![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#62 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met de schijnheiligaard uit te hangen: tsjeven, christenen, katholieken: één pot nat, één soort volkske dat onder de rok van tante nonneke of nonkel pastoor komt gekropen. Sommigen zijn daar gegeneerd over en wringen zich in alle mogelijke bochten om hun religieuze fundi-afkomst te loochenen, anderen omzwachtelen hun catechismus met een wattig gewauwel. Ik loop daar allemaal niet in. Al wat uit die hoek komt wenst latent steeds religie en bestuur te kneden tot één kleffe deegbal. En je weet: daar lust ik geen koek van.......
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() foutje
#65 |
Minister-President
|
![]() foutje
#66 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hints bij het vervullen van je opdrachten: Bij opdracht 1: ![]() ![]() Bij opdracht 2: ![]() Wens jij verder tante nonnekes kuiten te bijten of te schuilen onder de soutane van nonkel pastoor, of een vaagpersoonlijk afkookseltje van een christelijke ideologie te belijden, dan is dat uw zaak. Ik pak niemands suikerbol af. Ik wijs enkel op mogelijk tandbederf. ![]()
![]() |
![]() |
#68 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bestuur en christelijke principes zijn met elkaar te rijmen... Christelijke principes zijn niet individueel, integendeel ze zijn net sociaal.. Christelijke principes kunnen net tandbederf voorkomen.. Ik heb het wel over principes , niet over één of andere religie... |
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen antwoord gekregen |
||
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Mededeling Vivant :
Wil ook de CD&V de kleintjes kapot? Dat VLD en SPa voorstander waren van een “hergroepering” en daarom met een weinig democratische kieshervorming net voor de vorige verkiezingen de kleine partijen van de kaart geveegd hebben door de invoering van de kiesdrempel, was reeds genoeglijk bekend. Dat ook de CD&V actief meewerkt om de kleinen nog kleiner te maken bleek gisteren uit de verklaringen van hun voorzitter Yves Leterme. Sommigen zullen waarderen dat zij voor een keer konden lachen met een uitlating van de heer Leterme, toen die onthulde dat de kartelvorming met de NVA gestrand was op het niet bekomen van een bepaalde toezegging waarbij de NVA zou kunnen genoten hebben van gratis postbedeling. Toch zijn die onthullingen bedenkelijk omdat hierdoor geen enkele kleine partij zonder schroom kan gaan onderhandelen met een grotere partij. Moeten zij zich na vandaag immers niet afvragen welke intieme foto’s of wensen na de kennismakingsronde zullen worden onthuld? Geen enkel dating-bureau zou zoiets tolereren! Want wat moeten de kleine partijen nu doen? De media hebben aan de kiezer heel nadrukkelijk wijs gemaakt dat een stem op een kleine partij een verloren stem was. Het is toch logisch dat de NVA, die spijts een zeer behoorlijk aantal stemmen toch naast het manna van de partijtoelagen greep, kartelmogelijkheden moest onderzoeken. Dat kan dus blijkbaar niet zonder gevaar voor schut gezet te worden door de toekomstige schone. Is dit fatsoenlijke politiek? Of gaat de CD&V er van uit dat de NVA eerst een “geheimhoudingsovereenkomst” had moeten afsluiten? |
![]() |