![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pro memore, je zou even de ver gevorderde ontwikkelingsgraad van de islamitische wereld aantonen met voorbeelden van nobelprijswinnaars en andere islamitische genieën die zich onderscheiden hebben op het vlak van research & development, technologische uitvindingen, nieuwe ontwikkelingen op vlak van geneeskunde, etc., etc. We wachten nog steeds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 september 2006 om 18:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe mij een plezier en QUOTE maar eens waar ik of anderen geschreven heb dat een godsdienst je IQ vermindert. Komaan, ik wacht op je copy /paste. Daarna mag je je onmiddellijk excuseren over de leugen die je zelf uit argumentatieve zwakheid bedacht hebt. ![]() Anderzijds, proficiat dat je uiteindelijk toegeeft dat de ontwikkelingsgraad in de moslimwereld lichtjaren achter ligt op het Westen. Je vergelijking met Zuid-Amerika gaat niet op. En uiteraard is er een samenhang tussen de ontwikkelingsgraad in moslimlanden en de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom gaat mijn vergelijking met Zuid-Amerika niet op. Geloven de mensen daar dan niet meer in mirakels, zoals huilende Mariabeelden, enz...? En wat belangrijker is: is godsdienst écht (de enige) werkelijke reden van ontwikkelingsachterstand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, achter liggen, voor liggen, hangt er vanaf naar welke kant je jezelf draait he. Het is fijn dat jij toch al toegeeft dat er gewoon een afstand tussen beide is, lichtjaren vind ik wat overdreven, maar beide culturen liggen ver van mekaar af (niet zo ver als je zou vermoeden toch). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kom jij hier met een joodse schrijver aandraven ? Uh ! ![]() M.i. is de achterstand in sommige Z-Amerikaans landen toe te schrijven aan ondeugdelijk bestuur, corruptie, e.d. en niet aan religieuze waanzin die zo kenmerkend en alles overheersend is in islamitische landen. Om op uw laatste vraag te antwoorden ; ja, althans in moslimlanden. Godsdienst wordt er gebruikt om het volk dom te houden, terwijl in andere landen sociaal-economische een grotere rol spelen in de ontwikkelingsachterstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij voelt die afstand als lichtjaren aan, zeker telkens ik baardige tentjurken uit Iran, Irak, Saoedi-Arabië, Afghanistan hoor tetteren. Het volstaat ook om enkele keren te surfen naar allochtone sites in Belgie of Nederland, enfin moslimsites bedoel ik dan. Je gelooft je eigen ogen en oren niet bij zien van zo veel onzin. Geen beter middel om de schadelijke effecten van religieuse hersenspoeling te ontwaren dan even door die sites te surfen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet het beste, maar hier gebeurt identiek hetzelfde en dan maar afvragen waarom dialoog onmogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een redelijke dialoog is meestal onmogelijk met religieus gehersenspoelden. Als je nooit geleerd of aangemoedigd werd om zelf te denken, vrij te denken, maar enkel geduwd werd in een richting van oeverloos herkauwen, dan is reflectie voor de gehersenspoelde moeilijk. Meestal valt hij dan ook op aangeleerde verdedigingstechnieken terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=54369 http://forum.politics.be/showthread.php?t=57814 http://forum.politics.be/showthread.php?t=57890 enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En waarom veralgemeen je naar alle moslims? Ik ben de enige die hier aan het discussiëren is met jou? Valt het je echt niet meer op hoe groot je eigen vooroordelen zijn?! Je hebt geen enkel respect voor mij en verwacht dat ik hier een serieuze discussie ga voeren... Je wil dat ik akkoord ga met �*l jouw stellingen en als ik dat niet doe begin je maar te schelden.. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 september 2006 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |