![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Buiten dit virtuele forumpje wordt er helemaal niet gesproken over uw clubje! Neem uw dromen toch niet voor werkelijkheid. Best zielig eigenlijk... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wereldwijd gebruikt men de naam extreme partijen als ze geweldadig zijn zoals ETA enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij eerder radicaal omschrijft (wat ik ook eerder als positief ervaar). -en nu nog 150 charackters plaatsen....
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar als u straks goed slaapt met het idee dat we rond de tafel zitten te kermen bij het vernoemen van de term "BUB" zal ik u dat zeker niet weerhouden.[/b] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Om die 3% maar even te relativeren, want dat kunt/wilt u duidelijk zelf niet. Verder komt Geert Bourgeois met 23% boven als populairder politicus dan Yves Leterme, Frank Vanhecke, Els van Weert en Gerolf Annemans (om van Hans van de Cauter nog maar te zwijgen...). Dat is toch diezelfde man die jullie geregeld met termen als "fascistisch", "dom" of "extreem-rechts" betitelen, nietwaar? Wie de Standaard vandaag gelezen heeft en gelezen wat er staat (en niet wat hij wilde lezen, zoals Hans), beseft dat er voor de N-VA en de Vlaamse zaak een grote toekomst is weggelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Schepen
|
![]() Ik stel mij de vraag,waarom de B.U.B.deelneemt aan de komende verkiezingen,als Belgischgezinde partij
![]() Wanneer wij constateren dat deze''partij''niet over voldoende financiële middelen beschikt om campagne te voeren,noch over een aangepast programma beschikt dat reeds bij de burger bekend is,dan stel ik mij de vraag,waarom men aan deze verkiezingen wil deelnemen ![]() De B.U.B.is niet gebaat bij een deelname aan de komende verkiezingen. De B.U.B. is momenteel haar programma nog aan het uitbreiden en aan het aanpassen. Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat ik met een compleet programma naar de burger kan stappen,en dat de burger het programma kent. Men loopt naar de komende verkiezingen terwijl men nog niet kan kruipen.
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Het NOS-Journaal vind ik nog steeds vrij goed, alhoewel het de laatste tijd meer de richting op gaat van het RTL Nieuws, dat jullie waarschijnlijk niet kennen. Er komen steeds meer randonderwerpen, verslaggevers komen meer in beeld en worden een soort co-presentatoren, en er is een onzinnige schakel naar de redactiekamer waar iemand anders de korte onderwerpen behandelt. Het VRT Journaal wijdt dan weer overdreven veel uit over kleine binnenlandse onderwerpen en heeft relatief weinig buitenlands nieuws, wat jammer is. Op de radio is het NOS-programma Met het oog op morgen (23.00-00.00 op Radio 1, ik weet niet of Nederlandse radiozenders in Vlaanderen te ontvangen zijn?) een erg goed nieuwsprogramma. Samen met het NOS-sportprogramma Langs de lijn, wat in het uur ervoor geprogrammeerd is, is het een van de bestbeluisterde en langstlopende radioprogramma's van Nederland. Haast iedereen kent ook de tune (generiek) van het programma, Gute Nacht Freunde. Doordeweeks een mooie afsluiting van de dag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Die onzinnige schakel was eerst wel even wennen. Ik vond het nogal raar. Maar nu ben ik het gewoon. Ik ben het best wel tof beginnen vinden. De VRT en VTM hebben trouwens ook kort samengevat nieuws. Persoonlijk vind ik de Nederlandse berichtgeving stukken beter dan die bij ons. Daarnet nog was er een reportage over Marrokaanse jongeren die voor overlast zorgden aan dat bejaardentehuis. Echt heel goed gedaan. Kon zoiets maar bij ons. Hier zitten ze nu stemrecht voor vreemdelingen aan te prijzen gelijk een waspoeder tijdens de reclameblokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze Vlaams-nationalisten hebben tenminste contacten bij de media. Moeten deze Vlaams-nationalisten zwijgen over een studentenvereniging t.o.v.de media,omdat zij een bedreiging vormen ![]() Men praat officieus en officieel niet over de B.U.B.omdat u onbelangrijk bent op politiek vlak Mijnheer De Cauter(wees realistisch). U bent momenteel nog bezig met de uitbreiding en de aanpassing van uw programma,terwijl u als Belgischgezinde partij reeds wil deelnemen aan de komende verkiezingen ![]() Wanneer u een compleet programma heeft,en de burgers zijn op de hoogte van jullie programma,denk dan ééns aan de verkiezingen. Noch te zwijgen over het gebrek aan ervaring,capabele boegbeelden en de financiële middelen die u nodig heeft om een ernstige campagne te voeren(de B.U.B.investeerde 2000 euro tijdens haar kiescampagne in 2003?)
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ja, zoals toen het communisme ten val werd gebracht in de Sovjet-Unie !
![]() Wij willen meer macht voor de provincies en een Europese visie, iets waar flaminganten zéér veel moeite mee hebben. Fijn dat je ons nu ook kent ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer macht aan de provincies? Waarom moeten die ouderwetse en totaal voorbijgestreefde instellingen meer mach toegeschoven krijgen? Veel beter is het de piste te volgen die het Vlaams Parlement jaren geleden heeft uitgetekend, nl. een herdeling van Vlaanderen in sociaal-economisch relevante stads- en plattelandsgewesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Jan van Den Berghe geeft de grote verschillen toe in Vlaanderen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal cafépraat. De N-VA, de enige partij die "democratisch" (?) Vlaams-nationalistisch is, zit dieper dan ooit in de peilingen. Het VB is een racistische partij die nooit zal meeregeren. Zelfs superflamingant Anciaux heeft Belgie aanvaard. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenheid in verscheidenheid. Dat is onder Vlamingen niet anders dan bijvoorbeeld bij de Denen, Duitsers, Engelsen, Russen, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |