![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() maar ik vond het best meevallen... Ik zou Tommeleir wel eens willen horen hebben als de uitslag van Oostende binnen kwam... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() U hoort enkel wat men wil dat u hoort.
Laatst gewijzigd door jornob : 12 oktober 2006 om 14:17. |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Wanne
![]() Dat stelletje randdebielen had al kaartjes 'ter nagedachtenis' van Patrick Janssens laten drukken... kijk zelf
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#70 |
|
![]() Uit de reportage blijkt duidelijk dat het VB de verkiezingsuitslag in Antwerpen wel degelijk als een nederlaag beschouwt. En dat is het natuurlijk ook! Want natuurlijk zijn ze er niet gestegen. Die 0,5% winst danken ze enkel en alleen aan VLOTT (en waarschijnlijk zorgde Coveliers zelfs voor meer). De overwinningsroes waarin ze verkeerden voor de uitslag bekend werd en de manier waarop ze reageren als ze de uitslag hebben vernomen, toont de nederlaag pijnlijk aan. Vooral die "smile" en de bijhorende pijnlijke grimas die je vervolgens op hun gelaat ziet vond ik goddelijk. En ja, ook bij andere partijen die stemmen verloren zal de stemming alles behalve goed geweest zijn, met dat verschil dat die partijen wisten dat hun resultaat slechter zou zijn, alleen niet hoe slecht. Dan is de pil natuurlijk iets minder bitter.
Enkele leuke details die mij ook zijn opgevallen: het kussen met de Amerikaanse vlag in zijn zetel (van een Vlaamsnationalist verwacht je toch eerder nog een Vlaamse vlag), zijn opmerking "ik ga mijn uniform aantrekken" (uniform???) en dan de opmerking van Marleen Van Den Eynde op de fractievergadering "wij hebben nu in Kontich voor het eerst nu ne M... iemand van Marokkaanse origine die zal zetelen" (wou ze misschien ne makak zeggen of kwam ze niet op het woord Marokkaan?). Maar ook Ludo Van Campenhout toonde zich inderdaad een slechte verliezer als PDW's hem zegt dat hij zijn kans had gemist om burgemeester te worden in 2003: "Ik was burgemeester hé godverdoeme, als die ... er was een akkoord hé!". Gelukkig is hij nooit burgemeester geworden, want ik denk niet dat het VB dan zo'n nederlaag te verwerken had gekregen...!!! Laatst gewijzigd door Edina : 12 oktober 2006 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik weet exact wat er door het Vlaams Belang wordt gedrukt en gelay-out. Niet zeveren dus. Het is niet omdat één van de aanwezigen een zelfgemaakt grapje bijhad dat een een publicatie is van het Vlaams Belang. Dat is Tom Cochez dus weeral gelukt, een leugen in de linksen hun mond lepelen.
|
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Of dat nu een publicatie is van het VB of een zelfgemaakt "grapje" van één van de VB'ers maakt helemaal niets uit. Het punt is dat het bewijst hoe zegezeker ze wel niet waren!!!
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() De "humor" verraadt de aard van het beestje, Zwarte Spion (en dan heb ik het niet over de jouwe, maar die van PDW)!
Laatst gewijzigd door Edina : 12 oktober 2006 om 15:16. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 12 oktober 2006 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook opmerkelijk: het VB blijft zichzelf "het Blok" noemen (begin van de reportage, de lange kerel die zegt "enne 't Blok v�*�*�*f percént... achteroit")
|
![]() |