![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik steun het TAK inderdaad voor de volle 100%. En het TAK is helem�*�*l geen extremistische of extreem-rechtse groepering, maar een groep mensen die door ludieke acties (steeds geweldloos) het Nederlandstalig karakter van Vlaams-Brabant in de verf zetten. Wat is d�*�*r op tegen?? Het is trouwens hun democratisch recht. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Je mag bij de TAK ver gaan zoeken naar verwijzigen naar andersdenkenden als "racisten en fascisten", terwijl jij koudweg stelt dat elke voorstander van welke defederalisering dan ook per definitie een racist is. Zoiets is extremisme in de ergste graad... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Burger
|
Zeno heeft absoluut het recht om een bende clowns die de lul in de faciliteitsgemeenten komen uithangen, te steunen. Nog een rode neus en hun show onder een circustent , en het is zonder twijfel de top van het belachelijk.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Alles wat Vlaams is afbreken getuigd niet van veel "verdraagzaamheid". |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Burger
|
Alsof hun folklorische feesten iets zouden veranderen. Geloof mij, de inwoners van die gemeenten lachen met die bende clowns. Wat is hun volgende actie? Vragen aan de Franstalige inwoners van die gemeenten om niet meer Frans te spreken? Om echt belachelijk te blijven?
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even belachelijk als wanneer men aan mij zou vragen om in een waalse gemeente Frans te spreken.
Even belachelijk als zou men mij vragen om Engels te spreken als ik in Engeland woon. Even belachelijk als zou men mij vragen Spaans te spreken wanneer ik een appartement aan de spaanse kust betrek. Ja, Zou belachelijk zijn, denk je niet?
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, ik begrijp TAK als het over ééntalig Franse dingen gaat, dan steun ik ze zelfs. Maar wanneer ze tweetalige dingen aanvallen, dan kunnen ze op geen enkel begrip van mij, en ik denk van vele mensen, meer rekenen. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er mag toch wel wat meer verwacht worden van mensen die zich ergens permanent vestigen. Dat is nu toch héél wat anders dan wanneer je als toerist ergens neerstrijkt. En dan verwacht heus niemand dat je allerlei exotische talen als het Singalees, Hongaars of Sami kunt spreken (al is dat altijd heel handig en mooi meegenomen... en opent ook heel veel poorten die anders gesloten blijven). Wie zich in Vlaanderen vestigt, leert dan ook de Nederlandse taal en leert tegelijkertijd Vlaanderen respecteren. Die zogezegde tweetaligheid is eigenlijk de toegelaten eentaligheid voor de Franstalige. Zo zit het nu eenmaal in elkaar, hoe graag jullie het ook anders zouden willen zien met jullie zogezegde "individuele tweetaligheid". |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.aceboard.net/forum1.php...25&login=12811 |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
www.antifa.be, als u dit nakijkt vindt u een interessante lijst van barbaarse bewegingen die ons land "rijk" is. Ik wil uw Vlaamse zieltjes niet kwetsen, maar TAK hoort er bij.
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. Uw reactie dient minstens 150 karakters te bevatten. |
||
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
. Er is niemand zinnig die met zo'n flauwekul akkoord gaat. In België is het Nederlands de taal van de meerderheid en dient als dusdanig gerespecteerd te worden. |
||
|
|
|
|
|
#75 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
15015015015015015015015015015015015015015015015015 0150 |
|||
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#77 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#78 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
En om het zeker te weten: organiseer een bindend referendum. |
||||
|
|
|
|
|
#79 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
LEER LEZEN. LE-ZEN. Citaat:
--------------ik word nog zot van deze 150-regel--------------- ---------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- |
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
Dat is een door extreem-links (LSP en haar onderafdeling Blokbuster) uitgebate site waar de complottheorietjes over elkaar heenvallen en om de twee dagen de nieuwe fascistische boosdoener wordt aangeduid. Wat is uw volgende bron? De site van het Vlaams Blok? |
|
|
|
|