![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() OK hier het bewijs: de N-VA en het VB vormen nog steeds geen meerderheid in het Vlaams Parlement. De kiezer heeft beslist: het Ultieme Bewijs.
Il n'y aucun choix que le choix des voteurs
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn vanzelfsprekend de 'Moi's' van dit "Vlaams-vriendelijke" koninkrijkje die alles wat Vlaams is in het extreem rechtse verdomhoekje drukken. |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je moet mijn post ook wel volledig lezen als je wil weten waarom de N-VA anti-democratisch is. If you listen very carefully, you can hear the truth
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Allereerst toch eens vermelden dat ik het uitermate tof vind dat onze Superstaaf, uiteindelijk nog een Belgicistische metgezel gevonden heeft.
Al is het maar voor een "stervensbegeleiding". Graag zou ik ook weten waarom een onverlaat hier de N-VA het etiketje "anti-democratisch" opplakt. Tenzij dit in een vlaag van zinsverbijstering gebeurde natuurlijk. (wat voor de hand ligt) De BUB heeft nu niet alleen een voorzitter(Patriot) maar ook een secretaris(Superstaaf) en wie weet een penningmeester(MOI) De fundamenten zijn gelegd voor een 1ste nationale afdeling. Het is waarschijnlijk nu maar een kwestie van tijd dat in elke stad dorp of gehucht de plaatselijk BUB-afdelingen als paddestoelen uit de grond zullen schieten. De Vlaamse onafhankleijkheid mogen we nu wel voorgoed vergeten. Tijd om ondergronds te gaan, collega volksnationalisten. De BUB-pletwals staat voor de poorten. ![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Vindt U de BUB dan ook niet antidemocratisch? En Agalev? En alle andere partijen?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen, daar geen van deze de opheffing van de democratie België nastreeft (lees m'n post).
#68 |
Minister
|
![]() Maar de N-VA is voor de democratie in Vlaanderen. Dat is toch niks ondemocratisch? Moesten wij nu in een land met pakweg Portugal leven, dan zouden Patriot en andere belgiscisten de eerste zijn om Belgische onafhankelijkheid te eisen. Zijn ze daarom ondemocratisch?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() [quote="Moi"]De N-VA is per definitie anti-democratisch: zij komt op voor de separatie van de democratische staat België, terwijl maar ongeveer 10% van de Vlamingen daar iets voor voelt. Dat is anti-democratie!
Tsjonge jonge, dan waren die federalisten van een paar decennia ook anti-democraten. Of nog beter de ijveraars voor stemrecht voor de vrouwen, want die hadden ook nooit geen absolute meerderheid. En zo kan men hier nog doorgaan. Moi heeft een zeer eigenaardige perceptie van democratie. Om tenslotte nog een illustratie te geven van uw superdemocratisch België: Dankzij de vernieuwde kieswet en de daaruit voortkomende (paritaire) Senaat worden 2 MILJOEN Vlamingen niet gehoord bij hun stemming voor deze nieuwe senaat, volgend jaar. Maar dit zal dan wel democratie op zijn belgisch zijn, waarschijnlijk. Democratie is volgens mij nochthans oa elke burger electoraal evenwaardig beschouwen. Ik vrees dat we van "Belgieminnaars" zeker geen lessen in democratie te ontvangen hebben. Zeker niet als men een beetje de Vaderlandse(?) politieke geschiedenis kent en de behandeling van de grootste bevolkingsgroep. |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als dat zo zou zijn en de meerderheid van de bevolking is daar tegen, dan ben ik ondemocratisch, ja.
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Belgicisten schermen te pas en te onpas met de termen democratie en anti-democratie wanneer het hun uitkomt. Waar ken ik dit nog van? |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel, de Koning legt de eed af voor... - inderdaad - het Parlement!
![]() Ook kan de Koning ten allen tijden afgezet worden als er een 2/3 meerderheid in - je raad het nooit - het Parlement is!! Hemeltje lief, wat is dat toch ondemocratisch!! Het Parlement heeft hier echt niks te zeggen!! ![]() ![]() ![]() Ik Nationaal Voorzitter van de BUB ![]() ![]() Well we hebben nu al 9 Provinciale afdelingen, dus binnenkort kunnen we inderdaad over heel België stedelijke of gemeentelijke afdelingen oprichten ![]() Met de honderden miljarden belastinggeld van dat arme, arme Vlaanderen die jaarlijks door de Koning worden gestolen, uiteraard ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Parlement heeft dus toch iets te zeggen in dit land?
Vreemd dat ik een andere indruk had... Maar dat zal wel zijn omdat de Belgische kranten zeggen dat de wetten er tegenwoordig met de karwats worden doorgejaagd... |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nu ja, een mens denkt vandaag de dag dat er 10 provincies zijn, maar het vereist wellicht een beetje wereldvreemdheid en geen realiteitszin, om vandaag zich nog belgicist te noemen. Deze nieuwe partij boeit mij uitermate Patriot. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons hier van de verdere BUB plannen en daaruit onvermijdelijk voortvloeiende successen op de hoogte te houden? Mag ik zo vrij zijn om te vragen, of uw BUB plannen heeft tot deelname aan de volgende verkiezingen? Ik word wellicht nu helemaal vrijpostig, maar zijn deze 9, exponentieel groeiende afdelingen ook te bezoeken via een link? U ziet mijn interesse is mateloos, voor dit moedig zij het wel enigzins gedateerde BUB- initiatief. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog hopen dat de 5% norm gehaald wordt. Hebben we al zoveel in de adelstand verhevenen?
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Jullie zullen niet anders kunnen dan dagelijks de gebeurtenissen rond BUB te lezen ![]() ![]() En, ja, zodra we groot genoeg zijn om als partij te kunnen optreden (we groeien dagelijks hoor ![]() Als wij tegen dan besluiten dat wij niet genoeg middelen hebben om degelijk campagne te voeren, zullen wij ook niet de moeite doen om ons belachelijk te maken, en wachten wij liever tot 2007. Maar zoals het er nu uit ziet... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |