Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2003, 23:09   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Indien JVDB zulks kan doen (het GSMnummer geven van onze ledendienst), wat een veel duidelijker schending is van de wet dan wat gebral over het slopen van een monument, en hij wordt niet geweerd, waarom Tacitus dan wel?
Een gsm-nummer geven dat op een brief aan alle leden staat (althans toch een brief die naar een bepaalde groep leden werd verstuurd) lijkt me helemaal geen schending te zijn. Mocht ik echter een gsm-nummer hebben laten opsporen dan dit hier zomaar op het forum geplaatst hebben, dan gaat het weldegelijk om een schending op de privacy. Het desbetreffende gsm-nummer werd door de betrokkene zelf openbaar gemaakt.

Gebral over het opblazen van een monument? Wat uw medeblubbers dus deden is gebral en dus distantieert zich daarvan? Moeten wij dat onder uw bericht verstaan?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 23:17   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Hoe durven jullie zo'n walgelijke misdaden plegen tegen Mijn Volk, en tegen Tacitus, een van de Voormannen van de Belgische Beweging.
Ach ach, wat een walgelijke misdaad is de(terechte!) forumban van een lid van het het eigen volk toch. Een mens zou nog gaan denken met neonazi's te doen te hebben.
En ik die altijd dacht gelezen te hebben dat er voor de BUB geen enkel volk bestond.
Oud 11 november 2003, 23:19   #63
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Een brief? Wie heeft het nu over een brief??? Iemand heeft vertrouwelijke informatie doorgespeeld, en jij gaat die is leuk op een forum publiceren. En dan nog een beetje lichtzinnig komen doen over de mogelijke gevolgen daarvan. In het Middelleeuws recht blijven steken zeker? Ik zou maar rap stoppen met uw BUB(bels !!!) haatcampagne, want het begint zich stilaan tegen u aan het keren...
Oud 11 november 2003, 23:21   #64
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Hoe durven jullie zo'n walgelijke misdaden plegen tegen Mijn Volk, en tegen Tacitus, een van de Voormannen van de Belgische Beweging.
Oh, maar ik heb met het nodige plezier op die blauwe knop gedrukt hoor. Zoals ik ook tegen de moderatoren opmerkte, het werd hoog tijd dat onze kleuter even in de hoek werd geplaatst.
Hij postte zoveel onzinnigheid die op geen enkele manier bedoeld waren om een debat te openen, maar slechts om op beledigende en agressieve toon andersdenkenden te linken met fascisme en racisme dat het forum er de laatste tijd stevig onder begon te lijden.
Als hij al begint te propageren om gebouwen op te blazen en de repressie weer in gang te zetten (en dat was géén grapje, geloof me maar), lijkt het duidelijk dat Tacitus de pedalen compleet was verloren.

Het is dus in ons aller belang dat we even van Tacitus verlost zijn en we mogen hopen dat hij bij zijn terugkeer weer wat heeft bijgeleerd over termen zoals "argumenten" en "discussie".
Per slot van rekening zijn we hier om te debatteren en niet om onze frustraties en agressie van ons af te schrijven.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2003, 23:32   #65
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Ja voor de argumenten moeten we bij JVDB zijn.
Oud 11 november 2003, 23:34   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik zou maar rap stoppen met uw BUB(bels !!!) haatcampagne, want het is zich stilaan tegen u aan het keren...
Ja? Ik heb eerlijk gezegd dat het wel de andere kant opgaat. Een Blubber op non-actief gezet door de moderator. Anderen die zich verbranden aan een controversieel filmpje. Een voorzitter en nog een andere Blubber die ons proberen te doen geloven dat de BUB met dit alles niets te maken heeft. En ondertussen merk ik toch dat de deelnemers aan dit forum wel hun ogen beginnen open te doen. Er is duidelijk stront aan de knikker bij die Blubbers. Something is rotten in the party of BUB, om Shakespeare te parafraseren.
Oud 11 november 2003, 23:41   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja voor de argumenten moeten we bij JVDB zijn.
En voor het opblazen van de ijzertoren bij vredestichter Yann.
Oud 11 november 2003, 23:44   #68
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Begrijp ik dit goed? Jij vraagt respect voor de Belgische symbolen, terwijl jij de Vlaamse besmeurt??

Die is grappig.
Begrijp ik dit wel goed? Jij vraagt respect voor de 'Vlaamse symbolen' (waw!), terwijl je de Belgische besmeurt??

Het is erg, maar zo'n mensen bestaan! Het zijn de illegalen van hun eigen geboorteland!!!
Oud 11 november 2003, 23:49   #69
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Begrijp ik dit goed? Jij vraagt respect voor de Belgische symbolen, terwijl jij de Vlaamse besmeurt??

Die is grappig.
Begrijp ik dit wel goed? Jij vraagt respect voor de 'Vlaamse symbolen' (waw!), terwijl je de Belgische besmeurt??

Het is erg, maar zo'n mensen bestaan! Het zijn de illegalen van hun eigen geboorteland!!!
Bewijzen graag waar Zeno of ikzelf en nog vele andere Vlaams-nationalisten jouw vlag besmeurden.
De bewijzen van wat jullie met onze toren willen doen staan hier zwart op wit op het forum.
Oud 11 november 2003, 23:54   #70
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Ik zou maar rap stoppen met uw BUB(bels !!!) haatcampagne, want het begint zich stilaan tegen u aan het keren...
Ik heb eerder de indruk dat het bij de BUB momenteel vrouwen en kinderen eerst is.
Hun webmaster maakt een filmpje, dat door de Ondervoorzitter en de Nationaal Politiek Secretaris wordt geplaatst hier en dat eveneens op hun webstek wordt gepoot, maar gelukkig komt de Voorzitter ons vertellen dat dit géén "BUB-filmpje" is.

Patriot ligt al een tijdje te roepen dat de "verraders" in eigen rangen zullen worden opgespoord en uitgeroeid omdat zij "interne documenten" hebben laten lekken. Even later komt men ons melden dat het hen niets uitmaakt en het toch onbelangrijke prul is...

Als ze bij de BUB elkaar niet om de vijf minuten zouden komen tegenspreken had iemand misschien nog de indruk kunnen krijgen dat er geen paniek was...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 00:00   #71
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Als ze bij de BUB elkaar niet om de vijf minuten zouden komen tegenspreken had iemand misschien nog de indruk kunnen krijgen dat er geen paniek was...
En wees gerust, die is er! Ik heb trouwens vandaag ook nog een ander interessant BUB-document binnengekregen dat ik te gelegener tijd hier op het net zal zetten, waaruit blijkt dat ze nog koortsachtig handtekeningen bij elkaar moeten scharrelen en dat er dringend geld in het laatje moet komen (er moeten weer wat "papieren" leden aangemaand worden om te betalen). Ze gaan binnenkort ook nog eens vergadering bijeenroepen, maar het is eens te meer nog niet duidelijk of het wel door zal gaan. Een beetje zoals hun "nationaal congres" indertijd.
Oud 12 november 2003, 00:03   #72
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Sorry voor de dubbele post. Het forum werkt al een tijd zeer traag en iets posten wordt onbetrouwbaar.
Onze excuses. Politics.be is op enkele maanden tijd verdubbeld in grootte. We zoeken al naar uitwegen om die groei op te vangen.

Maarten
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 00:04   #73
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Indien JVDB zulks kan doen (het GSMnummer geven van onze ledendienst), wat een veel duidelijker schending is van de wet dan wat gebral over het slopen van een monument, en hij wordt niet geweerd, waarom Tacitus dan wel?
Een gsm-nummer geven dat op een brief aan alle leden staat (althans toch een brief die naar een bepaalde groep leden werd verstuurd) lijkt me helemaal geen schending te zijn. Mocht ik echter een gsm-nummer hebben laten opsporen dan dit hier zomaar op het forum geplaatst hebben, dan gaat het weldegelijk om een schending op de privacy. Het desbetreffende gsm-nummer werd door de betrokkene zelf openbaar gemaakt.

Gebral over het opblazen van een monument? Wat uw medeblubbers dus deden is gebral en dus distantieert zich daarvan? Moeten wij dat onder uw bericht verstaan?
Het spijt me Jan, u hebt de privacy-wetgeving geschonden, daar kan u niet onderuit. Die nummer is enkel bedoeld voor mensen die hem krijgen, en een Blokker als u krijgt die niet, ook die brief niet.
Zodra ik 1 telefoon ontvang omwille van de publicatie hiervan, zal ik verdere stappen moeten nemen, spijtig genoeg.[/code]
Oud 12 november 2003, 00:07   #74
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bedankt voor de moeite!
Dankzij jullie had ik weer een reuze dag vandaag.
Oud 12 november 2003, 00:08   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Citaat:

Het spijt me Jan, u hebt de privacy-wetgeving geschonden, daar kan u niet onderuit. Die nummer is enkel bedoeld voor mensen die hem krijgen, en een Blokker als u krijgt die niet, ook die brief niet.
Zodra ik 1 telefoon ontvang omwille van de publicatie hiervan, zal ik verdere stappen moeten nemen, spijtig genoeg.[/code]
En de paniek groeit....
Oud 12 november 2003, 00:17   #76
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U moet toch dringend eens de wetgeving op de privacy eens nalezen, beste jongen. U gooit er werkelijk met de pet naar.

Inderdaad, dat nummer is bedoeld voor mensen die hem krijgen. En die desbetreffende brief werd gericht aan iemand die ik ken, en die persoon heeft vervolgens dat aan mij doorgegeven. Het is trouwens geen persoonlijk document, maar een document aan tegelijkertijd aan meerdere mensen werd verzonden, waaronder trouwens meerdere mensen die zich als lid hadden aangemeld maar nog steeds niet betaald hadden. De jure zijn dat dus geen leden.

De andere brief heb ik inderdaad niet ontvangen, maar die werd, zoals al eerder gezegd, mij door iemand anders bezorgd.
Oud 12 november 2003, 00:20   #77
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Citaat:
U moet toch dringend eens de wetgeving op de privacy eens nalezen, beste jongen. U gooit er werkelijk met de pet naar.

Inderdaad, dat nummer is bedoeld voor mensen die hem krijgen. En die desbetreffende brief werd gericht aan iemand die ik ken, en die persoon heeft vervolgens dat aan mij doorgegeven. Het is trouwens geen persoonlijk document, maar een document aan tegelijkertijd aan meerdere mensen werd verzonden, waaronder trouwens meerdere mensen die zich als lid hadden aangemeld maar nog steeds niet betaald hadden. De jure zijn dat dus geen leden.

De andere brief heb ik inderdaad niet ontvangen, maar die werd, zoals al eerder gezegd, mij door iemand anders bezorgd.
Het werd verstuurd onder de titelatuur: lid BUB, aangezien u dat niet bent, kan u ook niet in het bezit zijn van de brief, ongeacht u dat toch bent, mag deze niet gepubliceerd worden, sorry, U gooit er met de pet naar, en ik hoop voor U dat ik geen post of telefoon ontvang...
Oud 12 november 2003, 00:21   #78
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Zodra ik 1 telefoon ontvang omwille van de publicatie hiervan, zal ik verdere stappen moeten nemen, spijtig genoeg.
Ja, maak er een rechtzaak van en vraag zoveel mogelijk geld. Dan hoef je ook niet meer op zoek naar betalende leden.

Waar zijn trouwens die handtekeningen allemaal voor nodig? Voor de kieslijsten?
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2003, 00:29   #79
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:
Ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn herhaalde claim.

Heren moderatoren let op: wat gebeurt er met die posts die de persoonlijke gegevens bevatten van een aantal BUB leden, die ZONDER TOESTEMMING VAN DE BETREFFENDE LEDEN OPENBAAR ZIJN GEMAAKT?
Daar werd tegen opgetreden. Welke sancties wij geven hangen wij niet aan de grote klok; u bent hier namlijk niet op het forum van Politicsinfo !

Maarten
Oud 12 november 2003, 00:33   #80
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:

Deze topic heeft een leuk begin

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7196

lees vooral verder tot aan de eerste reacties van P.D.R.

Met dank voor uw begrip.
merci. Die wordt nagekeken

Maarten
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be