![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga akkoord met je eerste zin. Ik heb het niet zo hoog op met ultra-liberalisme, maar een tsjeef is nog erger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds niet geleerd van 1999? Niets is erger dan een liberaal.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt is dan ook geen liberaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij nu ook al??
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liberalisering vind ik nog iets anders dan aan dumpingprijzen verkopen als er geld nodig is en de wil ontbreekt om een gezond financieel beleid te voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Verhofstadt is geen liberaal, wat u voorbeelden betreft: ooit al gehoord van europa?
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar een man zonder ideologie, een man die zijn principes verloochend
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als morgen een vogel wat teveel kakt op hun stoep, zullen ze op het VB stemmen omdat ze tegen vogels zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor... Ik ben laaggeschoold. Knuppel is ook dom. Luc Broes is dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wanneer zullen de politici van de zichzelf benoemde 'democratische' partijen eens de moed hebben om in plaats van de kiezers te schoferen en te demoniseren, te luisteren wat er leeft bij het gewone volk. Het wordt tijd dat de politici niet meer op de man (het vlaams belang, voor de tragen onder ons) maar op de bal gaan spelen, namelijk hun punten. Ik heb gemerkt dat bij somige mensen de haat tegen het Vlaams Belang zo groot is dat die punten hen in feite niets of niets meer kan schelen. Partij bashen is toch zo veel leuker dan met argumenten Vlaams Belang politici proberen onderuit te halen. Maar ja dat is dan wel leuke intertainment. Als ik het nieuws op de tv volg, merk ik dat men (de andere partijen) zo weinig mogelijk praat over waar de partij eigenlijk wel voor staat. Waarschijnlijk met de gedachte: 'dan moeten we ons later daar niet over verantwoorden, en kunnen we doen wat we willen'. Toen de reporter voor de 4de keer dezelfde vraag (wat zijn de breekpunten voor de CD&V tov JDD) antwoordde Van Deurzen ook deze 4de maal ontwijkenend. Onze stijl is verschillend, Het profiel klopt niet. ?????? Welke stijl ? Welk profiel ? ???? Waar staat de CD&V nu eigenlijk voor, geen kat die het nog weet, laat staan de kiezer. Het ergst denkbare scenario zou zijn als de NVA onder verkiezings druk zou toegeven om terug in het kartel bed te duiken. Dat zouden vele NVA kiezers ook niet meer weten of hun partij hen of de kiezers van de CD&V (velen vragen zicht dit trouwens nu al af). Het is en blijft een moedige beslissing om een kemphaan in je midden te nemen, het kan alleen maar van dommigheid getuigen om hem dan niet te gebruiken. Het belooft een aangename verkiezings periode te worden, Op en Top Belgisch Entertainment. Laatst gewijzigd door badkarmazen : 9 december 2006 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, de meetkundige plaats van laaggeschoolden zijn wel de allochtonen. En deze stemmen overheersend spa (waarvan de voormalige voorzitter trouwens ook laaggeschoold was). Dus, so what ?
Laatst gewijzigd door Bob : 9 december 2006 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zo'n onzin uitkraamt kan immers niet anders dan in de brousse gezeten hebben tijdens de schooluren.
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Commentaar uit 'het nieuwsblad': Citaat:
Citaat:
Hoe komt dat Leeuwenhart? -Omdat de rooien zoveel beter zijn dan de rest? -Omdat er zoveel dommeriken en debielen op stemmen? -Omdat het mensen zijn die niet weten waar ze voor stemmen? -Zijn de laaggeschoolde allochtonen er misschien verantwoordelijk voor dat de rooien veel communautaire zaken onder de mat vegen?
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat spreekt vanzelf. ![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan niet kiezen, wat wil zeggen dat ze voor mij allebei even erg zijn.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hiermee het succes van het VB wordt verklaart, is dat van de SPA ermee bewezen.