Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
[ mensen die hun job hebben verloren in een regio met een werkloosheid van meer dan 20% en geen uitzicht op beterschap.
|
t Zal 100 % worden wat de privé betreft. Maar dat is geen probleem, volgens de PS-logica en met Vlaams geld zullen alle"werkers"in gemeentedienst gaan.
Wat die PS-burgemeester met zijn opgezwollen kop betreft, het is een SCHANDE dat hij zomaar criminaliteit op zijn grondgebied toestaat en zelfs aanmoedigt.
Vlaamse zangeressen worden door de Waalse Staatsveiligheid bedreigd en gebroodroofd, maar straatschuimerij, vandalisme(autobanden in de fik steken da's t liefste dat de"werkers"doen), gijzelingen in vakbondsdienst worden aangemoedigd.
|
Je weet toch dat het VB een solidaristische maatschappij wil installeren?
Als ik de kommentaren van haar aanhang zo lees is er nog veel werk aan winkel 
|
Solidarisme in theorie, de grootste bazenpoepers in realiteit. Wat zou Alexandra Colen daarvan zeggen? 
|
want alle industrie nationaliseren is natuurlijk de oplossing! Sorry, maar ik heb geen goesting om 3 uur in de rij te gaan wachten voor een brood dat half uit zagemeel bestaat! Het trotskisme is passé,fini, gedaan! De toekomst dat is het Vlaams Blok of ge het nu tof vindt of niet
|
De toekomst?  De enigste manier dat het Vlaams Blok ooit een fractie macht zal bekomen is door te worden zoals alle andere partijen voor zover dat al niet het geval is. Het trotskisme is trouwens nog nooit geweest dus hoe kan het dan al passé zijn?
Wat dat zagemeel betreft. Dan zal er tenminste nog iets in het brood zitten. Wat de bakkers er vandaag allemaal niet in draaien is te veel voor woorden. Je kan de meeste broden gewoon oppompen om er mee te gaan voetballen. 
|
Jij gist enkel wat het Blok zal doen moest het ooit meedoen aan het beleid en kan het niet bewijzen met harde feiten! Ik weet echter met 100% zekerheid wat het trotskisme ons zal brengen, ik moet maar naar de LSP-site surfen! De dictatuur van het proletariaat! Als dat niet passé is!
|
Ach ik weet dat meneer een trouwe vazal is van de vertegenwoordigers van het dicatutuur van het kapitaal en dat het Vlaams Blok niets fundamenteel zal veranderen in de samenleving behalve extra mensen kloten die zich niet kunnen verdedigen.
Nu het probleem van de webstek van het Blok is dat er niets op staat dus kan je me niet verwijten dat ik niet weet wat het Blok van plan is.