![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u een filobaat of een ocnofiel? | |||
Ik ben een filobaat. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 46,43% |
Ik ben een ocnofiel. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Geen van beiden. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Kweetniet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Ik kan niet lezen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we dan meteen iedereen in het zwart laten werken dan heb ik er geen enkel probleem mee. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Ik ben overduidelijk een ocnofiele filobaat. Overal vrienden waaraan ik gehecht ben, maar ze maar tot op een bepaald niveau ontwikkelen
![]()
![]() |
#65 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Juist!
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel daar wordt wel degelijk aan gewerkt denk (hoop) ik. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Mijn conclusie uit de hele zaak is :
immigranten worden vooral naar andere streken gehaald om er voor te zorgen dat de werkgevers de werknemers kunnen uitbuiten. De vreemde werknemers door ze aan een laag loon te laten werken. De inheemse werknemers door te dreigen dat ze hun werk verliezen ofwel aan een lager loon werken (zoals de vreemde werknemers) mijn bottom line : alleen werkgevers genieten. De werknemers (zowel vreemd als aotochtoon) zijn de slachtoffers. De mensen die dus pleiten voor het massaal toelaten van immigranten pleiten dus voor de goedgevulde zak van de patroons. Die pleiten voor massale werkloosheid in dit land. En wie profiteert van die werkloosheid ? Juist vakbonden en werkgevers. De vakbonden want die verdienen bergen geld aan de werkloosheid. De werkgevers want als er een teveel aan werkmensen zijn dan kunnen die geen eisen stellen en blijven de lonen laag. 't is de kleine man die het gelag zal betalen en de grote rijke zal zijn winst tellen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ikzelf ben duidelijk net zoals TomB een ocnofiele filobaat.
Juist daarom denk ik dat wij daardoor een heldere kijk hebben op emigratieproblemen, racisme en andere aanverwante verschijnselen. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Kan me niet schelen, die Filokakkan en Ocnofielers kommen hier alleen van ons geld profiteren, ons werk afpakken en de crimineel uithangen. Ik zeg: terug naar Filobatistan of Ocnofilië of wathever voor apeland waar die gasten vandaan komen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ThePiano :
Citaat:
Waarom anders hebben vrouwen in islam minder rechten dan mannen... Waarom anders staat er in islam doodsstraf op afvalligheid... Waarom anders heeft islam lak aan de rechten van de mens... Waarom is mijn onderschrift TROEBEL ? Of zeg je zomaar iets, bij gebrek aan beters? Voor zover ik weet heb ik recht om mijn mening te uiten en zoals ik al zei, als Belgische emigrant in een moslimland WEET IK WAAR IK OVER PRAAT. Jij misschien niet... In ieder geval niet waar het over islam gaat. Zoveel is duidelijk. Lees eerst de koran en kom er dan met mij eens over praten. Leef eerst een bepaalde tijd (ik zeg wel, leef en niet bezoek als toerist) in een moslimland en trek dan uw conclusies en spreek er dan over met kennis van zaken (nadat ge uwen katholiek getinten bril van "iedereen is lief en mooi" hebt afgezet of nadat ze die van uwen neus hebben gemept, figuurlijk natuurlijk). Gij bedoelt het misschien wel allemaal goed beste Pianovriend en in uw afkeer van alles wat naar VB ruikt kan ik u zeker volgen, aangezien het dezelfde afkeer is voor fascistische ideologieën die mij ook de islam doet verafschuwen... Daar al eens bij stilgestaan? Of is bvb. het lamentabel statuut van de vrouw, ex-moslim, homosexueel in moslimlanden iets té ver van uw bed? Als ge eerlijk zijt, moet ge dat zijn over heel de lijn! Anders zijt ge niet geloofwaardig en moet ik vermoeden dat uitsluitend blinde liefde voor een vrouw (haar afkomst is voor mij van geen enkel belang) uw drijfveer is. OK, uw goed recht, maar uitbreiding van dezelfde gedrevenheid en logica naar andere problemen zou u sieren. Of blijft ge liever steken in het Georgische deel? Vriendelijke groet, Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een steneging? Nooit gezien. En wanneer U er werkt is alles wat verkeert loopt de schuld van den witte. Ook als den grote chef den diaree heeft van te veel dadels te eten. Ge moest hem maar gezegt hebben om dat niet te doen. Ik geloof dat U hier de 4 roepende in de woestijn wordt. En het gehuil kan nu beginnen. "meneir denkt zeker dat hi alles weet, omdat hij daar heeft gewerkt" Meegemaakt, dus spreek zo weinig mogelijk uit eigen ervaring, want ze mortrn er altijd de bron (internetlink) van weten. Geen link, onmogelijk waar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja Fernand, ik weet wel één en ander af van "roepen in de woestijn". Woon trouwens soms niet zo ver van de zandbak af
![]() Maar één en ander belet me niet om toch te blijven verkondigen wat ik zeker weet (uit ervaring on the field, koran-studie en hadith-lectuur, moslimomgeving... ) en wat in mijn onderschrift te lezen staat. Geenszins troebel mijn gedacht, al begrijpt ThePiano het liever niet. Trouwens, Beste Pianovriend, ik wacht wél op een antwoord van jou, ik vermoed dat je feitelijk een goed en integer mens bent, maar dat je, net zoals in je VB-periode, nu ook weer té ongenuanceerd reageert als de stier op de spreekwoordelijke rooie lap... Je bent gewoon van het ene uiterste in het andere gevallen, en allebei die uitersten zijn even dom ... Pas op, ik beweer niet dat jij dom bent, wel integendeel, maar je redenering heeft geen perspectief en is enkel correct in je nauwe egocentrische kring. Kijk eens verder... Dutch
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() 'k vind dat altijd interessant om mensen te horen die het aan den lijven ondervinden of er midden in wonen. Middenin bedoel ik dan in moslimlanden zelf.
Nu moet ik zeggen dat de meesten wel min of meer hetzelfde zeggen als Dutch hier. Der zal wel iets van aan zijn denk ik zo bij mezelf. 'k kan het toch niet weerleggen. 'k heb nie zo'n praktijjkervaring in die landen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik kan je de namen en adressen bezorgen van tientallen Vlaamse migranten naar de USA en Australië. Allemaal van na 1945. Twee gekende voorbeelden : Tony Sandler (Vlaamse zanger die onze ouders nog kennen) : zijn kinderen spreken geen van allen nog Nederlands en weten België met moeite nog liggen. Ze zien er ook uit en leven als echte Yankees. Zeg tegen de kleinkinderen dat ze Belg zijn en je krijgt een lap om de oren. De familie Verbeke (je weet wel van Celie van Jean-Luc) vluchtte voor de tweede wereldoorlog naar de USA. Toen ze een zestal jaren later terugkwamen sprak Celie geen woord Nederlands zo groot als een kathedraal. Mijn beste vriend in LA komt uit Antwerpen. Alleen al als je hem ziet denk je al aan Hollywood. Vrouw en kinderen spreken en leven als echte amerikanen. Een Belgische, laat staan een Vlaamse, club bestaat er niet in LA. Een Nederlandse wel, en daar gokken alle Hollanders samen. Alleen in Detroit, waar tussen de twee wereldoorlogen veel "vlomse menschen van den boerebuuten" naartoe trokken, bleef men met o.a. de "Gazette van Detroit" nog wat samenhokken. Na één generatie bleef daar alleen wat folklore van over. Ook Marokkaanse migranten komen meestal uit achtergebleven regio's van hun land. Als ik de vierde generatie bekijk en vergelijk met de integratie van Vlaamse migranten...De waarheid niet te willen onder ogen zien is geen goede methode. Hebben we dat dan nog niet geleerd ? Belgische Franstaligen hebben meestal wél moeite om zich aan te passen. Over hoe Vlaamse vluchtigingen in Frankrijk en in mindere mate in Nederland werden bejegend zijn dikke doeken geschreven. Geen opbeurende lectuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Kort gezegd: je zit op de goede weg Dutsken ![]() Want met je hatelijke hetze jegens de islam stel ik vast dat wat jou betreft, al zeker de moslimvrouwen -ofte zowat 50% van de moslims- in België mogen blijven en vrijelijk hun godsdienst mogen verder beleven. 8) Het gaat de goede kant op ![]()
![]() |