![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk,het ging dan ook gewoon over de benaming,de definitie maw.
![]() |
#62 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=48 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=27 Citaat:
Citaat:
De etymologische betekenis van het woord is niet relevant. Wat het woord nu betekent, is dat wel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop hier g*dv*rd*mm* eens met jullie homo- en pedofilie-gelul ...
Ga ergens op K&K lullen over wie begonnen is met welke uitspraak ... Het onderwerp van deze draad is de dotaties aan de koninklijke familie
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O.K. Ik heb Bazilfunk om een of andere reden met Raf verwisselt, waarvoor excuses.
Verder is een kind van 12 niet geslachtsrijp, of het nu een jongen of een meisje is. De terminologie die Raf daar met alle geweld aan vast wil plakken laat mij volstrekt koud.
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk laat dat jou koud. Je bedoeling met dat uit de context gerukte citaat is overduidelijk: een moddergooipartij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
werdt gij nog niet genoeg op uw eigen dt fouten gewezen, dat ge daar iemand anders nog op durft te wijzen ?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een 12-jarige is nog een kind, dus een man van 45 die een kind van 12 een tongzoen geeft is wél een pedofiel.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een 12-jarige is een puber en valt derhalve buiten de interessesfeer van een pedofiel, die zijn zinnen per definitie op pre-puberale kinderen zet.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en als iemand van 45 met een van mijn kinderen op 14 zal zitten tongzoenen dan vrees ik dat ik niet voor mezelf insta (en hier staat geen lachebekje) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ik kan mij niet inbeelden dat een 12 of 14 jarige even lekker wil tongzoenen met een 45 jarige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al van bij het begin gezegd heb: of het nu om een kind van 10, van 12 of van 14 jaar gaat: het blijft verwerpelijk en het blijft terecht strafbaar. De discussie waaruit Knuppel dat citaat plukte, ging louter en alleen over het gebruik van terminologie: in de psychiatrie spreekt men over pedofilie wanneer het seksuele handelingen (of voorkeur) betreft voor kinderen tot 12 jaar en over efebofilie als het gaat om kinderen vanaf 12. Wat het juridische aspect betreft: voor het strafrecht bestaat het begrip "pedofilie" niet eens; daar spreekt men namelijk van "aanranding van de eerbaarheid van minderjarigen". Trouwens wordt ook daar een onderscheid gemaakt naargelang de leeftijd van het kind voor de bepaling van de strafmaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... wellicht werd ik dan op t verkeerde been gezet wegens uit de context gerukt ... mijn oprechte excuses mocht ik je hierdoor onterecht gekwetst hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Heeft dit nog enige betrekking met de dotaties?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuses aanvaard! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 januari 2007 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan een kind kan je zelden zien of het 11 jaar en half is of 12 jaar en half. Dat van die interessesfeer van een pedofiel is dus dikke, vette zever. Hoe je het ook draait of keert, een kerel die naar de vijftig gaat die een kind van die leeftijd tongzoent is voor elke normaal mens een ordinaire pedofiel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |