![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
![]() ![]() ![]() |
50 | 60,24% |
Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
![]() ![]() ![]() |
33 | 39,76% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Moet ik nu lachen of huilen? Dit is echt schrijnend. Als uw citaat van het Vlaams blok over criminaliteit niet klopt, waarom komt liegebeest Guy dan met ONBETROUWBARE cijfers af? Leg dat eens uit? En ja, het Vlaams blok is wél beter dan de andere partijen. Zij durven het te zeggen zoals het is. Ik heb daar eerlijk gezegd bewondering voor. En wat betreft de V.V.D.: Huwelijksmigratie gebeurt met duizenden en duizenden en is oncontroleerbaar. Het is idioot en absurd om d�*t te blijven verdedigen. En wat betreft dat voetbal: Er was wel degelijk een probleem daar en dus een reden om dat te doen en neen, die reden was NIET hun Turkse afkomst.
|
![]() |
![]() |
#62 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat er bijvoorbeeld een kleine 3weken geleden in Antwerpen tijdens een wedstrijd van gewestelijke knapen een spelertje het ziekenhuis werd in getrapt door een (van origine) Belgische moeder die door het dolle heen was daar zal u hen met geen woord over horen spreken, om maar één van de vele voorbeelden aan te halen die er aan te halen zijn.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||||
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn betoog ongeloofwaardig? Guy het liegebeest is hier ongeloofwaardig, ja. Met zijn onbetrouwbare cijfers in het parlement. Opnieuw de vraag: moet ik nu lachen of huilen? We spreken hier over misdaad, dus ook over slachtoffers. Is op het Vlaams blok kakken dan soms belangrijker dan de slachtoffers van die criminaliteit? Zijn die slachtoffers some flauwekul? Ik zie geen reden om zo grof te zijn. Ik stel trouwens vast dat jouw opmerking over flauwekul zélf niet onderbouwd is. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meerderheid MOET oplossen, en wanneer ze onbekwaam zijn om het op te lossen, moeten ze opstappen. En de anderen het laten oplossen. Wanneer de CD&V aan de macht zal komen, zullen we door het wanbeleid van PAARS, terug de broeksriem mogen aanhalen. En dan zullen de sossen zeggen, ziet U het wel. Ze kwellen de mensen graag. (dixit Stevaert!) |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het Blok en de AEL veruit hetzelfde zijn op een punt.
Het Blok wil de niet aangepaste allochtonen buiten. En de AEL wil alle autochtonen buiten! ![]() Het Vlaams Blok wil dit bereiken met de wet in de hand. De AEL, met de Koran in de ene, en het kromzwaard in de andere hand! ![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien niet, dan verontschuldig ik mij, want dan heb ik uw woorden verkeerd geïnterpreteerd, maar dan zou ik het leuk vinden als u eventjes kan opklaren wat u daarmee dan wel bedoelde. Indien wel, dan was uw bewering ten onrechte en ben ik dus absoluut niet diegene die aan het liegen is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om alle misverstanden te vermijden formuleren we onze vraag toch nog maar eens opnieuw: "Is volgens het Vlaams Blok de belangrijkste oorzaak van het onveiligheidsgevoel (stijgende) criminaliteit?" Volgens u hé? Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||||||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eveneens begrijpent lezen is moeilijk voor U. Ik stel hier zelfs dat het Blok geen enkele sugestie moet doen om iets op te lossen. Het Blok is een oppositiepartij. Ze moet oppositie voeren en geen oplossingen aanbrengen! U had gesteld dat het blok met geen oplossingen voor de draad kwam. U had moeten schrijven dat ze geen oplossingen VOORSTELLEN! Dus lees eens wat het antwoord is op Uw stelling, vooraleer U begint over begrijpent , enz..... Het is niet aan iedereen gegeven om het grote licht te zijn hier op dit forum. En ik erken graag dat gij O meester, het licht bent in onze duisternis! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dus de indruk dat dit een verzinsel is van onze politiek correcte bange blanke mannen. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is natuurlijk uw goed recht dit verschijnsel te beschouwen als een verzinsel, maar dan bent u in hetzelfde bedje ziek als de politieke partijen die zich daaraan bezoldigen. Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() kijk eens, aan, Fernand bevestigt hier zoeven dat het Blok geen oplossingen moet aanreiken omdat het in de oppositie zit. Als een niet-Blokker dat doet wordt hij uiteraard meteen een Blok-basher genoemd
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het niet echt een sterk argument dat u nog nooit ergens van gehoord hebt. Mijn vader heeft nog nooit van relativiteit gehoord, toch gebruikt hij dat niet als argument om de theorien van Einstein te weerleggen. Criminaliteitscijfers zijn objectiever. We zien hierin, afgezien van de economisch conjunturele schommelingen, geen specifieke stijging over de laatste 30 jaar, dan wel een daling. Het moge dan ook duidelijk zijn dat kwa onveiligheid er een massapsychose is. Maar maak u geen zorgen, dat gaat wel over eens men in de scholen de leerlingen begint uit te leggen hoe ze statistische cijfers correct moeten analyzeren. Dan zal het trouwens ineens ook gedaan zijn met incorrecte conclusies die getrokken worden uit rapporten zoals Van San.
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders heeft de oppositie GEEN taak. Alleen de wantoestanden aanklagen. De oplossingen MOETEN de regeringspartijen doen. Jullie draaien steeds de boel op zijn kop. Regeren is oplossen. Oppositie is aanklagen. Daarom is de CD&V GEEN oppositiepartij. Ze DENKEN dat ze regeren! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat is wat te moeilijk zeker? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
blijken nauwelijks samen te hangen met het criminaliteitsniveau in de landen (Wittebrood 2001).
|
![]() |
![]() |
#77 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nergens stel ik trouwens dat criminaliteit flauwe kul zou zijn, ik durf het echter wel sterk te betwijfelen dat de criminaliteit, afgezien van de economisch conjunturele schommelingen, gestegen zou zijn de afgelopen 30, 50 of 100jaar. Citaat:
||
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#80 | |||
Minister-President
|