![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
http://lvb.net/item/2220 http://www.brusselsnieuws.irisnet.be...sID=1142874963 |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zij die vroeger bij wijze van spreken met 'zilver papier' naar de zwarte mannekes liepen om deze hun gunsten te kunnen verkrijgen en ze de westerse beschaving gingen bij brengen, zijn nu de strevers naar de multicul. M.a.w de moderne slavenhandelaars die erop hopen dat de nu naar hier gelokte buitenlanders vroeg of laat zullen kunnen worden ingezet om de door hun leeg geplunderde sociale kas te vullen en hun vergrijzing op te vangen dit terwijl ze hier de bevolking met alle mogelijke middelen hebben bewezen dat een gezin stichten (hoeksteen van de samenleving werd vroeger gesteld) niet meer financieel doenbaar is en dus de bevolking hiertoe de lust ontnemen. Maar zoals iedereen die een beetje nadenkt wel zal inzien, zal die moderne vorm van slavenhandel en invoer van derde wereldkindjes zeker niet bijdragen tot hun redding integendeel. Ze zullen gewoon verder wegzinken aangezien we hier in den belziek zitten met politici die zich de verkozenen van het volk noemen maar aan dat volk dik hun kl.... vegen en zich liever bezighouden met optredens in spelprogramma's om daar de clown zitten uit te hangen wat ze ook zijn. Of zoals we nu een minister van begroting aan het werk mogen zien die nog niet in staat zou zijn een huishouden te runnen laat staan de belzieke begroting. Zet op deze haar plaats een deftige huismoeder die begaan is met haar gezin (samenleving) en deze runt de begroting met meer verstand dan dat mediageil wijf. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ik heb België voor gezien. Dat is het dagelijkse gevoel waarmee ik mee moet opstaan. Ik heb geen kansen in België, en nog minder in andere werelddelen. Ik heb al zo vele keren gehoord en begrepen dat als je in België niets bezit, wat gaat klagen bij de juiste instanties en doet alsof je iets wil bereiken je geld krijgt zonder tegenprestatie. Maar spijtig genoeg ben ik de zoon van een Vlaamse familie die wel bezittingen heeft en val je als dusdanig niet binnen deze categorie van mensen. Bovendien moet je nog je smoel houden ook in dit land, want ons eigen rechtssysteem is zo gemaakt dat ze snel zullen afpakken over wat je ook beschikt. Dit is de harde realiteit. En ik kan alleen maar zeggen dat het met de dag erger word. Een buitenlander die hier geen bezittingen heeft, maar zijn maandelijkse wedde doorsluist naar zijn moederland heeft niets te verliezen. Kan zich alles veroorloven, en krijgt bovendien de volle steun van onze eigen politiekers. In plaats van onze eigen bevolking, identiteit en cultuur te beschermen, geeft men voorrang aan andere bevolkingsgroepen die nauwelijks te verzoenen zijn met de autochtone bevolking. Ik heb geen kansen in mijn eigen land en dit mede dankzij de politiek. Ik vergelijk ons eigen politiek systeem met meerdere aziatische landen waar men een politiek heeft van hun eigen cultuur te beschermen. Ik kan honderden voorbeelden geven hoe in Azië wetten worden gestemd ter bevordering en bescherming van hun eigen cultuur. In België doet men juist het omgekeerde. Mijn conclusie is duidelijk. Mijn walgelijk gevoel is het resultaat van de politiek in mijn eigen land. Indien ik één van de politiekers zou tegen komen op straat spuw zonder enige scrupules in zijn gezicht, want dat is het enige wat ik nog mag of kan doen. |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Bravo! Dit standpunt heb ik al vele keren gehoord van mensen die veel rond de wereld reizen en veel in contact komen met andere culturen in hun thuislanden. Helaas voor u en mij hebben we hier niks te zeggen, wij zijn namelijk staatsgevaarlijke racisten als we opkomen voor onszelf. Wat we wel mogen is werken, belastingen betalen en zo snel mogelijk de pijp uit gaan.
|
|
|
|
#70 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En steeds méér allochtonen (ouders èn kinderen) begrijpen dat een goede kennis van het Nederlands voor hen een belangrijke troef is, en dat niet alleen op de arbeidsmarkt, maar ook elders. Onbekend maakte ooit misschien wel onbemind, maar dat is in snel tempo aan het veranderen. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij mensen zijn niet 'gedoemd' en 'veroordeeld' tot onderlinge wedijver of parasitisme, we kunnen ook kiezen voor en streven naar samenwerking en symbiose. U mag drie keer raden welke keuze het best zal renderen. PS : Wie of wat is die Canadese Wright Foundation waar u het gisteren over had ? Laatst gewijzigd door djimi : 18 april 2007 om 17:09. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met 'afkomst' is er géén probleem als en zolang we er 'vreemdelingen' mee kunnen afkraken. Maar owee de snodaard die het zou aandurven hetzelfde procédé op 'eigen volk' toe te passen.
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat u en vele van uw medestanders bepalen wat vele anderen met lede ogen aanzien,wat u goedvind moeten ze maar allemaal goedvinden? Wij willen hier best samenleven met mensen die zich integreren en vredelievend leven,diegenen die dat niet doen moet u niet verdedigen. Wij worden verplicht om te leven volgens onze wetten en levenswijzen,moeten mensen van andere afkomst dat dan niet als ze hier komen wonen? Het straatgeweld,overvallen,mensen lastig vallen,steaming,handtassen afrukken,zomaar mensen in mekaar slaan,hoer en slet roepen tegen onze dochters,verkrachtigingen zijn maar enkele voorbeelden van wat zich hier de laatste decennia afspeelt,denkt u dat de mensen dat niet beu worden. Ik krijg de vliegende diaree als ik mensen als u bezig hoor,steeds het multiculturele vingertje,alsof het alleen de doorsnee Belg is die steeds voor problemen zorgt. Wat moeten we dan doen volgens u zwijgend instemmen? Als ge niks zinvol te zeggen hebt hou dan uwe mond,en nogmaals ik veralgemeen niet maar stel feiten vast,die u voor de gemakkelijkheid maar vergeet of eenzijdig bekijkt.
|
|
|
|
#77 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Welke Brusselaars? Er zijn geen echte Brusselaars meer,alleen geimporteerde! U weet best wat ik schrijf,en waar ik op doel! Het onveiligheidsgevoel is daar geen gevoel meer maar de werkelijkheid. Wanneer ga je eens doorhebben dat echte Brusselaars juist daardoor de stad ontvluchten.
|
|
|
|
#79 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|