![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() ach ja
![]() Gelukkig maar... Bij mij is het eerder natuur, cultuur en avontuur (in die volgorde) Ik ben in mijn landen-die-ik-zeker-moet-bezoeken-voor-ik-sterf-lijstje Madagaskar en de VS nog vergeten. ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 8 mei 2007 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de Eurolines bus ga je van Brussel naar Kiev. (+- 200Euro heen en terug) Wel 40 uur buszitten per rit. In Kiev neem je de nachttrein naar Simferopol of Odessa. (+- 15 Euro) In Crimea of Odessa zelf kan je bij mensen thuis slapen voor bijna geen geld (tussen 10 en 20 Euro per nacht) Mensen met bordjes staan te wachten aan trein en bushaltes om hun mager pernsioen aan te vullen. Je koopt je eten op de markt of in volksrestaurantjes en je zal minder kosten hebben dan in belgië. Ik ben er al een keer of 3 geweest de laatste jaren en je kan gemakkelijk voor 800 a 1000 Euro (alles incl) 3 weken daar rondtrekken. Het helpt wel gigantisch als je russisch kan lezen of spreken. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 mei 2007 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'zal een beetje improviseren worden dus. Nice. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar Trier (Duitsland) fietsen en wijn proeven.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ik maar tot aan de zee kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() vriendin is lerares dus we moeten tijdens de grote vakantie gaan, zucht.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Merci voor de tips. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit, heel lang geleden ben ik daar ook naar toe gefietst op een fiets met alleen een terugtraprem.
Prachtig stadje met veel historische gebouwen en een leuke camping. En een fraai station waar toen nog stoomlocs reden: