![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Jef Van den bergh (CD&V) 7 tot 13 mei (°5-02-1973) Was van 2000 - 2004 Wetenschappelijk Medewerker CD&V-fractie Vlaams Parlement. Sinds 2004 federaal volksvertegenwoordiger CD&V, |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat zou je niet mogen vragen dUVELKE
Hij zegt toch niet dat ie uit Antwerpen wegwil ? Duncan kan blijkbaar wel nul komma niks fietsen....waarschijnlijk één van die kamikazepiloten..... |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Jaja ik zen nen echten kamikazi dermee klaag ik zo veel samen met anderen & organisaties ...... !
Ik kan zo agressief rijden hmmm wat RAAR dat dit enkel steeds in Antwerpen zelf problemen geefft waar der éne dooie per dag valt . ***Ik heb niet het geld om gelijk zelfstandige & andere rijkeren die ik ken auto's aan te rijden per fiets ! zijn we even gek aan het doen ?! Als EX kinderverzorger en opvoeder & animator ging ik VEEL per groep met fiets of te poot ZONDER schade. Ook verkeers scholen bezocht ik veel zelfs in groep en alléén . Voor ge iemand kamikazi noemt wees er dan zekers van dat het een crimineel persoon is ; voorge gelijk de meeste in dit landje gaat westers wijzen leert eerst lezen ![]() Daarna pas moogtge komen kafferen tegen mij en nog iets ....denkt is aan die vele fietsers en zwakkeren die het NIET kunnen na vertelllen . P.S : ik hem ook nen hekel aan kamikazi piloten met eender welk voer tuig owkeej ![]() Voor den euro en voor de moderniseringen & vrijmaking van markten; in deze stad waren er minder ongevallen - PUNT & BASTA dat is pas sociale REALITEIT van iemand die zen land en stad kent . En ja waarom ni verhuizen wie weet ![]() Rechtvaardig en vrij is dit landje toch dus tjah reklam maken hé zodat we met beide voeten in de huidige realiteit MOGEN leven als zwakkere ![]() Ow jah nog iets dat vriendelijkheid heet en sociaal gedrag & vrij simpel is : groetjes ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 2 juni 2007 om 22:47. |
![]() |