![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Nog zo dom niet, 53% van die Fransen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Aanvankelijk was ik pissed off omdat Le Pen geen denderend resultaat haalde maar nu besef ik dat vele zwevende FN kiezers in de eerste ronde gewoon voor Sarkozy zijn gegaan omdat die toch vrij rechts is.
Radicaal rechts heeft niet gewonnen maar rechts wel en dat is nog altijd beter dan links. Rechts ademt weer en we zijn helemaal niet verslagen. Volgens mij hebben we mensen nodig zonder verbrand 'bruin' verleden, mensen die centrum rechts lijken maar pas daarna een radicaal programma doorvoeren eens ze de mogelijkheid hebben. Je verspeelt al je kansen door op voorhand je kaarten en ideeën ivm migratie uit te spelen. Laat het volk dom wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() EINDELIJK terug een toekomst voor Frankrijk en weg met die sociaal gedrogeerde janetten
![]() Dat er daarna relletjes komen zegt genoeg wat je met links kan aanvangen!
![]() |
#65 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Proficiat Sarkozy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() . Citaat:
Met andere woorden : een record aantal Fransen heeft gestemd, bijna 84% van de kiesgerechtigden !! Met slechts 4,20% blanco en ongeldig! Een overwinning voor de democratie, een magistrale overwinning voor Sarkozy. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 7 mei 2007 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik hoop dat Sarkozy de economie weer kan rechttrekken, de relaties met de VS wat kan verbeteren en het krapuul in de banlieus eens op zijn plaats zet.
Hij zal de bovenstaande zaken alleszinds beter doen dan Royal, die vooral sterk was in het rondstrooien van "Durf voor een vrouw kiezen !" als slogan ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() mwuh, intresseert me eigenlijk niet zo zeer wat er in Frankrijk gebeurt
![]()
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen gevangenissen bij bouwen en daar een bom geld aan hangen, gewoon hun tijd in "le maroc" uitzitten. Liever het geld geven aan de Fransman dan ze te moeten investeren in La Racaille die toch nooit zal deugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() En ik maar denken dat Chirac van dezelfde rechtse partij was als Sarkozy.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch zou u de nodige interesse moeten hebben. Een aantal sectoren van onze economie worden immers door, jammer genoeg, Frankrijk beheerst, o.m. de belangrijke elektriciteitssector. Wat Frankrijk in die materie beslist, belangt ook ons aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Raar,dat een rechtse president een links beleid zou voeren terwijl de bevolking toch blijkbaar voor een rechts beleid kiest. ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 7 mei 2007 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Juist ja, datzelfde speelt zich hier af onder de VLD met op kop onze premier Verhofstadt, vandaar het groot ongenoegen onder de VLD-aanhang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus Chirac als rechts president verandert van koers en voert een 'links' programma omdat hij aan het roer wil blijven door zich te richten op de kleinste groep nl. links? Mij zou het lijken dat je je net op de electoraal sterkste groep richt, maar ja.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus de mensen willen een links beleid?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het ook nogal een beetje elkaar tegenspreken.
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verhofstadt is er ook klaarblijkelijk niet gerust in op 10 juni. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat heeft meer met het intern gestrubbel te maken dan met wat anders. Ten andere Chirac is Verhofstadt niet en de uitleg dat Chirac een linkse koers zou varen om zo zijn plaatsje te verzekeren vind ik nog altijd ridicuul. Hij richt zich dan op de minderheid van de stemmers om zijn plaats te verzekeren, de logica in die redenering is ver te zoeken.
![]() |