![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De 15 gemeenteraadsleden zijn nog maar een half jaar aan de slag maar ze hebben al een hele reeks opvallende interventies en constructieve voorstellen gedaan. In verschillende andere gemeenten is men nu ijverig aan de slag om te leren van de concrete ervaringen zodat men ook daar bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen electoraal kan scoren. Daar gaat de volgende jaren op verder gebouwd worden. Hou dus aub voor ogen dat de vernieuwde PvdA nog maar 4 jaar oud is. Op die vier jaar is veel meer bereikt dan in de 20 daar voorafgaande jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je het op het verbreden van de partij hebt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote]
Correcte opmerking. Vande Lanotte heeft ruiterlijk de nederlaag toegegeven maar er volgens mij de verkeerde conclusie uit getrokken, dit in tegenstelling tot Somers die er bij zat als een overwinnaar. Tot daar de vergelijking tussen een echte politicus en een politieke clown. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=robert t;2728052]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb het over een vernieuwde aanpak: van een belerende naar een luisterende partij, een betere communicatie, mensen inschakelen op het niveau dat ze willen en aankunnen, etc. Als de PvdA had door gedaan zoals ze voor 2004 bezig was, zou een aftakeling van de invloed onvermijdelijk zijn geweest. Een correcte marxistische analyse volstaat niet: je moet die ook verkocht krijgen aan een breed publiek want anders is het een maat voor niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() in de periode van resist had de pvda wel geen correcte marxistische analyse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alleszins juich ik de frisse wind in de PVDA toe, kan ik er eindelijk wat makkelijker met m'n niet-commie vrienden over praten. En vooral is men ook meer bereid om te luisteren.. Dus ja ik volg je stelling dat ze goed bezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar toch, de claim van een "correcte marxistische analyse" lijkt mij op zich al een probleem. Op dat punt verschilt pvda niet veel van lsp.
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als SP.A en PS in oppositie gaan gaat de vakbondstop van het ABVV misschien iets minder op de rem staan (de beweging voortduwen zullen ze wel nooit doen), meer strijd kan positief zijn. Alleszins hoop ik dat Groen! hunne klimaatsminister mogen leveren, weeral een paar mensen minder met illusies in die pseudo-linksen, maar ik vrees ervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In ieder geval is er wel de gewoonte om perspectieven bij te stellen en te analyseren waarom sommige dingen niet blijken te kloppen. Evenals er de gewoonte is om te kijken wat LSP eventueel zelf mis heeft gedaan, of wat beter kon. Het is niet meer dan normaal fouten te maken, de kracht ligt erin ze op een gegeven moment te herkennen, erkennen, en er uit te leren voor de toekomst. Laatst gewijzigd door FallenByTheHand : 14 juni 2007 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat was er eigenlijk inhoudelijk zo fout aan Resist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb me de laatste week voor de verkiezingen trouwens enorm geërgerd aan het traditionele hypocriete artikeltje waarin De Morgen het gebrek aan persaandacht voor kleine partijen aankaart. Ten eerste snap ik niet wat LDD daartussen stond te doen. Als er een kleine partij is die niet kon klagen van persaandacht was het LDD wel. Ten tweede is dit geen nieuw fenomeen en zou De Morgen beter de daad bij het woord voegen en kleine partijen de volgende keer wat meer aandacht geven in de campagne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Ik zou zeggen: vooral het gegeven dat de achterban van Abou Jahjah lang niet zo seculier-panarabistisch bleek te zijnals hijzelf.
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 14 juni 2007 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ga niet met het morele vingertje staan wijzen naar het establishment, dat ik inderdaad het liefst van al gisteren al naar Siberië verband zou hebben. Wel wijs ik even op het feit dat de vrt een zender van leugen en bedrog en censuur is en dat de SP.A dat nooit aanklaagt, wat wel genoeg zegt over de SP.A. CAP noch PVDA zullen ooit dezelfde rechten krijgen als die SP.A of de VLD of de tsjeven, en dat is in wezen ondemocratisch, en net daarom wil ik dat establishment weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 14 juni 2007 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Ja, dat is iets sterker geformuleerd, maar precies wat ik ook bedoelde.