![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: U bent: | |||
Student aan een universiteit |
![]() ![]() ![]() |
32 | 47,06% |
Student aan een hogeschool |
![]() ![]() ![]() |
14 | 20,59% |
Ik was student, nu afgestudeerd, tijdens het posten hier. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,76% |
Ik heb nooit hoger onderwijs gevolgd. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 20,59% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ga jij me eindelijk zeggen wat ik ben??? Ik zoek zelf al een lange tijd maar heb het nog niet gevonden, jij wel?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zowel student als ex-student. Een recidivist dus. Wel gepromoveerd van hogeschool (LT) naar universiteit (vorige week alvast mijn bachelor afgerond).
|
![]() |
![]() |