![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HANS VAN DE CAUTER IS NIET MEER,RESPECT MENSEN
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 juli 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() seffens krijg ik nog medelijden met den Hans......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand dat artikel hier eens posten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() ga effe naar de krantenwinkel he Patriot. of bang dat ge besmet geraakt... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb Hans anti-flamingantisme nooit echt begrepen : een waarachtige Belgisch-Nationalist (met hoofdletters dus) zou zich in de allereerste plaats tegen de ééntaligheidsdrang van alle soorten separatisten moeten keren.
FDF op kop (ik heb zelfs het TAK en/of VB enz.. nooit voor ééntaligheid weten opteren). Secundo - het allereerste wat een BUB voorzitter zou moeten doen is het simpele feit erkennen dat België, weliswaar een meertalige staat zoals er andere zijn, in hoofdzaak Nederlandstalig is & separatisme in hoofde van het Nederlandstalige kiespubliek/politieke partijen/media eigenlijk een drang naar zelfverminking is. Een groot gedeelte van de "andere" belgische bevolkingsgroepen zijn immers oorspronkelijk "Vlamingen", zoals de huidige formateur eindelijk nog eens een Waal is ! Een "nationale, nationalistische partij" waarvan dit een duidelijk programmastandpunt is, zou mogelijkerwijze veel succesvoller zijn dan de BUB onder Hans...
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Weet ge ga ergens in een ander dorp zo'n 150 km van U vandaan langs bij ne krantenwinkel.... ge moet echt nie uwen pas laten zien om een Pallieterke te kopen hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ééén troost ze hebben toch weer een paar nieuwe leden bij ...
Walter Zinzen is er eentje van.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waals politicus JAMAR en man van Financiën is er ook bij en Tom Helsen voor de sfeer of humor er in te houden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's BPlus, mijn beste, en die doen het inderdaad zeer goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK kreeg vandaag een mailtje van iemand die iets gelezen had van Benno Barnard van B-plus. Hij vroeg of die nog gekker was dan Hans.....
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet Tom maar Wim Helsen.
![]()
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De "heer" Benno Beckmesser kan het waarschijnlijk beter dan de meester zelf? Laatst gewijzigd door Paracelsus : 19 juli 2007 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |