Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2007, 06:35   #61
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht

enfin, als ge u er iets beter mee voelt wie ben ik om u dat te ontzeggen.
Het is eigenlijk redelijk meelijwekkend om dat nu proberen te ontkennen. Iedereen zag immers gedurende een maand het woordje "banneling" onder jouw naam staan, waar nu "minister-president" staat. Het verdringen van de werkelijkheid is nooit een goed idee. Op den duur wreekt zich dat op één of andere manier.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 06:36   #62
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het is eigenlijk redelijk meelijwekkend om dat nu proberen te ontkennen. Iedereen zag immers gedurende een maand het woordje "banneling" onder jouw naam staan, waar nu "minister-president" staat. Het verdringen van de werkelijkheid is nooit een goed idee. Op den duur wreekt zich dat op één of andere manier.
't is toch ni waar zeker? echt? Ik weet van niks. Er valt dus niets te ontkennen maar zoals ik zei ik ben wel bereid als jij je daar beter bij voelt.
Maar dan mag je toch eerst komen aanhuppelen met bewijzen voor Onkelinckx haar wereldwonder.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 juli 2007 om 06:43.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 10:08   #63
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Ook ik ben het zelden eens met wat born2bwild uit zijn klavier ranselt. En als hij tot banneling gebombardeerd werd, soit het zij zo, al is het voor mij onduidelijk wat de directe aanleiding was om hem te bannen. Wel is duidelijk dat born2bewilds exploten nièt het onderwerp zijn van deze draad zijn. Toegegeven, ik vind het uitdelen van vrijblijvende plaagstoten ook plezanter dan mijn bezorgdheid te uiten over mensen die nadenken over hoe ze ons zullen onderwerpen aan hun geloof. Wat anders te denken over Mohammed Sabaoui en diens uitlatingen: “.... waar er een islamitische meerderheid is van ong. 60 %. Bij degemeenteverkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal mohammedaan zijn. Na onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke mohammedaanse enclave verklaren en de charia opleggen aan alle inwoners”.U zou nu kunnen denken dat een zonderlinge eenzaat zijn fantasie de vrije loop laat. Niet dus, ik woonde vijftien jaar tussen moslims, veelal was het “overnemen van de macht” de teneur van de discussies die ik toen met (vooral jongere mannen) had. Het is inderdaad veel comfortabeler om u vrolijk te maken in de lotgevallen van born2bewild dan met lede te moeten toezien hoe de nieuwe pilarenbijters zich toeleggen op het installeren van religieus totalitarisme. Er al eens over nagedacht hoe het met Raf en de Raffen zal vergaan als Sabaoui en de Sabaouien succes na succes boeken? Het verdringen van de werkelijkheid is nooit een goed idee. Op den duur wreekt zich dat op één of andere manier.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 11:32   #64
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://www.statenvertaling.net/bijbel/matt/5.html
voor wie 't zélf wil nalezen...
Dus niks geen onderscheid tussen oud en nieuw, integendeel, de continuïteit wordt overduidelijk bevestigd.
“…wij hebben niet de dwang van de christelijke verplichting tot bijstand en bescherming aan de weduwe, de wees, etc... Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijn” is een hedendaagse quote van een hedendaagse Europese moslim die hem onloochenbaar typeert als agressief en achterlijk, de agressieve achterlijkheid van deze moslims loochenen is dan ook niet zinvol.

Filosoof heeft dat begrepen, hij relativeert dan ook de eerste quote door er andere achterlijke en agressieve quote naast te plaatsen, te weten: een bloemlezing uit het oude testament. Maar de oude- en de nieuwe testamenten hebben nu nog nauwelijks maatschappelijke relevantie. Neen, dan zijn de heksenprocessen veel geschikter ter vergoelijking van reactionair islamitisch gezwam. De heksenprocessen zijn jonger en ze zijn uit de praktijk gegrepen, bijgevolg lenen ze zich uitstekend ter relativering van de Europese democratieën. Met volgend citaat uit een inquisitisch verdikt snoer je de mond van alle tegenstanders van de huidige totalitaire religieuzen: "In dit scependom wart 't smaendachs Sacramentsdach (1534), een blendt man, geboren van Laerne, up tpellerijn ghestelt, up de Vischmarkt, ende zijn haer afgheberrent ende sekeren tijd daerna onthoofd up de Veerleplaetse, ende datte omme tooverie en waerseggherijnghen, daaromme hij tot ander stonden tweemael ghecorrigeert hadde geweest."

Zonder dank, Filosoof, volgende keer doe ik uit de doeken hoe je de tegenstanders van Pol Pot kunt counteren.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 11:35   #65
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjuliusmaximus Bekijk bericht
HOLY SHIT DUDE ! Je gaat je toch niet schamen islamfoob te zijn !
Ik heb van niets een irreeële angst.

Ik heb zelfs geen islamangst. Ik vind dat retarded.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be