![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uh-Huh, Ik krijg de indruk dat ik u met deze site wellicht een plezier kan doen :
http://www.depressiesteunpunt.com/ Sterkte.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Huisjes en appartementen mooi en glanzend zuiver houden en af en toe wijze raadgever spelen .
Men motivatie : Vriendschap en liefde van men mede mensen die graag een poets'man' in huis hebben in plaats van de overgrote meerderheid die TE conservatief opgevoed is en liever een 'vrouw' hebben ( ook een belgisch minpunt / die minachting brrrr ) NOG meer motivatie ik werk in nen sector waarvan dit jaar +-120miljioen euro muntjes naar pensioene gaan en mijn arme vrienden / leef loners . Wel jammer dat ik als ARME arbeider weinig motivatie ken in zake de huur wet / woon recht ect ... . Dat heet dan DE-motivatie . Men toekomst of doel ....ver van Antwerpen gaan wonen LANG blijven en kunnen poetsen & mijnen smoel open trekken op bepaalde plekken omdat het mij motiveerd ![]() * Aan den topic starter ...mijn moeder is al naar het buitenland , huis is verkocht dus die is weg hier ...TE DUUR leven hier en met pensioen van 300€ komtge niet ver ....wel jammer dat ze daar 30 jaar zelfstandig voor moest werken om zo'n bedragje amai . U ziet er zijn dus WEL mensen die vertrekken naar andere oorden ( en blijven ) . Laatst gewijzigd door duncan : 15 augustus 2007 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Waar: het cassandra plan
Mijn motivatie: Anders het faillissement van NV België(zie workforall). |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ergens zou ik willen zeggen : een land in zwart Afrika, mits er enige garantie is dat ik als blanke niet bij de minste rel zou uitgemoord worden. Dus ik hou het tot een land in het geciviliseerde en gastvrije Europa. En ik probeer er zo vlug mogelijk de taal te leren, en zou deze op voorhand al aanleren.
|
![]() |
![]() |