![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben Vlaams-Nationalist, maar ik besef dat velen dat niet meer van deze tijd vinden. Separatisme echter is een goede oplossing voor de problemen in deze samenleving. Op één ding zou ik je redenering toch willen veranderen: Vlaanderen is niet de enige oplossing die ons door de media wordt voorgehouden, het is gewoonweg de enige oplossing geworden. Dat hoefde niet zo te zijn, maar de belgische context heeft daar anders over beslist: door de belgische houding van jaren is er geen alternatief meer over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is nuttig voor ons nationalisten, dat is zeker. Maar is het idioot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet de Belgische houding maar het gebrek eraan door electoraal opportunisme aan beide kanten van de taalgrens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En komaan, hoe kun je nu zeggen dat er niets scheelt met de belgische houding?
Zeker in een periode zoals deze, waaruit blijkt dat belgië gewoon broodnodige hervormingen blokkeert. Het is gewoonweg niet meer mogelijk om samen te besturen in dit land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ze hun kazak zullen draaien van het moment het tegenzit en Vlaanderen niet het Beloofde Land blijkt te zijn en het is de vraag of men een natie kan uitbouwen dat staat of valt met de steun van kazakkendraaiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nagel op de kop, de politiekers moeten enkel verantwoording afleggen aan hun taalgroep. ondertussen zijn de opinies zo erg van elkaar verwijderd, dat er niet veel meer overblijft natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 augustus 2007 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft het hier over een complot van de media? Als de media alleen maar een patronaal geluid liet horen tijdens het Generatiepact dan sprak je toch ook niet van een complot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik gebruik de term nuttige idioten voor mensen die iets steunen, zonder de ideologie erachter te kennen, te snappen, aan te hangen of te (kunnen) vatten. Liberale Vlaamse separatisten die belgië enkel willen splitsen vanwege de transfers en de economie zijn allesbehalve Vlaams-nationalisten, maar wel nuttige idioten die het pad mee effenen voor ons.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 19 augustus 2007 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer geloofwaardig... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
iemand die zich meer europeaan voelt kan toch ook separatist zijn, voor de splitsing omwille van de andere redenen dan dan de vlaams-nationalisten mr wel evenzeer separatist. een vlaams -nationalist is een separatist. mr een separatist is niet per sé een vlaams-nationalist.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 19 augustus 2007 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een Vlaams-nationalist, maar geen separatist. Ik ben immers voor de hereniging van Ierland; voor het samengaan van Iraaks-, Iraans-, Syrisch- en Turks-Koerdistan; voor het samensmelten van Spaans- en Frans-Baskenland; enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ook voor Groot-Nederland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() You've got his point... Volgens mij klopt het wel er bestaan zeker wel wat separatisten in vlaanderen-nu- die geen nationalisten zijn... Opportunisten... De wind zal wel es uit het westen gaan blazen hoor...lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 177 jaar geleden zou ik direct gezegd hebben: ja!
Maar vandaag lijken Vlaanderen en Nederland mij tever uit elkaar gedreven. Ik zie meer iets in een nauwe samenwerking. Misschien groeit er later iets. Wie weet... Maar vandaag zie ik niet direct een vraag of een noodzaak om de Nederlanden te herenigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat moet wel de interpretatie van Hans1 zijn, want die heb ik nergens gelezen. En wat die "wetenschappelijke" enquêtes voor de verkiezingen betreft: de verkiezingsuitslag heeft voldoende aangetoond dat die waardeloos waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is als het water dat naar de zee vloeit: het kan vertraagd worden, maar het kan nooit terug bergop gaan stromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. De verkiezingsuitslag heeft bewezen dat het vrij relevant is om de foutmarge erbij te zetten.
![]() |
![]() |