![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan mag je nog eens komen lachen ![]()
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als Vlaanderen onafhankelijk is, zal het zonder Brussel zijn.
Dat is de enige mogelijkheid om onafhankelijk te worden. Dat is puntje één. Mensen communiceren in de taal dat zij wensen. Is dat in het Frans, dan is dat in het Frans en daar kan geen overheid tegenop.
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Soms drukt Escritor wat te rap op een knopke.
"Eén mens doden is moord, een miljoen mensen doden is slechts een statistiek" (Jozef Stalin) Laatst gewijzigd door Escritor : 25 augustus 2007 om 19:04. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wie daar anders over denkt gaat denk ik van een teleurstelling thuis komen ... |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() altijd leuk als politieke vijanden raad komen geven.
Zeker als ze zelf economisch en/of politiek in de touwen hangen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 19:11. |
![]() |
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wie spreekt hier over vijanden?
We hebben hetzelfde doel: dat Vlaanderen het beter heeft. De wegen hoe die te bereiken zijn wat anders: de jouwe wat utopischer en vol symboliek, eigenlijk een beetje archaïsch. De mijne wat socialer, zonder al te veel heilige huisjes, gespeend door een moderne mens en maatschappijvisie. Om dat in termen van vijanden uit te drukken... dat gaat me nogal snel. Het is niet dat ik met een bazooka voor uw voordeur sta en uw vrouw kom opeisen ofzo.
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik niet ! en vijand ? ik zie mij niet als vijand hoor, helemaal niet, nooit geleerd uw vijand te zien als uw beste vriend ? in uw partij kennen ze dat niet veronderstel ik ![]() schelden, zeggen hoe slecht het allemaal wel draait, maar daarmee is alles wel gezegd zeker ... en dan hoef ik zelfs niet te vragen van welke partij jij een lidkaart opzak hebt, want uw bekrompen antwoorden en gedachtengoed heeft dat al lang verklapt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb geen partij wat een flauwe zever. Ik ga zelfs niet stemmen. voor de rest gaat het helemaal niet slecht, het gaat uitstekend! wat een zuur zeg.Hoe ga je daarmee om? Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 augustus 2007 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() die dubbel nick praktijken lopen stilaan de spuigaten uit.
En die gasten beginnen dan tegen zichzelf te praten en schouderklopjes te geven ![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dubbel nick ? lolz lolz lolz nog zo een ent vriest bananen ![]() maar wel leuk dat je denkt dat ik met een dubbel nick zit te posten, wil zeggen dat er hier toch nog meer gelijk gestemde zielen zitten, die helemaal niet zitten te springen voor een vlaamse republiek ! Laatst gewijzigd door Stofke : 25 augustus 2007 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Moderator vragen: die kan onze ip's checken.
Ik heb hier vaak het gevoel dat ik tegen dubbelnicks moet praten.
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk maar eens goed na... nooit dus ![]()
![]() |
#74 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als Vlaanderen niet in België mag willen liggen (wat momenteel wél zo is), dan heeft Brussel ook het recht om niet in Vlaanderen te willen liggen.
Indien België splitst, krijgen we gewoon: Vlaanderen met hoofdstad Gent, Wallonië met hoofdstad Luik en Brussel als stadstaat. Dat is nogal logisch. Brussel heeft geen enkele band met Vlaanderen, noch qua taal, noch qua cultuur, noch qua wens. Vlaanderen gaat economisch ineenzakken na de onafhankelijkheid, dat weet u best.
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom?
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ja weten en toegeven zijn twee verschillende zaken he ![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Omdat we: 1. een periode van instabiliteit tegemoet gaan dan. 2. De politieke leiding zich niet met economie kan bezighouden, maar met grondwetten en dergelijke. 3. Omdat we onze grootste afzetmarkt en inkomstenbron (nl. Wallonie) kwijt zijn aan Frankrijk. 4. Omdat het toerisme een tijd onder het vriespunt zal zakken totdat er zekerheid is. 5. Er gaan meer betogingen zijn, waardoor er meer politie nodig is. Omdat betogingen vooral op zondag doorgaan... 6. Ik kan nog lang doorgaan.
#78 |
Banneling
|
![]() Wallonia, inkomstenbron.
whoehaa |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ow, tussen haakjes : de VLAAMSE rand zal echt niet zoveel tijd krijgen... aanpassen of opkrassen ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wallonie is NIETS zonder onze centen, zonder de transferts. Zonder ons geld zal het verpauperen tot een derde wereld land. Daarom dat ik voorstander ben om NA de onafhankelijkheid, toch nog enkele jaartjes steun te voorzien, zodat ze eindelijk wat op poten kunnen zetten... maar dan best geen scheepsliftje he, want daar help je je economie geen graat verder mee..
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Economie is uw sterkste kant precies niet.
Afzetmarkten. Nog nooit van gehoord? Vlaamsche producten worden buiten in Vlaanderen het meest verkocht in Wallonië. Man man toch. Je kan moedwillig zijn, maar er zijn ook grenzen.