![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dat terwijl de Franstaligen zonder de Vlamingen niet eens zelfstandig kaka kunnen doen. Tjonge, tjonge. Laatst gewijzigd door Duym : 11 september 2007 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Maar vrijheid kost geld en daar heb ik het er voor over ,voor die aangespoelde is dat wat anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() [quote=liberalist_NL;2915942]Als een groot deel van de volksvertegenwoordiging om een referendum vraagt, moet dat toch gewoon mogelijk zijn? De OpenVLD moet niet pretenderen te weten wat de Vlamingen willen. Geef ze dat referendum en het Vlaams Belang hoor je niet meer, voor een tijd.[/quote
Je zou er van verschieten met de uitslag . Veel vlamingen zijn bang van elkander en daarbij veel hangen nog aan een koordtje Laatst gewijzigd door bk232214 : 11 september 2007 om 13:08. Reden: bijwerken |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1. Binnenlands: aan alle Vlamingen die het moe zijn duidelijk laten blijken dat zij de enige partij zijn die resoluut voor de Vlamingen en Vlaanderen kiezen > stemmenwinst voor volgende verkiezingen na het toegeven door de oranje-blauwe partijen 2. Buitenlands: aan de rest van de wereld laten zien dat men niet moet schrikken als vandaag of morgen (of overmorgen) er twee nieuwe landen ontstaan in het oude Europa. Men kan lacherig doen maar wees gerust dat als de Vlamingen toegeven aan de Franstaligen het VB er altijd zal op wijzen dat zij diegenen waren die het wilden voorkomen en de anderen niet. Dat voordeel hebben ze.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Zolang het Vlaams parlement niet zelf de macht naar zich toe durft te trekken ondermijnt het zijn eigen geloofwaardigheid en gezag.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet 1 voorbeeld voor de geest halen waar het vlaamse parlement niet braafjes de orders van het federale hoofdkwartier opvolgde over eender welk onderwerp. Het zijn dezelfde mensen en partijen die bvb eerst op vlaams niveau de ''beruchte'' 5 resoluties hebben goedgekeurd, maar eens in de federale regering zich daar niks meer van herinneren. Het is net zoals het federale parlement een nutteloos iets bevolkt door apparatsjiks die niet het volk, maar wel de eigen partijtop vertegenwoordigen. Het enige waar het voor dient is om een onterechte schijn van democratie te wekken en de zakken te vullen van de aanwezigen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 11 september 2007 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als de federale en regionale verkiezingen voortaan zouden gaan samenvallen, wat voor sommigen toch de bedoeling is, wordt het Vlaamse niveau helemaal ondergeschikt gemaakt aan het federale. Waardoor het de politici die met dit voorstel zullen instemmen zelf zijn die het gezag en de geloofwaardigheid van hun parlement wat betreft zijn autonomie onderuit zullen halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En de Schotten? Tja, die hebben de OLIE he!
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Jaja, dat valt allemaal weg bij Vlaamse onafhankelijkheid. =D |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het vlaams belang ,de enigste partij die het lef heeft het volk te raadplegen gaat hier op zijn bek? Democratie is een vies woord? Wij hebben tenminste het lef een antwoord van het volk te vragen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ja, dat is omgekeerde psychologie van de Walen, zoals men met kinderen doet. En kijk, het begint stilaan te werken ook nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmmm, tot hiertoe krijgen onze vertegenwoordigers nog het voordeel van de twijfel... maar veel uitstel zal er niet moeten komen...
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Vandaag in Le Soir citeerde men Dave Sinardet van de Antwerpse universiteit (p 5 "Le divorce n'est pas �* l'ordre du jour"):
Citaat:
![]() Buiten de oververtegenwoordigde separatisten op dit forum moeten de meeste VB-stemmers eigenlijk wel verstandige mensen met een goede inborst zijn. De grootste partij van Vlaanderen die gedragen wordt door Belgicistisch kiesvee. Ceci n'est pas une parti séparatiste, zoiets kan alleen maar in België! ![]() Maar serieus, dit is wat ik al lang aanvoel. Ik zou bv. er geld op verwedden dat in die lange rij voor de laatste groet bij de dood van koning Boudewijn -de buitenlandse pers stak er de draak mee- er veel Vlaams Blok-stemmers terug te vinden waren. Als men in een volkcafé eens luistert naar Jan-met-de-pet die op VB stemt, zal je in de meeste gevallen vreemdelingenproblematiek als drijfveer horen. Men zal je vertellen dat de wijk waarin men van kleinsaf aan gewoond heeft niet meer herkenbaar is etc... maar diezelfde mensen noemen zich meer dikwijls Belg dan Vlaming en zijn helemaal niet separatist. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 11 september 2007 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |