Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2007, 14:32   #61
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht

Man toch, dit gaat om vrije meningsuiting.
Excuseer me voor de dt fout. U zal er waarschijnlijk nog nooit eentje gemaakt hebben. Die gast heeft de vrijheid om zijn mening te uiten in de draden die daarvoor dienen. Daarvoor dien je geen draden te kapen die over iets anders gaan. Men maakt deze namelijk aan om een bepaalde orde te hebben op het forum. Uiteraard is er vrije meningsuiting, maar doe het dan wel in de correcte draad, anders wordt het hier een chaos. Maar bon, het feit dat je het in het belachelijke probeert te trekken zegt voor mij genoeg.

O ja

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Het gaat Edina om de zaal.

Had ik student geweet in die zaal in mijn studententijd was ik zeker recht gestaan, beginnen roepen en applaudieren en de politie de doorgang trachten te beletten, maar hier ... niks ... allemaal lamme zakken.
Nogal belachelijk dat jij de behoefte voelt om mijn schrijffouten te corrigeren.

Laatst gewijzigd door fox : 19 september 2007 om 14:39.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 14:36   #62
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Wat zou jij doen met iemand die een voordracht saboteert? Als je je verzet tegen flikken in Belgie, gebeurt er dan niets? Vorige week zag ik nochtans iets anders in Brussel.
Vorige week was de betoging verboden. Dit is nog altijd iets anders dan aan het woord mogen komen en dan gearresteerd worden omdat de vraagstelling niet geapprecieerd wordt. Het ergste van al is dat Kerry zelf er eigenlijk weinig problemen mee had, want die begon gewoon te antwoorden op de vraag.

Ik heb het trouwens niet gemunt op de Amerikanen op zich, maar zij zijn eigenlijk het vlaggenschip van de vrije meningsuiting en zelfs daar staat dat blijkbaar onder zware druk. Ik vind dit een bedroevende evolutie voor de verenigde staten en de wereld in het algemeen.
Oud 19 september 2007, 14:38   #63
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik wil gewoon niet terug een draad waar er tot in het oneindige gezevert wordt over die belachelijke samenzweringstheorieen. Daar ben je weer op aan het aansturen met je NWO gezwans. Daar is al een topic voor en daar kan je je al naar hartelust uitleven.
Het is een feit dat Bush en Kerry lid zijn van het invloedrijke genootschap skull en bones. Het is een feit dat twee skull en bones leden tegenover elkaar gestaan hebben in de presidentsverkiezingen van 2004.

Het is een feit dat Kerry niets deed aan Bush zijn overwinning, ondankt de tekenenen van gesjoemel.

Dit zijn feiten en geen fantasiën, als dat een realiteit is die jij wenst te negeren, so be it.
Oud 19 september 2007, 14:39   #64
Heftruck

Standaard

Citaat:
Daarvoor dien je geen draden te kapen die over iets anders gaan.
Waarover denk je dat de NWO-draden gaan? De daad van deze agenten is een directe manifestatie van toenemend NWO-gestuurd gedrag.

De student wordt afgevoerd omdat hij een vraag stelt over Skull & Bones. Waarover denk je dat we in de NWO-draad praten?

Dat jij faalt die connectie te maken, is onze schuld niet.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 19 september 2007 om 14:40.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 14:41   #65
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Waarover denk je dat de NWO-draden gaan? De daad van deze agenten is een directe manifestatie van toenemend NWO-gestuurd gedrag.

De student wordt afgevoerd omdat hij een vraag stelt over Skull & Bones. Waarover denk je dat we in de NWO-draad praten.

Dat jij faalt die connectie te maken, is onze schuld niet.

Dat jij deze connectie maakt is mijn schuld niet. Maak ze voor mijn part in de NWO draad en connecteer daar alles mee wat je wil, want dat is idd precies de bedoeling van die draad, maar kaap de draden die over vrij meningsuiting handelen niet met conspiracy theory haantjesgedrag.
Oud 19 september 2007, 14:43   #66
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is een feit dat Bush en Kerry lid zijn van het invloedrijke genootschap skull en bones. Het is een feit dat twee skull en bones leden tegenover elkaar gestaan hebben in de presidentsverkiezingen van 2004.

Het is een feit dat Kerry niets deed aan Bush zijn overwinning, ondankt de tekenenen van gesjoemel.

Dit zijn feiten en geen fantasiën, als dat een realiteit is die jij wenst te negeren, so be it.
Nogmaals, deze draad gaat over het feit dat die jongen zijn mening niet mocht uiten, de inhoud van die mening en het conspiracy gehalte van zijn uitspraken doen niet terzake. De kern van de zaak is dat hij zijn bek moest houden omdat de vraagstelling hen niet aanstond.
Oud 19 september 2007, 14:45   #67
Heftruck

Standaard

Citaat:
Dat jij deze connectie maakt is mijn schuld niet. Maak ze voor mijn part in de NWO draad en connecteer daar alles mee wat je wil, want dat is idd precies de bedoeling van die draad, maar kaap de draden die over vrij meningsuiting handelen niet met conspiracy theory haantjesgedrag.
This is not conspiracy theory, this is conspiracy fact.

Zijn Bush en Kerry allebei lid van Skull en Bones? Ja!
Waren er berichten dat de verkiezingen vervalst waren? Ja!
Heeft Kerry daar gebruik van gemaakt? Nee!
Zijn de vragen van de student dus legitiem? Ja!
Wordt hij omwille van die vragen afgevoerd? Ja!

Ben jij blind ofzo?
Oud 19 september 2007, 14:48   #68
Heftruck

Standaard

Citaat:
Nogmaals, deze draad gaat over het feit dat die jongen zijn mening niet mocht uiten, de inhoud van die mening en het conspiracy gehalte van zijn uitspraken doen niet terzake. De kern van de zaak is dat hij zijn bek moest houden omdat de vraagstelling hen niet aanstond.
De vraag is; WAAROM mocht deze student geen vragen stellen (en dus zijn mening niet uiten)? Dat hij dat niet mocht, is ondertussen een vaststaand feit. De enige discussie die we nog kunnen voeren is het waarom.
Oud 19 september 2007, 14:49   #69
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De inhoud van zijn mening doet wel terzake. Want dat heeft alles te maken met het feit dat Kerry zijn vraag lastig vond.

Hier zie je trouwens hoe Kerry erop reageerd in een tv-rpogramma wanneer hij gevraagd wordt over skull en bones. Rond de pot draaien.

http://nl.youtube.com/watch?v=rcZig9Fkr1A
Oud 19 september 2007, 14:56   #70
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Mooi voorbeeld van incompetente flikken, nergens gevaar, nergens reden om tasers te gebruiken. Maar ja ... Te laf om een houdgreep te doen.
Om van te kotsen ...

btw enkele jaren geleden hebben ze zo is een bejaarde man omgebracht door hem een schokje toe te dienen. Hij klaagde iets te hard tegen de balie aan de luchthaven ofzo.

Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 19 september 2007 om 14:59.
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 14:57   #71
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag is; WAAROM mocht deze student geen vragen stellen (en dus zijn mening niet uiten)? Dat hij dat niet mocht, is ondertussen een vaststaand feit. De enige discussie die we nog kunnen voeren is het waarom.
En bij deze hebt u de draad weer gekaapt, proficiat daarvoor.

1 reactie en dan heb ik uiteraard weer genoeg van die conspiracy onzin.

Als de vraagsteller zijn vraag mag verder stellen, dan zijn de enige die dit ooit zien, de mensen die aanwezig waren in de zaal. Door die jongen af te voeren wordt dit wereldnieuws. Zijn die mannen van de NWO dan zo dom? En als ze zo dom zijn, hoe kunnen ze al hun geheimen dan zo zorgvuldig bewaren?

Dit heeft niks met jullie zogezegde NWO te maken maar uiteraard maken jullie dit er graag van.
Oud 19 september 2007, 15:27   #72
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's uiteraard een dikke vette leugen.
Als op een bepaalde openbare bijeenkomst iedereen 2 minuten spreektijd krijgt en een persoon overschrijdt die tijd en doet dus inbreuk op het recht op vrije meningsuiting van een ander, zal hij gevraagd worden te zwijgen.

Doordat deze student, zelfs nadat hij gevraagd was om te stoppen en nadat zijn microfoon gedempt werd, nog bleef voortrazen, werd hij hardhandig verwijderd.
De manier van handelen is overdreven, het principe niet.

Er was in dit specifieke geval dus inderdaad 1 persoon die de vrijheid van meningsuiting schond en dat was die student die getasered werd.

Dat moeten CT believers toch wel kunnen apprecieren, dacht ik zo.
Of niet?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 15:29   #73
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's dus niet waar hé. Heb je dat verslag van die ooggetuige niet gelezen, Fox?

Laatst gewijzigd door parcifal : 19 september 2007 om 15:30.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 15:39   #74
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Da's dus niet waar hé. Heb je dat verslag van die ooggetuige niet gelezen, Fox?
point taken, case closed voor mij. Want dan is het nogal vergelijkbaar met Brussel vorige week.
Oud 19 september 2007, 15:58   #75
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, dat ooggetuigeverslag zegt het allemaal. Al had ik het al in de mot van het filmpje alleen al. Irritant ventje zeg.
Oud 19 september 2007, 16:07   #76
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Als menvraagt om te stoppen met weerstand te bieden..wat doe je dan normaal gezien? Je stopt, hij niet dus terecht dat ze schokken gebruikten.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 16:54   #77
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

veel rook blaze manne, veel rook blaze

Citaat:
http://www.dailykos.com/storyonly/2007/9/18/10649/5334
I wasn't there, this account is coming from a friend of mine who was, copied and pasted verbatim from the IM conversation I had with him concerning the event
djdissent
Het hele stuk heeft echt de feel van een persoonlijke IM-conversatie moet ik zeggen. Maar een mooie bijdrage van djdissent, zou hij dan toch echt gestopt zijn?

Citaat:
personal announcement
by djdissent

Tue May 22, 2007 at 11:04:15 AM PDT

I'm quitting drinking.
nog wat rook manne

Citaat:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,297287,00.html

But details from his online writings and videos raised the question of whether his harangue during the forum was genuine or some kind of stunt.

Meyer, a senior telecommunications major from the Fort Lauderdale suburb of Weston, has a Web site featuring several homemade videos. In one, he stands in a street with a sign that says "Harry Dies" after the latest Harry Potter book was released. In another, he acts like a drunk in a bar while trying to pick up a man dressed in drag.

The site also has what is called a "disorganized diatribe" attributed to Meyer that criticizes the Iraq war, the news media for not covering the conflict enough and the American public for paying too much attention to celebrity news.

Another site had pictures of Meyer licking a woman's face and making a suggestive pose as he stood behind a fake cow. The site listed his activities as "getting wasted" and "being ridiculous."
Het is nu wel duidelijk dat deze man TASER-gerechtigd was.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 17:38   #78
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
point taken, case closed voor mij. Want dan is het nogal vergelijkbaar met Brussel vorige week.
Ik weet niet hoor ... de 'eyewitness account' waar hiernaar verwezen wordt wijkt wel heel sterk af van de officiele verslagen hé ... waar jij naar verwijst is een copy past uit een derde persoon zijn Instant Messenger ... niet echt eersteklas getuige-materiaal hé ... toch voorzichtig mee zijn. Maar iedereen, wat er ook van is ... neem eens afstand van alles ... en bekijk dat filmpje, die kerel was een beetej opgefokt, maar is het dan niet aan de flikken om professioneel op te treden en hem eerst tot kalmte aan te manen? Ze nemen hem ineens beet, zeggen niets ..., in principe moeten ze een reden geven direct: "your under arrest for ..." Maar ze nemen hem gewoon beet na die vraag over skull&bones ...
Oud 19 september 2007, 17:41   #79
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als menvraagt om te stoppen met weerstand te bieden..wat doe je dan normaal gezien? Je stopt, hij niet dus terecht dat ze schokken gebruikten.
Dat vind ik toch wel heel kort door de bocht, je moet altijd de context bekijken, deze kerel heeft niemand fysiek iets gedaan en er zaten 6 flikken op hem ... ik noem zoiets overbodige marteling ... wat heeft men er mee gewonnen door die kerel te tazeren? Hij heeft pijn geleden ... verder?
Oud 19 september 2007, 18:24   #80
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuseer me voor de dt fout. U zal er waarschijnlijk nog nooit eentje gemaakt hebben.
Al duizenden

Citaat:
Die gast heeft de vrijheid om zijn mening te uiten in de draden die daarvoor dienen. Daarvoor dien je geen draden te kapen die over iets anders gaan. Men maakt deze namelijk aan om een bepaalde orde te hebben op het forum. Uiteraard is er vrije meningsuiting, maar doe het dan wel in de correcte draad, anders wordt het hier een chaos. Maar bon, het feit dat je het in het belachelijke probeert te trekken zegt voor mij genoeg.
Die vraag van die student gaat wel degelijk om het NWO, Bush en Kerry zijn beiden lid van S&B, Kerry is ook lid van CFR, net zoals zowat de ganse Bush junta. Dus toepasselijk in deze draad

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be