![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuseer me voor de dt fout. U zal er waarschijnlijk nog nooit eentje gemaakt hebben. Die gast heeft de vrijheid om zijn mening te uiten in de draden die daarvoor dienen. Daarvoor dien je geen draden te kapen die over iets anders gaan. Men maakt deze namelijk aan om een bepaalde orde te hebben op het forum. Uiteraard is er vrije meningsuiting, maar doe het dan wel in de correcte draad, anders wordt het hier een chaos. Maar bon, het feit dat je het in het belachelijke probeert te trekken zegt voor mij genoeg.
O ja Nogal belachelijk dat jij de behoefte voelt om mijn schrijffouten te corrigeren. Laatst gewijzigd door fox : 19 september 2007 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het trouwens niet gemunt op de Amerikanen op zich, maar zij zijn eigenlijk het vlaggenschip van de vrije meningsuiting en zelfs daar staat dat blijkbaar onder zware druk. Ik vind dit een bedroevende evolutie voor de verenigde staten en de wereld in het algemeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat Kerry niets deed aan Bush zijn overwinning, ondankt de tekenenen van gesjoemel. Dit zijn feiten en geen fantasiën, als dat een realiteit is die jij wenst te negeren, so be it.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
De student wordt afgevoerd omdat hij een vraag stelt over Skull & Bones. Waarover denk je dat we in de NWO-draad praten? Dat jij faalt die connectie te maken, is onze schuld niet. Laatst gewijzigd door Heftruck : 19 september 2007 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij deze connectie maakt is mijn schuld niet. Maak ze voor mijn part in de NWO draad en connecteer daar alles mee wat je wil, want dat is idd precies de bedoeling van die draad, maar kaap de draden die over vrij meningsuiting handelen niet met conspiracy theory haantjesgedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Zijn Bush en Kerry allebei lid van Skull en Bones? Ja! Waren er berichten dat de verkiezingen vervalst waren? Ja! Heeft Kerry daar gebruik van gemaakt? Nee! Zijn de vragen van de student dus legitiem? Ja! Wordt hij omwille van die vragen afgevoerd? Ja! Ben jij blind ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Hier zie je trouwens hoe Kerry erop reageerd in een tv-rpogramma wanneer hij gevraagd wordt over skull en bones. Rond de pot draaien. http://nl.youtube.com/watch?v=rcZig9Fkr1A
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mooi voorbeeld van incompetente flikken, nergens gevaar, nergens reden om tasers te gebruiken. Maar ja ... Te laf om een houdgreep te doen.
Om van te kotsen ... btw enkele jaren geleden hebben ze zo is een bejaarde man omgebracht door hem een schokje toe te dienen. Hij klaagde iets te hard tegen de balie aan de luchthaven ofzo. Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 19 september 2007 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 reactie en dan heb ik uiteraard weer genoeg van die conspiracy onzin. Als de vraagsteller zijn vraag mag verder stellen, dan zijn de enige die dit ooit zien, de mensen die aanwezig waren in de zaal. Door die jongen af te voeren wordt dit wereldnieuws. Zijn die mannen van de NWO dan zo dom? En als ze zo dom zijn, hoe kunnen ze al hun geheimen dan zo zorgvuldig bewaren? Dit heeft niks met jullie zogezegde NWO te maken maar uiteraard maken jullie dit er graag van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als op een bepaalde openbare bijeenkomst iedereen 2 minuten spreektijd krijgt en een persoon overschrijdt die tijd en doet dus inbreuk op het recht op vrije meningsuiting van een ander, zal hij gevraagd worden te zwijgen. Doordat deze student, zelfs nadat hij gevraagd was om te stoppen en nadat zijn microfoon gedempt werd, nog bleef voortrazen, werd hij hardhandig verwijderd. De manier van handelen is overdreven, het principe niet. Er was in dit specifieke geval dus inderdaad 1 persoon die de vrijheid van meningsuiting schond en dat was die student die getasered werd. Dat moeten CT believers toch wel kunnen apprecieren, dacht ik zo. Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 19 september 2007 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, dat ooggetuigeverslag zegt het allemaal. Al had ik het al in de mot van het filmpje alleen al. Irritant ventje zeg.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als menvraagt om te stoppen met weerstand te bieden..wat doe je dan normaal gezien? Je stopt, hij niet dus terecht dat ze schokken gebruikten.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() veel rook blaze manne, veel rook blaze
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Ik weet niet hoor ... de 'eyewitness account' waar hiernaar verwezen wordt wijkt wel heel sterk af van de officiele verslagen hé ... waar jij naar verwijst is een copy past uit een derde persoon zijn Instant Messenger ... niet echt eersteklas getuige-materiaal hé ... toch voorzichtig mee zijn. Maar iedereen, wat er ook van is ... neem eens afstand van alles ... en bekijk dat filmpje, die kerel was een beetej opgefokt, maar is het dan niet aan de flikken om professioneel op te treden en hem eerst tot kalmte aan te manen? Ze nemen hem ineens beet, zeggen niets ..., in principe moeten ze een reden geven direct: "your under arrest for ..." Maar ze nemen hem gewoon beet na die vraag over skull&bones ...
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Dat vind ik toch wel heel kort door de bocht, je moet altijd de context bekijken, deze kerel heeft niemand fysiek iets gedaan en er zaten 6 flikken op hem ... ik noem zoiets overbodige marteling ... wat heeft men er mee gewonnen door die kerel te tazeren? Hij heeft pijn geleden ... verder?
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |