![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: "Hebben we het recht om ons belg zijn te behouden binnen vlaanderen ?" | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 39,29% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
34 | 60,71% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) 'Schrik van ...' niet, wel een 'zéér grondige hekel aan ...'. Zowel mijn moeder als mijn twee zussen hebben 'haar op de tanden', en dat vind ik gewèldig. Ik wil niet dat mijn echtgenote daarvoor moet onderdoen. En anders klop ik die onderdanigheid er wel uit ![]() 3) Ja, dat is een vervelend probleem. Ik ga dus ofwel een of andere 'ketterse' sekte binnen die Islam moeten vinden, ofwel er zelf een moeten stichten. ![]() Wat lijkt u de beste keuze? Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2007 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 28 september 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() OK, mijn eigen Islamitische sekte dan maar : Eerste Wet : Er is géén God dan God. Tweede Wet : Gij zult niet doden. En dus ook geen zelfmoord plegen. Derde Wet : Gij zult de ongelovigen met God's Woord bestrijden, en dat is het zowat. Gij zult de ongelovigen zo mogelijk nog beter behandelen dan uw eigen moslimbroeders, en gij zult ze alleszins niet doden ! Want als ze dood zijn, kunt gij ze niet meer bestrijden !! Knoop dat maar eens goed in uw oren !!! Denkt gij trouwens dat God de ongelovigen geschapen heeft om ze dan door u en uw kornuiten te zien 'ontschapen' worden ??? Vierde Wet : Gij zijt vrij geboren, gij hebt zelfs het recht u van God af te keren, maar gij moet dan niet komen bleiten als ge niet in het Paradijs binnen geraakt. Dat risico loopt gij dan wel. Maar God is best wel in staat u te vergeven, als ge ondanks uw ongeloof toch een braaf manneke geweest zijt. Vijfde Wet : God heeft u een stel hersenen gegeven. Gij zult uw hersenen gebruiken, en dan niet om een hoop achterhaalde nonsens van buiten te leren en u hardnekkig voor de werkelijkheid af te sluiten, maar om die werkelijkheid (God's Schepping) te bestuderen en u zo goed en zo kwaad als het gaat in de eerste plaats met uw eigen zaken te bemoeien en een schoon mens te worden. Zesde Wet : God heeft de Vrouw geschapen als Kroon op God's Schepping. Gij zult uw vrouwen respecteren zoals zij u respecteren. En waag het niet in God's naam te spreken, gij blasfemische Satanist. Zevende Wet : Gaat en vermenigvuldigt u. God heeft voor u de planeten en de sterren geschapen om er uw tenten op te slaan (figuurlijk dan wel, hé, God is géén conservatieve debiel !) en God's Woord te verkondigen. Gij zult 'boldly go where no man has gone before' !!! Achtste Wet : Gij moogt alcohol gebruiken, als medicijn en ontsmettingsmiddel. Gij moogt ook varkensvlees eten, als het gegarandeerd vrij is van lintwormen. Gij zult uzelf niet met een lintworm opzadelen !! Negende Wet : Als gij per sé tot God wilt bidden, doe dat dan op een manier die a) God welgevallig is en b) ook andere mensen ertoe kan verleiden op uw manier tot God te bidden. God houdt er echter niet van dat ge alleen maar dingen voor u zelf vraagt. Ge moogt God trouwens ook wel eens wat vaker bedanken voor de hersenen die gij van God gekregen hebt. Tiende Wet : Gij doet er goed aan geen schrik voor of haat jegens 'een korreltje zout' te koesteren. Ook niet als het zout in kilo's tegelijk komt. God is géén sissie. Of dacht gij van wel misschien? Elfde Wet : SATAN SUCKS !!! Ben ik nog iets vergeten? Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2007 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wat doet gij hier dan nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn al communautaire geschillen binnen de moslimgemeenschap, waar bent u eigenlijk bang voor?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel: Ik ben fier Vlaming te zijn maar ik ga uit vrije wil in Engeland wonen en wil daar een Engelsman worden... Waarom blijft iemand die fier is Marokkaan te zijn niet in Marocco wonen om daar aan de opbouw van het land te werken? Niet dat we het antwoord niet kennen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat hij zich afvraagt of hij in een onafhankelijk Vlaanderen evenveel zal (mogen en kunnen) betekenen. lincoln, verbeter mij als ik mij vergis, dank je, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door forumspook : 28 september 2007 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 september 2007 om 15:57. Reden: Aanpassing: het in vet geschreven neemt de plaats in van het geonderlijnde text. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Leer eens aub een beetje taalkunde, dat zal je in de toekomst behelpen om misverstanden te voorkomen !
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moet je jezelf ook niet gaan bestempelen als "Belg met marrokaanse roots" maar als "Belg".
Anders lijkt het me logisch dat mensen veronderstellen dat je alsook fier bent op het marrokaanse. Ik heb het al eens gequote maar hier komt het dus nog eens... Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey, lincoln, doet ge mee ? Ge moogt het gerust weten, hoor : ik vond inspiratie in uw onderschrift "Moslim freedom now! Free peoples around the Kasbah!" van een tijdje geleden. Wat is daarmee gebeurd? Vriendelijke groeten, djimi Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2007 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lol, busted! ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 28 september 2007 om 16:23. |
|
![]() |