![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Graag toch nog cijfermateriaal over hoe cannabis hele gezinnen uit elkaar haalt (mss met het aantal van alcohol ernaast) Citaat:
Je moet ons ook niet verwijten dat je met ons niet 'objectief' kunt discussiëren: een paar post geleden was je radikaal tegen. Ook niet echt objectief dus. Interessante regel in het artikel is de volgende: Farmacologisch onderzoek bij ratten, heeft aangetoond dat alcohol, cannabis en opiaten, eenzelfde effect hebben op de stofwisseling in de hersenen. Ben je dan radikaal ook tegen 'alcohol', of mag er hier wel vrije keuze zijn? Laatst gewijzigd door Infidel : 17 oktober 2007 om 14:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() strontzat
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik wou zeggen heb je gebruikt om er een extreme van te maken, ik zei: ik heb liever dat ze na het eten een pintje drinken dan een joint roken. En daar zit het verschil. Als je me dan natuurlijk een extreme keuze aanbied, ja dan kies ik voor strontzat.
Laatst gewijzigd door bentje : 18 oktober 2007 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Ge moet niet zo truttigerwijs daar een conflict in zien... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Ik zie de gevolgen ook in landen waar er geen regulering is, zoals hier in België.
Er wordt nog altijd gebruikt, of het nu mag of niet. Met als resultaat illegale panden waar mensen zich kunnen bevoorraden (marokaanse VZW's) en grootschalige criminele bende's en maffia die kweken voor het geld en de locale markt. Citaat:
Citaat:
Het is niet de bedoeling slappe medicinale wiet af te leveren die geen roes levert. Regean zijn war on drugs begin jaren '60 en enkele internationale verdragen verhinderen voorlopig dat een land kan overgaan tot legalisatie (heeft Nederland al uitgezocht). Daarom is reguleren en gedogen veruit het beste vanuit het oogpunt van de gebruiker. Legaliseren betekent taksen wat het nog veel duurder gaat maken. Probleem is dat er niets in de partijprogramma's staat van Groen of Spirit. Het zijn de linkse progressieve partijen hierin die hun verantwoordelijkheid dienen op te nemen. Oranje Blauw gaat het vrees ik verstrengen met alle gevolgen van dien. Men moeder zei dat vele naar Sluis gingen voor de sexshops, omdat dit nog niet bestond bij ons. Nu zijn die er ook bij ons. Laatst gewijzigd door Internaut : 18 oktober 2007 om 13:29. Reden: spellingsfouten |
||
![]() |
![]() |