![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een arbeidsongeval of een beroepsziekte met blijvende econoische invaliditeit van minder dan 66% moet zich nog inschrijven als werkzoekende werkloze en trekt dus naast zijn invaliditeit ook nog dop. Het is zelfs zo dat deze personen wel ingeschreven staan als werkzoekend, maar zelfs niet eens meer mogen opgeroepen worden om zich ergens te gaan aanbieden of een opleiding te volgen. Dat hij dus dop en invaliditeit trekt is hele maal geen uitzondering en ook niet vreemd. En aan het bedrag te zien dat hij trekt als invalide is hij slechts 50% economische invalide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die thuis van de trap valt, rug breekt en helemaal niet meer kan lopen moet het stellen met 1000 euro invaliditeit? nooit geweten in feite
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ondertussen krijg je ook een vaste begeleider aangewezen en moet je een trajectcontract ondertekenen waarin je doelstellingen staan, bijvoorbeeld het aantal sollicitaties dat je op een maand minstens moet doen en dergelijke, dit moet je kunnen aantonen met schriftelijke bewijzen. Doe je niet wat er in je contract staat dan vlieg je naar de rva voor een serieuze verwittiging en voldoe je de maand erna nog niet dan wordt je voor bepaalde tijd van je uitkering geschorst. Dit wordt heel streng opgevolgd. Ook wordt je verplicht om op de wachtlijst van kinderdagverblijven en dergelijke te zetten als je daar nog niet opstaat. Als je dit niet wil doen, je wil je niet op een lijst laten zetten en dergelijke dan ben je werkonwillig en oordelen ze terecht dat je geen recht hebt op een werkloosheidsuitkering. Zou dit systeem in Wallonië niet gebruikt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() Maar is de man invalide? En werkloos met 4. Het kan toch niet dat de toestand in Marcinelle zo mistroostig is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ik vind een invalide werkloze man met drie werkloze vrouwen gewoon enorm verdacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets voor hebben dat door een verzekering gedekt is, brengt geld op, iets voor hebben dat door de SZ gedekt is, is in de ellende terecht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef, ben er uit hoe het komt dat zijn vrouwen zo'n hoge dop hebben en hij als gezinshoofd trekt. Ze wonen in 4 huizen naast elkaar en hebben dus elke een eigen adres. Officeel wonen ze dus niet samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() En heeft er iemand al aan gedacht dat hij met al die kinderen een enorme belastingsvrije som heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe enorm is dat bedrag dan. Als werkloze betaal je ook geen inkomensbelastingen en je krijgt van de belastingen nooit meer terug dan je betaald hebt. Er reeds vanaf 5 personen tenlast betaal je met een inkomen van minder dan 3000€ geen belastingen, enkel nog rsz. En alle andere taksen en belastingen moet hij even vrolijk betalen als jij en ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Parlementslid
|
![]() Dat is leuk voor je...
Citaat:
En hoe komt het dat mijn PB calculator dan aangeeft dat je wel belasting moet betalen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want wie een heel jaar niet werkt betaald geen belastingen. En dat je dat moet invullen op je belastingsbrief, klopt, maar wel onder vervangingsinkomen en niet onder inkomen uit arbeid. Dat men dit laat invullen, is echter meer om contole op je eigendommen en grote aankopen te kunnen doen. Het is namelijk een zoveelste namier om zwartwerkers te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verzekering of FBZ mag gecombinieerd worden met werken of werkloosheid. Ziekte invaliditeit betekend dat je minder dan 1/3 verdienvermogen hebt en kan dus niet met werken of werkloosheid samen. Maar ziekte invaliditeit kan zelfs samen met arbeidsinvaliditeit. Hij moet dus helemaal niets of niemand oplichten om beide te ontvangen. Heb het volledig uitgelegd in bovenstaande postings. Leer nu eens eerst jullie sociale wetten kennen voor jullie iets posten en onzin verkopen. Het enige dat niet klopt is het kindergeld. Of er zijn reeds een pak kinderen aan het werken, of hij moet een pak meer trekken. Ik trek voor 4 kinderen als invalide reeds meer dan 900€ per maand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
maar ja zoals ik al zei zullen er mensen zijn die dit kost wat kost willen geloven zodat ze straks aan de toog iets weten waar ze over kunnen zagen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 oktober 2007 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 oktober 2007 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |