![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Die krijg je niet. Ik doe wel zot maar ben nog niet gek.
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 23 oktober 2007 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dan kan ik evengoed beweren dat er in de SP.a polls zijn gehouden met betrekking tot de wensbaarheid van de vernietiging van alle Italianen.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: Ik ga mijn patatjes koken, want ik heb er honger van gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Smakelijk
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() Ik lees steeds meer berichten over radicalisering binnen het VB. Zou een zeer slechte zaak zijn en de korste weg terug naar af voor het VB. Moeten echt verzachten zoals in 2004.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Strategisch gezien voor de VLAAMSE eisen is een radikaler belang interessanter. LDD en de alsmaar Vlaamser wordende CD&V vullen het gat aan de andere kant.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat van die radicalisering is een fabeltje. Dat is een strategie van LDD om kiezers aan de rand (niet de marge) van het Vlaams Belang naar LDD te trekken door de partij af te schilderen als een 'extreem-rechtse' partij. Feit is dat een paar overgekomen liberalen er graag een liberale partij van hadden gemaakt, maar dat is het Vlaams Belang niet. (En nu krijg ik VJW en nog wat meer op mijn dak).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwa, het kan zijn dat er een polletje op de lokale webstek stond maar dat betekent niets. Er zijn geen polls voor lijstvorming. Er is maar één poll: de verkiezingen zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Laat het nogmaals duidelijk zijn. Aisha is vertrokken omdat ze geen parlementair mandaat kreeg, zelfs geen plaats op de lijst.
Dit heeft dus niets met "huidskleur" te maken, Natuurlijk zijn Vlamingen met een ander kleurtje welkom, Maar het moeten natuurlijk Vlamingen en zelfs Vlaams Nationalisten zijn. Akkoord met de basisbeginselen van de partij, dat is bij elke partij zo, maar huidskleur speelt geen rol. Een vreemdeling, die zich niet wil assymileren, de taal niet spreekt, cultuur niet spreekt,... is niet welkom. Een moslim is ook niet welkom, niet omdat hij "moslim" is, wel omdat hij gelooft en denkt in héél andere waarden en normen als de Vlamingen, maar nogmaals dat heeft niets met huidskleur te maken, een blanke moslim is ook niet welkom, omdat hij akkoord gaat met geheel andere en zelfs zeer veel "tegengestelde" waarden en normen en ideologie, dan waar het VB voorstaat.
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die geen volksvreemde cultuur of religie aanhangt moet men kijken of de persoon zelf al dan niet volksvreemd is. Immers wanneer het Vlaams Belang vreemdelingen gaat opnemen in hun partij, geeft ze een buitengewoon slecht signaal naar de buitenwereld: "Beste vreemdeling, Als u zich volledig aanpast aan onze cultuur, zich assimileert, dan kunt u gewoon Vlaming onder de Vlamingen worden, waar u ook van alle rechten en voordelen kunt genieten." Een niet te mis verstane boodschap aan de miljoenen arme mensen in de Derde Wereld... ![]() Er zijn wellicht heel wat van die economische vluchtelingen die zich graag zouden aanpassen en Vlaanderen is al zo vol ... ![]() Hiermee ga ik fundamenteel niet mee akkoord. Geen assimilatie, maar migratiestop en remigratie om te beginnen met criminele en illegale vreemdelingen, daarna kijken we wat realistisch is, in samenspraak met de landen van herkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel jammer voor het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Bwoah, carrierejagers zijn ook niet alles, ik denk ook niet dat iedereen bij LDD staat te springen.
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat klopt hoor, Het VB is een partij van mensen met een ideologie en overtuiging,... niet de partij voor postjespakkers.
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2007 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik zie toch geen echte opvolgers.
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2007 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Er zijn er een aantal die meer achter de schermen staan zeg maar.
Zolang een fdw en vanhecke en annemans er zijn zullen het vooral deze blijven je zal blijven zien en horen. Wees gerust;er zijn meer bekwame mensen bij het vb dan je denkt hoor. Achja,omdat sommige andere politiekers en linkse media hier dat rond bazuint;niets is minder waar. Je kan trouwens op vrt volgen en daar merk je wel we met zeer bekwame mensen daar op de banken zitten zeg maar. Er zitten in iedere partij minder goeie en goeie kandidaten,das al altijd zo geweest bij eender welke partij. Een filip deman is idd niet zo'n goeie als fdw maar is wel harder zelfs dan filip dewinter.Als men fdw al hard vind,dan ken je filip deman nog niet goed;niet dat die racistische zaken zit te verkondigen maar nog veel harder is voor mensen die hier de boel opstelten zetten en niet willen aanpassen ect.... |
![]() |
![]() |