![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() En daar ben ik trots op.
Ik weet echter wel waarom ik elke vorm van religie afzweer, en aangezien ik de katholieke religie het best ken van alle relgies, weet ik dan ook zeer goed waarom ik deze heb afgezworen. De bijbel roept trouwens duidelijk op tot haat en geweld tot niet-gelovigen en zondaars.
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is het ook goed mogelijk dat de Islam zo een evolutie doormaakt, sommige islamieten gaan nu zelfs al om met hun geloof zoals christenen dat doen, namelijk via interpretatie. Op deze manier schenden zij de mensenrechten niet. Ik ben geen voorstander van geen enkel geloof, gewoon al het feit dat een bepaalde religieus boek moet geinterpreteerd worden geeft weer dat er slechte zaken staan beschreven in dat boek. Ik ben er echter tegenstander van gelovigen te bestrijden omwille van hun geloof. De enige manier om mensen van een bepaald extreem geloof af te halen is door er voor te zorgen dat hun leven hier en nu, positief is. Zo hebben ze geen nood aan een verdere hemel. Een bepaald geloof stigmatiseren of bepaalde gelovigen discrimineren leidt alleen maar tot averrechtse effecten.
![]() |
![]() |
#64 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit niet positief is. Ik ben echter niet akkoord met de manier waarop zulk een radicalisering moet bestreden worden. En het bestrijden van een bepaald geloof als hoofdtghema van een politieke partij maken vind ik eveneens kortzichtig, radicaal geloof kan enkel bestreden worden door het in te bedden in een positieve sociaal economische context, het stuigmatiseren van bepaalde gelovigen moedigt extremisme alleen maar aan.
![]() |
![]() |
#65 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ging in een discussie over correlaties tussen pedofilie en celibaat. Het ging over de helden van rechts, die door correlatie pedofieler bleken dan de voorstanders van links. Ongezonde sexuele relaties zorgen nu eenmaal eerder voor ongezonde handelingen. daarbij stel ik ook nog nergens dat een priester gelijk is aan een pedofiel.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 20 december 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan is het normaal dat hem wordt tegengeworpen dat de correlatie tussen pedofilie en priesterschap groter is. Voelt u zich soms in uw katholieke zieltje geraakt, dat u plots de verdediging van zulk een onverdraagzaam en irrationeel geloof verdedigt?
![]() |
![]() |
#70 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien u de argumentatie voor dat feit wilt dan moet u maar onder de draad gaan zien waar ik mijn stelling ivm deze correlatie poste. Zoals u merkt is het niet oncensequent een vergelijking te maken tss. twee stromingen, moest iemand van het islamitische geloof deze opmerking hebben gemaakt dan zou ik met haar of hem een zelfde discussie zijn aangegaan. Ik heb u echter nog nooit het katholicisme horen veroordelen... Van inconsequentie gesproken...
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, "de waarheid als een koe" ken uw Nederlands
![]() ![]() je ziet als je Filip Dewinter laat uitpraten, dat het wel 53 minuten kan duren... zonder roepen en tieren en schelden ![]() Dat is pas journalistiek een mooi voorbeeldje voor de VRT
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
makkelijk blazen van uit uw mast... Wat viel er te lachen ??? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is één van de thema... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) hoe iets bestrijden zonder te 'stigmatiseren' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schitterend intervieuw ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te vertrouwen die man. Nooit te vetrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Iedereen heeft het recht van spreken, behalve de islamieten als ik het goed begrijp.
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2007 om 15:54. |
![]() |
![]() |