![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als je enigsinds wat inzit met het mogelijke leed dat erbij het slachten te pas komt dan ben je voor alle thuisslachtingen wegens niet goed controleerbaar
tegen alle rituele slachtingen wegens (misschien) net iets wreder tegen alle andere wanpraktijken ook voor de 'lagere' ordes en vóór strengere controles op slachthuizen |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Selectieve verontwaardiging? Ik ben pro-(echte) jacht, opgegroeid op de boere-buiten, geholpen met het slachten van varkens enz. Dit werd niet gedaan uit religieuze plicht maar om eten op tafel te brengen. Hier gaat het over een offerfeest, een religieuze plicht van een religie die geen plaats heeft in Europa. Verder lijkt me het alternatief -'schenkingen'- aanvaardbaar volgens allah. De enige conclusie die ik jaarlijks trek uit het schapen-kelen is dat islam en haar gebruiken niet past in 21e eeuws Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem met die thuislachtingen is de onkunde van de slachter,en het slechte matriaal die hij daar voor gebruik
Ook op erkende slachtplaatsen kunnen deze feiten zich voordoen,met als gevolg dat er een enorm dierenleed is Ik vind dat er een einde moet komen aan deze barbaarse praktijken ![]()
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part wordt vlees en slachting helemaal opgedoekt. Het is NIET goed voor de gezondheid en vlees is véél vervuilender op grote schaal dan vegetarisch, als je ziet hoeveel plantaardige voeding een dier tot zich moet nemen om vetgemest te worden en in plakjes in de supermarkt te belanden. Om over het leed van de fokkerijen nog maar te zwijgen. Wég die hele ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |