Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2014, 00:26   #801
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik geloof niet dat het om laagbegaafdheid of een mentale retardatie gaat. Het enige dat blijkbaar geweten is, is dat ze "niet helemaal normaal" is en dat ze een moeilijke jeugd heeft gehad. ]En dat men op school niet verbaasd was dat net ZIJ in deze schandaaltjes betrokken was, omdat het blijkbaar een type is dat geen "nee" kan of durft te zeggen. En dat wisten die jongens blijkbaar ook. Vraag is ook of ze wist, toen één van die jongens haar uitnodigde om op zijn kamer te komen, dat ze met zijn vijven zouden zijn.
Geen nee kunnen-durven zeggen?
-> op assertiviteitstraining gaan bij Madame NON! <- super aangepaste straf
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 00:28   #802
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je vergeet dat het meisje geen behandeling in haar nadeel onderging maar in haar voordeel.

Waarom als ze de "spil" was?

bah dat zei ik toch
Oud 10 mei 2014, 00:34   #803
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat de directeur niet héél goed heeft nagedacht alvorens de jongens weg te sturen en het meisje niet. Een man calculeert de gevolgen van zo'n beslissing zeker niet slechter in dan een vrouw gezien een man in de regel logischer nadenkt en minder emotioneel reageert.

Neen, er moet een zéér ernstige reden zijn waarom het meisje een andere behandeling kreeg dan de jongens.

Milquet heeft niet zonder reden haar reputatie op het spel gezet om dat meisje in een slecht daglicht te kunnen plaatsen. De bedoeling daarvan was om haar zoon er beter te laten uitkomen.

Waar moest hij beter uitkomen?

Laten we zeggen 'er minder slecht uitkomen' want zeg nu zelf, een gangbang kan je niet echt goedkeuren als kattekop met een taboe op seks .. zelfs ik die totaal niet katholiek ben keur dit niet goed, en ik ben verre van preuts ..

Dat mannen logischer zouden zijn en minder emotioneel reageren .. bof, ze verdringen meer zou ik zeggen ... en vrouwen zijn imo. even logisch ...
Oud 10 mei 2014, 00:36   #804
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik geloof niet dat het om laagbegaafdheid of een mentale retardatie gaat. Het enige dat blijkbaar geweten is, is dat ze "niet helemaal normaal" is en dat ze een moeilijke jeugd heeft gehad. En dat men op school niet verbaasd was dat net ZIJ in deze schandaaltjes betrokken was, omdat het blijkbaar een type is dat geen "nee" kan of durft te zeggen. En dat wisten die jongens blijkbaar ook. Vraag is ook of ze wist, toen één van die jongens haar uitnodigde om op zijn kamer te komen, dat ze met zijn vijven zouden zijn.
De bewuste school is evenmin een "gewone" school. En de directeur zal ook geen "gewone" directeur zijn. Géén enkele van de kinderen op zijn school zijn "gewone" kinderen. Die directeur zal bijgevolg de achtergrond van zijn leerlingen kennen. Dus ook zeker die van een meisje dat een moeilijke jeugd achter de rug heeft.

Het zou kunnen dat hij dat meisje milder behandelde dan de jongens omdat ze een mentale achterstand had, maar het is weinig waarschijnlijk gezien het geen verschil maakt met hoeveel jongens ze werd opgewacht. Ze had er volgens de regels niet naartoe mogen gaan. Maar toch deed ze het. Waarom? En waarom werd ze daar niet tegelijk met de jongens voor gestraft?
Oud 10 mei 2014, 00:38   #805
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
bah dat zei ik toch
Je zei dat ze de spil was, maar je hebt niet geantwoord op de vraag.
Oud 10 mei 2014, 00:41   #806
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De bewuste school is evenmin een "gewone" school. En de directeur zal ook geen "gewone" directeur zijn. Géén enkele van de kinderen op zijn school zijn "gewone" kinderen. Die directeur zal bijgevolg de achtergrond van zijn leerlingen kennen. Dus ook zeker die van een meisje dat een moeilijke jeugd achter de rug heeft.

Het zou kunnen dat hij dat meisje milder behandelde dan de jongens omdat ze een mentale achterstand had, maar het is weinig waarschijnlijk gezien het geen verschil maakt met hoeveel jongens ze werd opgewacht. Ze had er volgens de regels niet naartoe mogen gaan. Maar toch deed ze het. Waarom? En waarom werd ze daar niet tegelijk met de jongens voor gestraft?

het is idd. geen gewone school hihihi

<sarcasm off\>

nee maar serieus, mentale achterstand -> dan zit je niet als 14-jarige op college hé .. het zal een borderlineke ofzo zijn ... in ieder geval rijp voor de pedopsychiater, en die gastjes ook, het zal hen deugd doen
Oud 10 mei 2014, 00:42   #807
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zei dat ze de spil was, maar je hebt niet geantwoord op de vraag.

ja de spil -> zonder haar geen gangbang hé
Oud 10 mei 2014, 00:45   #808
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laten we zeggen 'er minder slecht uitkomen' want zeg nu zelf, een gangbang kan je niet echt goedkeuren als kattekop met een taboe op seks .. zelfs ik die totaal niet katholiek ben keur dit niet goed, en ik ben verre van preuts ..

Dat mannen logischer zouden zijn en minder emotioneel reageren .. bof, ze verdringen meer zou ik zeggen ... en vrouwen zijn imo. even logisch ...
Als het waar is dat vrouwen even logisch redeneren als mannen val jij alleszins uit de boot. Ik heb jou al eerder bezig gezien in een andere draad en heb daar niet veel logica van jouw kant gezien.

Hoe je ook draait of keert. Het meisje maakte deel uit van de "gangbang" en overtrad net als de jongens de regels. Toch werd het meisje er niet voor van school gestuurd zoals de jongens.

Dat het meisje niet "neen" zou kunnen zeggen zie ik eerder als een extra reden om haar eveneens weg te sturen uit een school die prat gaat op haar prestige. En toch gebeurde het niet.

Waarom niet?
Oud 10 mei 2014, 00:52   #809
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het is idd. geen gewone school hihihi

<sarcasm off\>

nee maar serieus, mentale achterstand -> dan zit je niet als 14-jarige op college hé .. het zal een borderlineke ofzo zijn ... in ieder geval rijp voor de pedopsychiater, en die gastjes ook, het zal hen deugd doen
Daar gaat jouw "logica" weer. En niet alleen je logica. Je gaat ook op een ander vlak serieus onderaf. Aan seks tussen leeftijdsgenoten komt geen "pedo psychiater" te pas.

Dat meisje zat, ondanks de serieuze mentale achterstand die het volgens jou zou hebben, wél op een "college". En niet zomaar het eerste het beste.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 mei 2014 om 00:56.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 00:55   #810
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja de spil -> zonder haar geen gangbang hé
Dat zeg jij.

Dat deze gangbang de media haalde wil niet zeggen dat er geen andere hebben plaatsgevonden met andere meisjes.
Oud 10 mei 2014, 01:51   #811
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar gaat jouw "logica" weer. En niet alleen je logica. Je gaat ook op een ander vlak serieus onderaf. Aan seks tussen leeftijdsgenoten komt geen "pedo psychiater" te pas.

Dat meisje zat, ondanks de serieuze mentale achterstand die het volgens jou zou hebben, wél op een "college". En niet zomaar het eerste het beste.

euh dat heb ik niet gezegd dat ze een serieuze mentale achterstand zou hebben .. ik zei juist dat men niet op een college zit als men zo'n achterstand heeft .. mss. dat ik me vergis, wie weet

en die pedopsychiater daar gaan ze volgens mij best naartoe, het liefst met z'n allen -> groepstherapie
Oud 10 mei 2014, 01:57   #812
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het waar is dat vrouwen even logisch redeneren als mannen val jij alleszins uit de boot. Ik heb jou al eerder bezig gezien in een andere draad en heb daar niet veel logica van jouw kant gezien.

Hoe je ook draait of keert. Het meisje maakte deel uit van de "gangbang" en overtrad net als de jongens de regels. Toch werd het meisje er niet voor van school gestuurd zoals de jongens.

Dat het meisje niet "neen" zou kunnen zeggen zie ik eerder als een extra reden om haar eveneens weg te sturen uit een school die prat gaat op haar prestige. En toch gebeurde het niet.

Waarom niet?
Misschien omdat zij als weerloos 14-jarig meisje op enig begrip bij de directeur kon rekenen? Zeker als er veel traantjes werden weggepinkt

Misschien omdat de directeur in kwestie, als voormalige hormonenbom-tienerjongen weet wat er in de kop (en piemel) van die gastjes heeft meegespeeld?

Maar dat weten we natuurlijk niet. En ze gaan het ook niet aan onze neus hangen

Laatst gewijzigd door bembem : 10 mei 2014 om 01:58.
Oud 10 mei 2014, 04:21   #813
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dat oude en minder oude eenzame mannetjes het onderwerp van deze draad zeer aantrekkelijk vinden wekt geen verbazing, temeer omdat één en ander zich heeft afgespeeld in een zogenaamde eliteschool, onder kinderen van het vermeend rijk puikje en wie weet zelfs van de adel….waardoor de verbeelding van gefrustreerden extra op hol slaat, want wat voor hen onbereikbaar is wordt in hun droompjes al snel als volslagen decadent en dus “super hot” gebrandmerkt. Daar komen die mannetjes uiteraard gretig op af als vliegen op een drol, want bij gebrek aan hersenen en moraal leidt het piemeltje hun dans.
Als minimalisatie kan dit wel tellen.

Neen, het is niet een "zogenaamde" eliteschool.
Neen, het is niet het "vermeend" rijk puikje.
Neen, het is niet "wie weet" zelfs van de adel.
Citaat:

Wie met enige terughoudendheid reageert omdat het hoe dan ook om nauwelijks of niet volwassen jongeren en dus om kinderen gaat, wordt door bedoelde mannetjes meteen als een ouderwetse non of kloosterling geklasseerd. Er is hier zelfs een zelfverklaarde homofiel die dankbaar van de gelegenheid gebruik maakt om ons lessen te komen geven omtrent hetgeen al dan niet “normaal” seksueel gedrag is en vanaf welke leeftijd we dit allen als “niets aan de hand zijnde” van onze en andermans kinderen moeten aanvaarden. Tja…
"Nauwelijks volwassenen dus kinderen" . Mijn complimenten met jouw weloverwogen en sturende woordkeuze. 15-16 jarigen zijn adolescenten.
Citaat:
Niettemin, bede om enig fatsoen, al weet ik dat deze enkel zal gesteund worden door mensen die dit fatsoen reeds met hun opvoeding hebben meegekregen.
Even los van het gezwollen bombastisch taalgebruik laat ik jouw opstoot van kleinburgerlijke moraal maar voor wat het is.
Oud 10 mei 2014, 08:05   #814
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Mensenlief... Wat een hoop gezever en trammelant omdat een paar oververhitte tieners seks hebben gehad met elkaar...

Ik bemerk hier toch een een RUIME dosis hypocrisie.

Als er zaken in de doofpot worden gestoken wat betreft misbruik van minderjarigen is het niet goed, dan komen alle katholieken-bashers vanonder hun collectieve steen gekropen.

En nu er wordt opgetreden is het OOK niet goed?

Ja, wat is het nu?
Oud 10 mei 2014, 08:10   #815
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei: elk kind gaat daar anders mee om. Sommige kinderen zijn daar op hun 15 klaar voor, maar andere niet.
Pederasten zeggen zulke dingen ook.
Oud 10 mei 2014, 08:26   #816
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Het zou kunnen dat hij dat meisje milder behandelde dan de jongens omdat ze een mentale achterstand had
Zijn jullie echt zo wereldvreemd?

Er is een cultureel verschil war betreft het accepteren van voorhuwelijkse sex voor meisjes of jongens.

Die jongens zullen geen last hebben van hun daden als hun namen bekend raken. Het zijn "durvers" of "machos".

Voor een meisje is het anders, zij is de rest van haar leven een voze slet.
Oud 10 mei 2014, 08:31   #817
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik bemerk hier toch een een RUIME dosis hypocrisie.

Als er zaken in de doofpot worden gestoken wat betreft misbruik van minderjarigen is het niet goed, dan komen alle katholieken-bashers vanonder hun collectieve steen gekropen.

En nu er wordt opgetreden is het OOK niet goed?

Ja, wat is het nu?
Zijt gij een beetje traag van begrip of zo? Ge ziet toch zelf wel het verschil tussen misbruik van minderjarigen en wat stoeiende tieners onder elkaar?

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 08:33   #818
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pederasten zeggen zulke dingen ook.
Voorzichtig! Ge balanceert hier gevaarlijk op het randje van een wel zéér laag bij de grondse persoonlijke aanval!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 08:33   #819
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Zijt gij een beetje traag van begrip of zo? Ge ziet toch zelf wel het verschil tussen misbruik van minderjarigen en wat stoeiende tieners onder elkaar?

U volhardt in de boosheid door deze aanranding van de eerbaarheid te minimaliseren als "stoeien".
Oud 10 mei 2014, 08:34   #820
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn jullie echt zo wereldvreemd?

Er is een cultureel verschil war betreft het accepteren van voorhuwelijkse sex voor meisjes of jongens.

Die jongens zullen geen last hebben van hun daden als hun namen bekend raken. Het zijn "durvers" of "machos".

Voor een meisje is het anders, zij is de rest van haar leven een voze slet.
Ik veronderstel dat U in Europa leeft en niet in Afghanistan ?? Een cultureel verschil betreft het accepteren van voorhuwelijkse seks voor meisjes of jongens ??
Hallo ? Welkom in 2014 ! Ben jij niet een beetje ....erg wereldvreemd....Voorhuwelijkse seks....99 ,9 % van de jongeren heeft seks voor ze huwen....als ze al ooit huwen ....de meesten tegenwoordig pas nadat ze jaren hebben samengewoond....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 mei 2014 om 08:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be