|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  28 oktober 2025, 14:08 | #801 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2012 
				 |   Citaat: 
  Het zal sowieso niet meer passen, aangezien ik toen ik trouwde slechts 50 kg woog. Ik was echt héél mager. | |
|   |   | 
|  28 oktober 2025, 18:09 | #802 | 
| Minister-President Geregistreerd: 13 april 2020 
				 |   | 
|   |   | 
|  Vandaag, 14:36 | #803 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 augustus 2007 
				 |   Iemand die betrapt wordt op rijden zonder rijbewijs een rijverbod opleggen. Is dat niet zoiets als iemand die verboden drugs neemt verbieden om nog drugs te nemen ? Of de pestkop van de klas verbieedn om nog te pesten ? Citaat: 

__________________ I wish nothing but the best for you too. | |
|   |   | 
|  Vandaag, 15:34 | #804 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2012 
				 |   | 
|   |   | 
|  Vandaag, 17:03 | #805 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 juli 2004 
				 |   Citaat: 
 Wel zullen er eens "Elon Musk-style" ingrepen nodig zijn binnen ons gerechtelijke apparaat...(ja met ontslagen).Dit heeft geen enkele zin meer op die manier....  Ik wil er van uit gaan dat verkeerswetten en rijbewijzen deel uitmaken van een systeem om mij te BESCHERMEN....Evident kan dat "het apparaat" geen jota schelen en kunnen zulke onnozelaars doen wat ze maar willen ... 
				__________________ Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : Vandaag om 17:06. | |
|   |   | 
|  Vandaag, 17:07 | #806 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Ja, 't is me wat met die condooms...  Laatst nog hoorde ik nog een jong koppel klagen dat ze bij gebruik ervan erg veel last hadden van een sterke geur van verbrande rubber. 
				__________________ Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. | 
|   |   | 
|  Vandaag, 17:24 | #807 | |
				 |   Citaat: 
 de rest van het com. gewist om niet te choquerend, er lopen hier nogal wa tere zieltjes rond. | |
|   |   | 
|  Vandaag, 17:41 | #808 | ||
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 augustus 2007 
				 |   Citaat: 
 Citaat: 
 Later werd het ontwerp verbeterd door Europeanen, door de condoom uit het dier te halen. 
				__________________ I wish nothing but the best for you too. | ||
|   |   | 
|  Vandaag, 17:47 | #809 | |
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   |