Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2011, 22:33   #821
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De mods hebben een klacht ontvangen dat is een feit. Maar ik heb nergens uit kunnen afleiden dat Wisord de klacht heeft ingediend. Bij de weg, het centrum behandelt de klacht en neemt contact op met de beheerder ZONDER de forumnaam te vermelden van degene die klacht heeft ingediend.

Kom kom, doe nu niets alsof jullie dit niet weten? Zo slim zijn die centrummensen wel hoor. En dat weet Maarten ook.

Geloof me maar. Ik ken het centrum goed genoeg om te weten dat 'Jurgen' een schuilnaam is.
Jij jij weet veel te veel, volgens mij zit je in het complot..

'de forumbeheerder is een racist, dat heb ik al veel horen zeggen'
Niets horen zeggen, dit is gewoon een verbloemde persoonlijke aanval..

Het wordt tijd dat die forumbeheerders eens zien welke hypocriete spelletjes er hier gespeeld worden om hun gelijk te halen..

Geef liever eens een reactie op uw 'verdwenen' bedreiging van klachten ik geloof geen letter meer van al uw leugens..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 21 juni 2011 om 22:35.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:35   #822
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Aangezien je hier zit te liegen, neem ik jou nergens nog serieus, niet hier, niet in een k&k draad.
Van die pm's is ook een leugen.
Op die korte tijdspanne kan jij niet bestookt worden met berichtjes.

Maar doe rustig verder.

De forumregels zijn er voor iedereen.
Ook voor de linkiewinkies, ook al denken ze dat ze erboven staan.
Wat weet u af van mij pms? Als ik zeg dat het zo is, dan hoeft u mij niet te geloven maar hou uw gebral voor uzelf, wil je?

Nergens heeft iemand beweerd of gedacht dat een linkiwinkie zich niet aan de regels moet houden. En ga nu maar verder cheeren in die haatdraad van jouw.
Oud 21 juni 2011, 22:37   #823
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Tja, dat vind ik nu net eens het fijne van internet: je kan zeggen wat je wil verborgen achter een nickname, thuis gezellig op de PC. Je eigen mening geven en geen klap op je bek krijgen, dat is toch een stap vooruit in de beschaving of niet?
Het fijne is dat men je niet kan beletten je uit te spreken, door je te onderbreken met geroep en gebrul, of geweld. En dat je anoniem deze mening kan verkondigen, belet ook eventuele repressailles, van allerlei aard, niet enkel klappen op je gezicht. Mensen in een bepaalde positie kunnen bvb gebroodrooft worden voor hun mening.
En deze voordelen zijn er voor iedereen, voor links zowel als voor rechts, voor atheisten zowel als voor religieuze zotten.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:40   #824
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Jij jij weet veel te veel, volgens mij zit je in het complot..

'de forumbeheerder is een racist, dat heb ik al veel horen zeggen'
Niets horen zeggen, dit is gewoon een verbloemde persoonlijke aanval..

Het wordt tijd dat die forumbeheerders eens zien welke hypocriete spelletjes er hier gespeeld worden om hun gelijk te halen..

Geef liever eens een reactie op uw 'verdwenen' bedreiging van klachten ik geloof geen letter meer van al uw leugens..
U hoeft mij niet te geloven. U mag me zelfs beschuldigen. Van mij mag u zelfs beweren dat ik Jurgen ben. Zolang ik maar weet dat ik buiten dit forum nog een leven heb en mn tijd nooit zou verdoen aan het indienen van klachten omwille van enkelingen die -ocharme- totaal geen besef hebben van hetgeen ze neerschrijven.

Het heeft zelfs lang geduurd voor u mij beschuldigt. Dat parcours kennen we ondertussen al. Ofwel heeft wisord het gedaan ofwel artisjok ofwel filosoof ofwel ik ofwel quasiX. En zo kunnen we even doorgaan. Maar bewijs maar eens dat ik of die anderen ervoor iets tussen zitten. Of beter: laat de moderatie het maar bewijzen. Ik weet van mezelf dat ik hier niks mee te maken heb, wat een ander van mij denkt kan me eerlijk gezegd gestolen worden. En als ik gebannen zou worden omwille van deze leugen dan zou ik dat jammer vinden. Zeker omwille van het feit dat ik deze keer onschuldig ben.
Oud 21 juni 2011, 22:41   #825
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat weet u af van mij pms? Als ik zeg dat het zo is, dan hoeft u mij niet te geloven maar hou uw gebral voor uzelf, wil je?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1193
Geplaatst: 1 June 2011, 18:05
Laatst gewijzigd door suqar_7loe: 1 June 2011 om 18:10.

Dus binnen de 5 minuten bestoken mensen jou met berichten dat je tegen de forumregels ingaat?

Hilarisch.
Kelder uw geloofwaardigheid maar volledig.

Citaat:
En ga nu maar verder cheeren in die haatdraad van jouw.
Oei, merk ik daar enige irritatie?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:43   #826
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Een bedreiging aan mijn adres, moderatie deed niks.
Maar hier valt ze keihard door de mand.
Een fanatieke moslim(a) die dreigt er het gerecht bij te halen ? Het is écht de omgedraaide wereld in dit Apenland...
Oud 21 juni 2011, 22:44   #827
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Dus binnen de 5 minuten bestoken mensen jou met berichten dat je tegen de forumregels ingaat?

Hilarisch.
Kelder uw geloofwaardigheid maar volledig.

Oei, merk ik daar enige irritatie?
Lul gerust verder. Je verdoet uw tijd, jongsken. Bewijs maar eens dat ik geen waarschuwing heb gekregen. Ik zou één pm hier gerust willen plaatsen maar ik weet dat die persoon er niet mee zou kunnen lachen als hij dat leest.

Irritatie? Neen hoor, hier is alles in orde. Maak je geen zorgen. Hetgeen jij schrijft is totaal niet relevant. Niet in deze draad en ook niet in andere draden. Prettige avond.
Oud 21 juni 2011, 22:47   #828
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
U hoeft mij niet te geloven. U mag me zelfs beschuldigen. Van mij mag u zelfs beweren dat ik Jurgen ben. Zolang ik maar weet dat ik buiten dit forum nog een leven heb en mn tijd nooit zou verdoen aan het indienen van klachten omwille van enkelingen die -ocharme- totaal geen besef hebben van hetgeen ze neerschrijven.
Het heeft zelfs lang geduurd voor u mij beschuldigt. Dat parcours kennen we ondertussen al. Ofwel heeft wisord het gedaan ofwel artisjok ofwel filosoof ofwel ik ofwel quasiX. En zo kunnen we even doorgaan. Maar bewijs maar eens dat ik of die anderen ervoor iets tussen zitten. Of beter: laat de moderatie het maar bewijzen. Ik weet van mezelf dat ik hier niks mee te maken heb, wat een ander van mij denkt kan me eerlijk gezegd gestolen worden. En als ik gebannen zou worden omwille van deze leugen dan zou ik dat jammer vinden. Zeker omwille van het feit dat ik deze keer onschuldig ben.
Leugen 1045 : je hebt demper bedreigd met een klacht voor racisme( , je pronkt met je kennis/relaties met het 'centrum' en nu ineens heb je andere zaken te doen..

Jurgen/Wisord hebben vandaag al een dozijn dubbelnicks versleten waarin ze zich steevast willen voordoen als een 'neutraal' persoon..Leugens en nog eens leugens..iets anders zie je niet meer..
Oud 21 juni 2011, 22:47   #829
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Overdrijven is ook een vak hoor.
Het lot van een arme Belg, gedoemd in een Molenbeekse, Schaarbeekse, Anderlechtse enz ongure migranten-wijk te leven, wens ik niemand niet toe...Daar is niks overdreven aan.
Oud 21 juni 2011, 22:49   #830
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lul gerust verder. Je verdoet uw tijd, jongsken. Bewijs maar eens dat ik geen waarschuwing heb gekregen. Ik zou één pm hier gerust willen plaatsen maar ik weet dat die persoon er niet mee zou kunnen lachen als hij dat leest.

Irritatie? Neen hoor, hier is alles in orde. Maak je geen zorgen. Hetgeen jij schrijft is totaal niet relevant. Niet in deze draad en ook niet in andere draden. Prettige avond.
"En ga nu maar verder cheeren in die haatdraad van jouw."
"Prettige avond. "

Dit is nu al de tweede keer dat je mij hier weg wil uit dit topic.
Niet onbegrijpelijk.

Wat ik schrijf is niet relevant?
Wat de extreem linkse bende hier zegt in dit topic, dat is niet relevant.

Deze hele zaak is nog doorzichtiger dan een velletje plastiekfolie.
Oud 21 juni 2011, 22:49   #831
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Op 5 minuten tijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe

Neem me vooral niet serieus in een k&k draad. Die zin heb ik gewijzigd na een resem pms die ik kreeg van mensen die me op mn fout wezen
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:50   #832
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Overdrijven is ook een vak hoor.
En jij bent blijkbaar afgestudeerd met een grote onderscheiding..
Oud 21 juni 2011, 22:51   #833
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Leugen 1045 : je hebt demper bedreigd met een klacht voor racisme( , je pronkt met je kennis/relaties met het 'centrum' en nu ineens heb je andere zaken te doen..

Jurgen/Wisord hebben vandaag al een dozijn dubbelnicks versleten waarin ze zich steevast willen voordoen als een 'neutraal' persoon..Leugens en nog eens leugens..iets anders zie je niet meer..
What the fuck. Ik heb gezegd dat ik weet dat ze vaak gebruik maken van schuilnamen in het centrum. Jij vulde aan met het feit dat Jurgen niks met het centrum heeft te maken. Mag ik u vragen geen leugens neer te schrijven over mij.

Hoezo Jurgen/Wisord? Bij mijn weten heeft Maarten hier duidelijk vermeld dat die 2 personen niets met elkaar te maken hebben. Dat u hem niet gelooft is uw probleem. En nu ga ik mn woorden niet vuil maken aan u en die andere hierboven.
Oud 21 juni 2011, 22:52   #834
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken Jurgen niet persoonlijk neen. En ik geloof ook niet dat Jurgen de naam is van degene die klacht heeft ingediend. Dat is een schuilnaam volgens mij. Dat heb ik hier ergens eens geschreven.

Met die laatste reactie doelde ik op het feit dat Wisord geen Jurgen kan zijn.

Over leugens gesproken, wanneer gaan de moderators eens optreden tegen jou, sus_iratus?
Ja, dat heb je hier ergens geschreven, want ik heb die post van je geciteerd.

Ik kan me niet herinneren dat ik het woord leugens in de mond genomen heb. Laat staan dat ik zou weten wanneer de forumleiding tegen mij gaat optreden want ik heb zover ik weet het forumreglement niet overtreden.

Waarom spreek je me trouwens met de naam van een banneling aan? Niet dat ik dat verder echt erg vind, ik zou het erger gevonden hebben als je me met Jurgen aangesproken zou hebben, maar ben je zo desperaat om je eigen gelijk te halen dat je je tot dit soort zaken verlaagt?
Oud 21 juni 2011, 22:53   #835
eno2
Banneling

Standaard

Moeten we nu vermeend racisme nog signaleren?

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juni 2011 om 22:54.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:55   #836
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Op 5 minuten tijd.
Oud 21 juni 2011, 22:57   #837
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ja, dat heb je hier ergens geschreven, want ik heb die post van je geciteerd.

Ik kan me niet herinneren dat ik het woord leugens in de mond genomen heb. Laat staan dat ik zou weten wanneer de forumleiding tegen mij gaat optreden want ik heb zover ik weet het forumreglement niet overtreden.

Waarom spreek je me trouwens met de naam van een banneling aan? Niet dat ik dat verder echt erg vind, ik zou het erger gevonden hebben als je me met Jurgen aangesproken zou hebben, maar ben je zo desperaat om je eigen gelijk te halen dat je je tot dit soort zaken verlaagt?
Hallo, Sus Iratus.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:57   #838
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
ik wil het forumreglement toegepast zien, net zoals jij, waarschijnlijk
het forumreglement is geen doel maar een middel. Voor wie het een middel is zullen we maar in 't midden laten.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:57   #839
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
What the fuck. Ik heb gezegd dat ik weet dat ze vaak gebruik maken van schuilnamen in het centrum. Jij vulde aan met het feit dat Jurgen niks met het centrum heeft te maken. Mag ik u vragen geen leugens neer te schrijven over mij.

Hoezo Jurgen/Wisord? Bij mijn weten heeft Maarten hier duidelijk vermeld dat die 2 personen niets met elkaar te maken hebben. Dat u hem niet gelooft is uw probleem. En nu ga ik mn woorden niet vuil maken aan u en die andere hierboven.
Een mooie forumswalbe...
Gebaar maar wat van krommen haas...in opleiding bij Arti ?

iemand die nooit klachten indiend kent het centrum niet persoonlijk..
Oud 21 juni 2011, 22:58   #840
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Hallo, Sus Iratus.
waarmee je ineens bewijst dat je zelf een dubbelnicker bent..

MODS !! checken a.u.b.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be