![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'de forumbeheerder is een racist, dat heb ik al veel horen zeggen' Niets horen zeggen, dit is gewoon een verbloemde persoonlijke aanval.. Het wordt tijd dat die forumbeheerders eens zien welke hypocriete spelletjes er hier gespeeld worden om hun gelijk te halen.. Geef liever eens een reactie op uw 'verdwenen' bedreiging van klachten ik geloof geen letter meer van al uw leugens.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 21 juni 2011 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nergens heeft iemand beweerd of gedacht dat een linkiwinkie zich niet aan de regels moet houden. En ga nu maar verder cheeren in die haatdraad van jouw.
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En deze voordelen zijn er voor iedereen, voor links zowel als voor rechts, voor atheisten zowel als voor religieuze zotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | ||
|
![]() Citaat:
Het heeft zelfs lang geduurd voor u mij beschuldigt. Dat parcours kennen we ondertussen al. Ofwel heeft wisord het gedaan ofwel artisjok ofwel filosoof ofwel ik ofwel quasiX. En zo kunnen we even doorgaan. Maar bewijs maar eens dat ik of die anderen ervoor iets tussen zitten. Of beter: laat de moderatie het maar bewijzen. Ik weet van mezelf dat ik hier niks mee te maken heb, wat een ander van mij denkt kan me eerlijk gezegd gestolen worden. En als ik gebannen zou worden omwille van deze leugen dan zou ik dat jammer vinden. Zeker omwille van het feit dat ik deze keer onschuldig ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geplaatst: 1 June 2011, 18:05 Laatst gewijzigd door suqar_7loe: 1 June 2011 om 18:10. Dus binnen de 5 minuten bestoken mensen jou met berichten dat je tegen de forumregels ingaat? Hilarisch. Kelder uw geloofwaardigheid maar volledig. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | ||
|
![]() Citaat:
Irritatie? Neen hoor, hier is alles in orde. Maak je geen zorgen. Hetgeen jij schrijft is totaal niet relevant. Niet in deze draad en ook niet in andere draden. Prettige avond.
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jurgen/Wisord hebben vandaag al een dozijn dubbelnicks versleten waarin ze zich steevast willen voordoen als een 'neutraal' persoon..Leugens en nog eens leugens..iets anders zie je niet meer.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Prettige avond. " Dit is nu al de tweede keer dat je mij hier weg wil uit dit topic. Niet onbegrijpelijk. ![]() Wat ik schrijf is niet relevant? Wat de extreem linkse bende hier zegt in dit topic, dat is niet relevant. Deze hele zaak is nog doorzichtiger dan een velletje plastiekfolie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | ||
|
![]() Citaat:
Hoezo Jurgen/Wisord? Bij mijn weten heeft Maarten hier duidelijk vermeld dat die 2 personen niets met elkaar te maken hebben. Dat u hem niet gelooft is uw probleem. En nu ga ik mn woorden niet vuil maken aan u en die andere hierboven.
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat ik het woord leugens in de mond genomen heb. Laat staan dat ik zou weten wanneer de forumleiding tegen mij gaat optreden want ik heb zover ik weet het forumreglement niet overtreden. Waarom spreek je me trouwens met de naam van een banneling aan? Niet dat ik dat verder echt erg vind, ik zou het erger gevonden hebben als je me met Jurgen aangesproken zou hebben, maar ben je zo desperaat om je eigen gelijk te halen dat je je tot dit soort zaken verlaagt?
![]() |
![]() |
#835 |
Banneling
|
![]() Moeten we nu vermeend racisme nog signaleren?
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juni 2011 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gebaar maar wat van krommen haas...in opleiding bij Arti ? iemand die nooit klachten indiend kent het centrum niet persoonlijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |