![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyperken : 4 augustus 2004 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ofwel is pater Leman een betrouwbaar figuur voor jou, ofwel niet. Maar hem enkel betrouwen als ge een uitspraak van hem kan gebruiken, komt zeer ongeloofwaardig over. Een uitspraak die ge dan nog helemaal uit zijn context hebt getrokken. Jij weet zeer goed dat Pater Leman daarmee wil zeggen dat het Blok onder druk van het proces steeds zijn programma tracht te ontdoen van de racistische trekjes, maar dat pater Leman goed beseft dat die niet gelijk staat dat het blok een andere koers is beginnen varen. In ieder geval deze topic heeft mij Blok-sympathisanten van op dit forum beter leren kennen. Beweren dat Hitler geen fascist was, gaat toch een beetje te ver! Hitler was een fascist! Laatst gewijzigd door Marie-José : 4 augustus 2004 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
|
![]() tuurlijk marie Jose, tuurlijk Marie Jose. tuurlijk. Rustig.
Alle boze mensen zijn fascist. maar ze zijn allemaal dood nu. Hitler, Mussolinni, Muesli, Knackebröd, ze zijn allemaal dode fascisten. De enige goede soort he. Maar neem van mij deze goede raad aan Marie Jose, als je wilt dat je verder als slimme, goed op de hoogte zijnde, NVA-er door het leven kan gaan : wees spaarzaam met zomaar etiketjes plakken. Zeker als ze niet helemaal juist zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hitler was een fascist! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
|
![]() Clemens als je met iemand in gesprek wil gaan begin dan niet met schelden. Zeker als je behoort tot een ernstige partij. Mogelijk ben je er zelf niet mee begonnen, maar je doet er wel ijverig aan mee.
En terloops: Mussolini was een fascist, Hitler was een nazi. En gelukkiglijk zijn ze beiden dood. Er was wel degelijk een groot verschil tussen beide: de fascisten hebben geen joden uitgemoord, de anderen wel. Laatst gewijzigd door luc broes : 4 augustus 2004 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hitler was een racist. Dat is iemand, die het ene ras beter vindt dan het andere ras. En hij was ook een fascist. Dat is iemand die andere mensen minder waardig vindt. En het fascisme van Mussolini was niet anti-semitisch tot wanneer hij samen optrok met Hitler. Laatst gewijzigd door Marie-José : 4 augustus 2004 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ahzo, dus rascisten zijn ook fascisten?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | ||||
|
![]() Citaat:
En op dit tema, MJ-ke, zit je er naast. Niks om over wakker te liggen maar mis is mis. Citaat:
Wij (jouw ouders of goortouders) ivm de negerkens van Afrika De Amerikanen ivm de "roodhuiden" (de term alleen is al racistisch) De Engelsen ivm de negerkens (ZULU's) in Zuid-Afrika, de Boers (blanken) in Zuid Afrika, de Indiërs, Filipino's en andere kolonies De Sovjets ivm de Coelaks (blanken) De Japanners ivm de mandarijnen (China) en blanken (kaijin) Citaat:
Ziet: Ik zal het U zo uitleggen: Racist is het superieur of inferieur vinden van een WELGEDEFINIEERDE groep mensen tov een andere. (welgedegifinieerd zoals huidskleur, overtuiging, godsdienst, enz) Fascist: Een bestuursmodel, piramidaal... zoals het vaticaan... één niet democratisch verkozen leider met daaronder een verbredende machtsstructuur zoals een piramide respect naar boven (fasces cum sicuribus), gezag naar onder... Citaat:
Mussolini zal wel een hoop joden hebben laten vervolgen en heeft hiervoor zijn fascistisch systeem gebruikt... Let op: Dat hebben de Engelsen, zij het in véél kleinere mate, ook met de Joden gedaan... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het overkwam hem op de dag dat hij in de dierentuin een slang een konijn zag verslinden; zo had hij het besef bereikt dat de sterken op deze aarde gedoemd zijn om de zwakkeren op te eten. Hitler zag de hele mensheid dus als een dierentuin. En welke gevolgen dat heeft gehad, weten we maar al te goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
|
![]() gaat eens onschuldig een bezoekske brengen aan den dierentuin zeg... voor dat ge het weet hebt ge nen Hitler gekweekt....
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
|
![]() en zeggen dat ik jaren een abonnement heb gehad op de Zoo in Antwerpen....
sorry mensen had ik dat geweten ik had nooit gegaan eerlijk waar. Hoeveel Hitlers heb ik misschien op de wereld gezet.... had ge mij nie wat vroeger kunnen verwittigen zeg...
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
|
![]() Citaat:
GAIA vraagteken? Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 augustus 2004 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |