![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
zo typisch aan VB'ers 1. wel juist voor verkiezingen gaven ze het zelf toe en hebben ze gauw gauw zo een congresje samengesteld.... op een paar weekjes kan je geen conomische planning maken 2. je beweert fout op alles : argumentatie ? voorbeelden ? 3. man toch kijk rond je heen en vraag het de mensen trouwens laatste verkiezingen waren een voorbeeld van de proteststemmers waarom haalt LDD dan zoveel stemmen van VB weg denk je inderdaad er is een alternatief voor de proteststemmers... 5. de vakbonden moeten rechtspersoonlijkheid krijgen, ondernemingsraden moeten opgericht : lees tussen de regels..... 6. Noem je deze fout : lees de geschiedenis mijn beste. Filip Dewinter en Vanhecke hebben wanneer ze jonger waren meegewerkt aan de golven van geweld in Brugge . Waren zij geen lid van NJSV. Lees toch eens na man voor je weerlegt. Conclusie : ik weet genoeg over VB. Jij echter daar stel ik mij echt vragen bij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() el_duvel, wees toch eens wat genuanceerder.
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tevens geldt dit voor de vrijheid van mening. De wet kan niet tegenhouden dat jij die vrijheid van mening hebt. Maar kan er wel gevolgen aan geven... Leer het verschil maken tussen vrijheid en gevolgen daarvan. Ik ben nog steeds vrij te kiezen of ik al dan niet een bank overval. De gevolgen daarvan moet ik wel dragen maar ik maak die keuze wel zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#869 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is dat alles wat je op mijn stelling te zeggen hebt.... Het gaat niet over het voorbeeld maar het gaat over de vrijheid van mening en vrijheid van keuze DAT IEDEREEN ALTIJD heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Ik uit een negationistische mening. 2. Ik word veroordeeld en gevangen gezet. 3. Ik mag als gedetineerde niet gaan stemmen. 4. Ik mag als kiezer in de verkiezingen dus niet mijn mening gaan uiten. Conclusie: de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt. Benieuwd welke idiotie je nu gaat bovenhalen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin te begrijpen waar jij je rare ideetjes oer vrijheid van meningsuiting vandaan haalt...
Citaat:
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen. Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting
||
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vindt u dan onze economie slecht ? ik niet en ik zit dagelijks in die cijfers....
Een paar jaar geleden ging het idd niet zo goed maar nu denk ik het wel... faillisementen zullen er altijd wel zijn... Mijn argumenten heb ik wel gegeven die van u heb ik nog niet gezien Dat VB'ers racistisch zijn spreek ik mij niet over uit jij precies wel.. Het VB gaat vooruit ja ze blijven trappelen is meer juist. Dat de PS blijft frauderen ongetwijfeld ze zijn niet zo zwaar gestraft denk ik ginder..... Hmmm zelf nooit iets mispeuterd.... In het wilde weg heb ik nog niet geschoten, mensen in mekaar geslagen heb ik ook nog niet gedaan.... JA vertelseltjes dat moet het geweest zijn. Heel de geschiedenis is een vertelseltje om de mensen bezig te houden... Idd paulus het geweld in Brugge is een sprookje dat niet gebeurd is , Het VB heeft geen enkel lid dat racistisch is ingesteld, Het VB heeft een enorm uitgewerkt programma voor economie ja ja dat moet het zijn o wat ben ik toch fout ach ja niet te vergeten : Elke VB'er is een uitmuntend debatter en elke VB'er heeft argumentatie genoeg om alles te stoelen. JA het vb is een partij om op te stemmen..... Droom maar lekker verder |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
bij punt 1 heb je de vrijheid van mening en keuze gehad om die mening te hebben en over te brengen maar hierbij is het gevolg van die eerste vrije mening dat je je 2de vrije mening kwijt speelt... Keuzes maken blijft vrij Laatst gewijzigd door el_duvel : 13 juli 2007 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een beperkte vrije mening is nog steeds een vrije mening...
trouwens als het enige van argumentatie dat ik hier hoor : domme kloot of irrationeel of idioot is en verder niets, heb ik eigenlijk geen zin meer in een debat...... Laatst gewijzigd door el_duvel : 13 juli 2007 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet? Citaat:
Overigens - en ik betwist dat verhaal over Dewinter niet - is het niet omdat het in een geschiedenisboekje staat, dat het juist is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 13 juli 2007 om 14:59. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 13 juli 2007 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even toepassen op gedetineerden: "Beste gevangenen, jullie vrijheid is beperkt, maar jullie zijn toch vrij. Allez, hup, snel in jullie cel nu." Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Minister
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 13 juli 2007 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politieke tegenstanders afstraffen omdat ze niet dezelfde mening hebben als de toevallige machthebbers van het ogenblik gebeurt in dictaturen. Niet in democratieën. Gedenk oh mens dat machthebbers nooit voor eeuwig machthebbers blijven maar dat ze op een dag met zekerheid hun macht zullen verliezen. Nog voor de volgende kwarteeuw voorbij is hebben we heel andere machthebbers dan vandaag. Machthebbers die hopelijk met jou niet hetzelfde doen als deze die jij vandaag steunt. Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 juli 2007 om 15:32. |
||
![]() |
![]() |