![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook als in 2014 zou blijken dat ze een patat krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leuke is dat die middelen alleen maar toenemen, en de krachten van de tegenstanders alleen maar afnemen.
![]() |
![]() |
#903 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat u niet langer rond de pot draait en overgaat tot het vragen naar de antwoorden. Want u zit bijna zonder tijd!
![]() |
![]() |
#904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik moet zeggen dat ik van der Untergang begin te genieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Warm u maar op met die fantasie.
![]() De N-VA zal twee jaar lang de enige echte oppositie geweest zijn, zoals nu reeds aangetoond, en ze zal twee jaar lang op vriendelijke en minzame wijze op de hilarische knoeiboel van de Belgische regering hebben kunnen inbeuken. Maar veel meer dan naar de uitslag van de N-VA, kijk ik uit naar de resultaten van de terminale CD&V. Daar ligt de échte knoop van dit land.
![]() |
#906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is binnen 2 jaar zijn drive kwijt en we zullen zien welke score ze nog gaan halen. Uw glazen of kristallen bol is niet beter dan de mijne. Ik moet wel zeggen dat het kristal van Val Saint-Lambert niet het eerste het beste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#908 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Drie, ik herhaal drie, lijken en we zijn nog geen maand ver met deze regering ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt een voorbeeld van grote daadkracht dit regeringske.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, 90% van je programma realizeren, zonder zelf je handen vuil te moeten maken is toch niet slecht? Zonder N-VA zou BHV gesplitst zijn op zijn Verhofstadts, en dat was nog honderd keer erger dan wat er nu voorligt. Al is ook dat nog altijd onverteerbaar.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En de partij van Xander-in-Buffyland, Truttegwen en Trutteboom, en Virtuele-Quickie wdie zijn ook zo goed als voltooid verleden tijd hoor...
![]() |
![]() |
#912 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar kiezers zitten nu al te vragen achter uitzonderingsmaatregelen en overgangsperiodes. De afschaffing van de milieupremie's treffen vooral Waalse kiezers. De hoge energieprijzen vernielen ook de Waalse economie. De verlenging van de wachtijden op werkloosheidsuitkeringen en het verlies van wachtgeld treft vooral de Waalse kiezers. De nieuwe regeling voor gezinshereniging treft vooral de Waalse kiezers. De nieuwe pensioenregeling voor ambtenaren treft vooral de Waalse kiezers. In 2014 zou Ecolo wel eens de grootste partij in Wallonie kunnen worden. Want de Waalse kiezers zijn er ook niet gelukkig mee dat zij moeten inleveren maar de regering zich op een achterbakse manier opslag heeft gegeven. Want de Waalse kiezers zijn ook niet gelukkig met de vele verdoken belastingverhogingen. En de Waalse kiezer zal zich geen zorgen maken omdat een rijke Franstalige in Vlaanderen zijn papieren in het Nederlands moet invullen, want de Waalse kiezer gaat honger lijden onder Di Rupo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Justitie heeft net het vierde lijk uit de kast gehaald. Ze gaat 100 cipiers bij aanwerven en de straffen van minder dan 3 jaar ook effectief doen uitvoeren. En alle magistraten krijgen een eigen PC. Daarnaast gaat ze gevangenissen laten bij bouwen en het aantal cellen verdubbelen. Ze weet alleen nog niet waar ze het geld vandaan zal halen, justitie, ambtenarenzaken of regie der gebouwen, maar waarschijnlik bij alle drie en de kosten voor de belastingbetaler even verhogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA is al twee jaar aan het oogsten, maar de laatste twee weken neemt dat exponentieel toe.
![]() |
#918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik baseer mij op de mening van de burgers in Vlaanderen.
![]() |
![]() |
#919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De burgers van Vlaanderen"? U dicht zich teveel bevoegheden toe. Uw mening is in ieder geval mijn mening niet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 januari 2012 om 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regeringspartijen gaan inderdaad patat krijgen. Ik verheug me er nu al over.