![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Banneling
|
![]() Een marginaal ongeschoold groepje kan je maar best negeren. Laat staan regeren.
Laatst gewijzigd door Oblique : 22 juni 2011 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, weet je wat het probleem is? Forummers als jij , die om de één of andere reden te fanatiek al wat rechts is haten en dat dan nog eens laten voorgaan op een gezonde discussie ... U bent een hater, en haters geraken niet aan oplossingen ... Gelukkig zijn er nog linksgezinde mensen die WEL op een normale manier kunnen praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"FIFY" is zo'n typische Internet-gebruikers-afkorting, betekent "fixed it for you", en wordt hier door "Alboreto" aangewend om u er op te wijzen dat hij in het geciteerde berichtje een kleine aanpassing heeft aangebracht. Meer dan dat is er niet aan de hand.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Merci ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Just stating the obvious. VB wil trouwens niet meer zijn dan een oppositiepartij. Haten, ver van. Laat die maar roepen in donkere kerkers waar niemand hen hoort. Niemand heeft daar last van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NP (no problem)
YAW (you are welcome) Die zult ge hier: http://www.internetslang.com/ ook wel vinden, vermoed ik. Het blijkt dat er ondertussen al méér dan 6500 van die dingen zijn. Ter vergelijking: http://en.wikipedia.org/wiki/Basic_English 2000 woorden kennen is daarvoor al voldoende!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#953 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent het die niet begrijpt "Hoe kan je letterlijk citeren als de post is verwijderd?" Eigenzinng geeft woordelijk hetzelfde citaat is dat niet voldoende als bewijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |
|
![]() Citaat:
At your service
![]() |
![]() |
#955 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is alvast reusachtig goed nieuws! Kan je trouwens even het "citaat" van Eigenzinnig "citeren" of heb je daar wèl een LINK! + QUOTE! van? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf minuut 4. Dewever VS Dewinter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....76#post5521876 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al veel van de pot gerukte dingen gezien met als gevolg dat ik begon te twijfelen of er geen duistere macht achterzat... Wat is het CGKR: een parastatale die door het establishment is opgericht om het Vlaams Blok en bij uitbreiding het rechtse denken te verbieden. Verhofstadt die aan de wieg van dat gedachtenpolitiecentrum stond heeft ooit gezegd: "men kan mijn succes afmeten aan de achteruitgang van het Vlaams Blok". Welnu: deze uitspraak is legendarisch geworden omdat dat ongeveer het enige is in zijn beleid waarover Verhofstadt niet heeft gelogen. Hij werd door Vlaanderen uitgebraakt en het Vlaams Blok haalde een kwart van de stemmen. Gisteren werd het Vlaams Belang trouwens door het allerhoogste gerechtsorgaan van België volledig gerehabiliteerd. Ik dwaal af.... Terug naar het CGKR: het feit dat de mensen van die peperdure antidemocratische machine geen strobreed werden in de weg gelegd om een partij te "pakken" en zij zelfs op hun wenken werden bediend door vijf wetswijzigingen om de bewuste partij toch maar te kunnen veroordelen is in hun ogen een bewijs van onaantastbaarheid. Waarom zouden zijn zich nu moeten inhouden om een forum zoals het onze niet te flooden met racistische of pseudo racistische bull shit teneinde dan daarna, uiteraard zwaar gedocumenteerd met hun eigen inbreng, klacht neer te leggen? Als men de stank van corruptie opmerkt die opstijgt uit de diepe catacomben van de Belgische politiek getuigt deze backstabbing geeneens van een uitzonderlijke perfiditeit naar Belgische maatstaven.
![]() |
![]() |
#959 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: