![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig, je mag ons (mij toch) met waarheid en feiten rond mijn oren slaan.
![]() |
#962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=LC3KH1QD
![]() |
![]() |
#963 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk bestaat dat lijstje. Ik ben niet zoals u gewoon dingen uit mijn duim te zuigen. Ik onderbouw altijd mijn beweringen. Immers, ik zou wel gek zijn om dit niet te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk onderbouwd u uw beweringen altijd. U vergeet wel steeds om ze hier te posten.
![]() |
#968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk niet, hij is nog aan het onderbouwen.
![]()
![]() |
#969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is eigenlijk de kleine leider. Is het niet gemakkelijker om correcte namen te gebruiken?
![]() |
#970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan u dan eens beginnen met het aanduiden van de vragen uit de brief van Ollie Rehn? Ik heb dit nu al een aantal keer gevraagd en nog steeds heb ik geen onderbouw gekregen van uw bewering dat Rehn vragen stelde in zijn brief.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever op 03 sep 2010: It’s over. 'En deze keer voorgoed'. De Wever op 04 okt 2010: 'Dit verhaal is ten einde. Veeg het bord af en begin van nul.' De Wever op 18 10 2010: 'Fabula acta est. Het verhaal is afgelopen. Ik heb mijn nek uitgestoken en ze hebben mijn kop er afgehakt'. De Wever op 31 11 2010: 'Ik vrees dat het momentum voor een akkoord voorbij is'. De Wever op 18 01 2011: 'We hebben de onderhandelingen al een keer of vijf dood verklaard. Je kan geen zes keer sterven. Ofwel volgt er dus de volgende dagen een doorbraak ofwel houdt het op'. De Wever op 11 02 2011: 'Mission impossible'. Dewever op 03 maart 2011 : 'Dit zijn de onderhandelingen van de laatste kans, of hadden we die al een paar keer gehad ? Van de allerlaatste kans dan'. De Wever op 05 03 2011 : 'Ofwel is er eind april een akkoord over een staatshervorming, BHV en Brussel, ofwel verlaten wij de onderhandelingstafel'. (*) De Wever op 18 maart 2011: 'Het eindspel is bezig. En het mag niet te lang duren'. De Wever op 26 03 2011: 'Dit leidt nergens toe. Als het zo zit, stop er dan liever direct mee'. De Wever op 14 04 2011: 'We zullen eind april wel zien wat ons te doen staat'. De Wever op 16 04 2011: 'De tijd is op. Ik ben de beledigingen, de verwijten en de onzin beu. Als we eind april nog nergens staan, dan moet dit stoppen'. Toemaatje. De Wever op 12 05 2011 'Na de zomer is een akkoord helemaal onmogelijk'. Eén maand later, Bartje de grapjas: De Wever op 13 juni 2011: ‘Na de zomer moet het duidelijk zijn of er een akkoord mogelijk is.’ (*) Hier heeft de Kleine Leider zijn schijnheiligheid effe niet onder controle en dus: betrapt met de hand in de koekendoos! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 januari 2012 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u boven kunt zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 9 januari 2012 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is al bekend op welke onderwerpen die 1,3 miljard niet uitgegeven gaat worden?
![]() |
![]() |
#976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slechte verliezer! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 januari 2012 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overtuigen, uitleg geven.... ![]() Veranderen en uw kemels rechtzetten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis werd dit laatste nog woordelijk gezegd door Di Rupo ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch op zijn minst, gelijke stand. Ik vraag appelen en gij geeft peren. Laatst gewijzigd door Jakko : 9 januari 2012 om 11:43. |
|||
![]() |
![]() |