![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad een weinig raar dat nadat u veroordeeld bent u eerst contact moet hebben met iemand van de strafuitvoering of griffie die dan moet beginnen uitrekenen hoe lang u moet binnen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik weet wel dat u u baseerd op het Belgisch systeem maar dat is dan ook de reden dat ik pleit voor een aanpassing van de wetgeving inzake; het ging mij erom aan te tonen dat het systeem zoals het nu is slabakt en daar zijn we het blijkbaar over eens.
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Zo hoorde ik de gouverneur van het gevangeniswezen op TV verklaren dat gevangenen in Belgie hun burgergoed mochten dragen terwijl ik aangeklaagd werd voor een ontsnappingspoging omdat ik een setje burgerkousen in mijn cel had om ze te wassen omdat ik ze al tien dagen gedragen had. Laatst gewijzigd door HAMC : 5 januari 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk ook niet dat 'erbarmelijke' toestanden veel voorkomen. Een groot probleem is wel dat een zeer hoog % gevangenen vreemdelingen zijn. Ook al mag dat niet gezegd worden. Je herinnert je nog dat grapje dat onmiddellijk de ronde deed over de Dendermondse ontsnapping. Zoals in de ronde van frankrijk: 28 ontsnapten en er is geen enkele belg bij. Het grapje legde de vinger op de wonde. Het centrum voor racismebestrijding had daar geen vat op. Hoe kan onze maatschappij nu onmiddellijk de nodige en goed opgeleide psychiaters, dokters, verzorgers en bewakers voorzien om alles in goede banen te leiden? Zo komen we terug naar de wortel van zovele problemen in onze moeilijke samenleving: de massale ongecontroleerde immigratie in de hand gewerkt door de linkse utopie dat alle mensen gelijk zijn. Gelijkwaardig, maar niet gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
![]() Neen, er staat trouwens "bijna politieke zelfmoord".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik snap in deze draad al dat gezever en gezaag over betere behandeling in gevangenissen niet. Die Trabelsi is gewoon een veroordeelde terrorist die van plan was om onschuldigen te vermoorden. Moet die dan een luxe behandeling krijgen?
Vrijheidsberoving is een straf, weet u wel, en sinds wanneer moeten straffen zo prettig mogelijk gemaakt worden voor de gestrafte? Zeker met de huidige strafmaat die altijd ten voordele van de gestrafte uitvalt, is dat helemaal nergens voor nodig. Water en brood en een gezonde dosis dwangarbeid. Dát is wat er nodig is, en niet dat softe gepamper. Daarbij ruimt men veroordeelde terroristen het best preventief op, bijvoorbeeld door ze aan de hoogste boom ter leering ende vermaeck op te knopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Omdat u er weinig van weet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
2) Als ik een % aangeef dan moet ik dat 'bewijzen' Praat met bewakers, volg de media, luister naar dat grapje dan weet je dat 'zeer veel' geen café-praat is 3) Als in een gevangenis mensen van 20 of meer verschillende nationaliteiten met eigen taal en gewoontes zitten dan kun je daar niet zo best mee praten. Het is geen café-praat te denken dat dit moeilijkheden oplevert. 4) aangename kennismaking. Laatst gewijzigd door luc broes : 5 januari 2008 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Ik als blanke dus naar die twee jongens gestapt, beleken Hollanders te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
![]() Neen.
Citaat:
Als je beweert "een zeer hoor percentage", dan verwacht ik toch wel op z'n minst dat je daar al cijfers van gezien hebt. Citaat:
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Gelukkig wel ja. Dat zal waarschijnlijk wel komen omdat ik me gewoon aan de wet houd, dit in tegenstelling tot die Trabelsi die onschuldigen wilde gaan vermoorden in een terroristische aanslag.
Voor dit soort barbaren, en zeker als ze handelen vanuit een immoreel middeleeuws boekske geschreven door een aan zonnesteek lijdende waanzinnige arabier, hoeft men geen enkele compassie te hebben. Die terrorist mag blij zijn dat hij nog leeft omdat men hier zo dom is geweest de doodstraf af te schaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
De helft ongeveer van die 10.000 man zijn voorarresten, 5000 mensen waar zo een 30 - 35% van vrijgesproken wordt wat geen enkel probleem is voor de procureurs, die vinden dat aanvaardbaar. Dus let maar op wanneer u zegt dat u nooit de wet overtreed, die duizenden voorarresten die vrijgesproken worden hebben ook, zoals u, nooit de wet overtreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen schuldig tot hij 't tegendeel bewijst, of alléén de Belgen met een grootvader van buitenlandse origine?? En dan zijn we verwonderd over de overbevolking van de gevangenissen. Stel: een vechtpartij tussen 2 mensen: Jan Jansens en Achmed Adbel: wie zal door de bijgeroepen flikken aangehouden worden denk je? Jan of Achmed of alle twee? Wie zal door de onderzoeksrechter onder aanhoudingsmandaat geplaatst worden? Jan of Achmed of alle twee? En dan zijn ze verwonderd over de oververtegenwoordiging van Achmed in de gevangenissen. (en roepen ze dat preventief nog méér Achmeds moeten aangehouden worden en die langere straffen moeten uitzitten) Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat zal ook wel een naziorganisatie zijn zeker. Duizenden onschuldige mensen in de gevangenis is dus nu de normale gang van zaken. Voor mij dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1° er te veel vreemdelingen bij de VN ![]() 2° de VN te links |
|
![]() |
![]() |