Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2008, 18:14   #81
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
toch wel, neen.
Mogen we zelf kiezen welk antwoord bij welke vraag hoort?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2008, 23:36   #82
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Allé, vergeet de Iraniërs. Laten we Marokko nemen. Dat Marokko de bouw van kerken verbiedt, kan ik niet begrijpen. Maar hen daarom meteen als aspirant-Taliban te beschouwen, n�*�*�*h...
Ik had het kunnen weten dat de missie van PDW in Marokko gevolgen zou hebben, dedju toch! Hij leert toch rap bij hé!

Citaat:
Of laten we, om je terwille te zijn, Turkije nemen. Daar mogen hoofddoekjes ook niet in openbare functies, en zelfs niet op school. Maar of dat de échte Taliban in Turkije er zal van weerhouden om aanslagen te plegen...
Ik vrees dat Talibanen in Turkije zoiets is als Hutu's in Brussel. Lijkt me een beetje aardrijkskundige nonsens. Maar als jij het zegt....
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 00:55   #83
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat Talibanen in Turkije zoiets is als Hutu's in Brussel. Lijkt me een beetje aardrijkskundige nonsens. Maar als jij het zegt....
Ge zult het niet geloven hé, maar er zijn er zelfs die Talibanen in België menen te zien...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 01:08   #84
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laten we Marokko nemen. Dat Marokko de bouw van kerken verbiedt, kan ik niet begrijpen.
Klik hier en tel ze eens: kerken in Marokko(géén vergeten, hé!)

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 februari 2008 om 01:10.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 01:08   #85
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
toch wel, neen.
Dat was voor Nr. 10.

Dat van die ambetante onnozelaar, da's een vraag die ik jou nooit zou stellen Eric. Je voormalige dikke vriend Geert Lambert en zijn collega Stij Beckx hebben die ooit eens in de pers overbodig gemaakt. Je weet het vast zelf nog?
http://forum.politics.be/showpost.ph...85&postcount=5

Vanop afstand (ook letterlijk, hij vertoeft weer in Cuba) kijkt SP.A-voorzitter Steve Stevaert toe. De kartelpartner van Spirit is gerust. Maar wat als Bucquoy of Feremans voorzitter wordt? Is er dan een probleem met het kartel? "Problemen die niet rijzen, los ik niet op'', zegt Stevaert.

http://www.zeppo.be/annelies/media34.html
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 01:09.
Oud 2 februari 2008, 01:17   #86
ericferemans

Standaard

Citaat:
Dat was voor Nr. 10.

Dat van die ambetante onnozelaar, da's een vraag die ik jou nooit zou stellen Eric. Je voormalige dikke vriend Geert Lambert en zijn collega Stij Beckx hebben die ooit eens in de pers overbodig gemaakt. Je weet het vast zelf nog?
http://forum.politics.be/showpost.ph...85&postcount=5

Vanop afstand (ook letterlijk, hij vertoeft weer in Cuba) kijkt SP.A-voorzitter Steve Stevaert toe. De kartelpartner van Spirit is gerust. Maar wat als Bucquoy of Feremans voorzitter wordt? Is er dan een probleem met het kartel? "Problemen die niet rijzen, los ik niet op'', zegt Stevaert.

http://www.zeppo.be/annelies/media34.html
Zeer fraai geformuleerd van Stevaert. En nu zit Caroline Gennez met een PR trut: Bed Ina. Moge de goede god haar genadig zijn.

Geert Lambert heeft zijn zetel. Alhoewel hij er natuurlijk twee zou moeten krijgen.

(één voor zichzelf, één voor zijn ego).
En ik zit gelukkig nog steeds op mijn gemak.
Oud 2 februari 2008, 01:20   #87
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geert Lambert heeft zijn zetel. Alhoewel hij er natuurlijk twee zou moeten krijgen.
Allé, kben al blij dat je er ook de humor van inziet. Had ik een dik jaar geleden hetzelfde gezegd, had je me alweer uitgekafferd omdat ik een allusie maakte op Geerts indrukwekkende evenaar.

Zijn ego... slim!

Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 01:21.
Oud 2 februari 2008, 01:22   #88
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Mogen ze er ook bijbouwen? of bestaan die kerken er al lang?

Kga er zeker geen geld op zetten hoor, tis maar dat ik het echt niet weet.

Toen ik twaalf jaar geleden mijn psychologische testen aflegde voor de toenmalige rijkswacht vroeg de psycholoog van dienst me hoe ik er tegenover stond dat christenen in Marokko geen kerken mochten bouwen, maar moslims hier wel moskeeën. Ik nam dit indertijd dan ook voor waar aan.

Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 01:24.
Oud 2 februari 2008, 01:59   #89
ericferemans

Standaard

Citaat:
Mogen ze er ook bijbouwen? of bestaan die kerken er al lang?

Kga er zeker geen geld op zetten hoor, tis maar dat ik het echt niet weet.

Toen ik twaalf jaar geleden mijn psychologische testen aflegde voor de toenmalige rijkswacht vroeg de psycholoog van dienst me hoe ik er tegenover stond dat christenen in Marokko geen kerken mochten bouwen, maar moslims hier wel moskeeën. Ik nam dit indertijd dan ook voor waar aan.
Ben je geslaagd voor die test?

Ik heb die test nog helpen opstellen!

1) "Welke geometrische vorm benadert het beste de landkaart van Belgie?"
2) Teken deze driehoek.
Oud 2 februari 2008, 02:21   #90
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeer fraai geformuleerd van Stevaert. En nu zit Caroline Gennez met een PR trut: Bed Ina. Moge de goede god haar genadig zijn.

(één voor zichzelf, één voor zijn ego).
En ik zit gelukkig nog steeds op mijn gemak.
Volgend jaar is het toch amen en uit voor Spirit.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2008, 02:27   #91
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

2) Teken deze driehoek.
Ja, kwas geslaagd. Kwas toendertijd dan ook superlinks. Je kent dat hé, jong en naïef. Wel pas na de tweede ronde geslaagd. De eerste psychologe (een heel jong geval) verwees me door naar een oudere mannelijke collega omdat ze niet zeker was. Het was hij die de moskee-vraag stelde. Enfin, kwas uiteindelijk toch geslaagd. Maar hun manier van beoordelen was (weet niet, zal intussen wel niet veel veranderd zijn) niet altijd even correct.

"Deelnemen is belangrijker dan winnen"
Akkoord...
Peut, u hebt geen winnaarsmentaliteit meneer (hoeveel zouden er hier "niet akkoord" op antwoorden omdat ze nu eenmaal de Olympische Gedachte meer genegen zijn of gewoon omdat ze denken dat ze hun slecht karakter moeten verbergen?

"Sorry mevrouw, u kijkt mij te weinig recht in de ogen aan. U bent timide. U zult als rijkswachter niet standvastig genoeg zijn om bij uw beslissingen te blijven". Dat sommigen van de "examenstress" niet voortdurend in de ogen van meneer of mevrouw de psycholoog durven te kijken, daar hielden ze geen rekening mee.

Dat zijn er een paar die ik heb onthouden.
Een andere die ik heb onthouden was de stakkerd die medisch werd afgekeurd wegens caries. Een uur later zaten we in de refter tijdens onze middagpauze te kijken naar rijkswachters met grote snorren en buiken die welhaast op hun knieën leken te rusten. Maar caries, dat kon niet. Tot op de dag van vandaag zijn er maar weinig mensen die dit geloven, maar caries, daar keurden ze je twaalf jaar geleden voor af.

Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 02:28.
Oud 2 februari 2008, 02:29   #92
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

2) Teken deze driehoek.
Trouwens, verwart ge nu niet de intelligentietesten met de psychologische?

Oud 2 februari 2008, 10:32   #93
ericferemans

Standaard

Citaat:
Trouwens, verwart ge nu niet de intelligentietesten met de psychologische?
Neen: de psychologische test die ik opstelde was moeilijker!

Vraag: "Wat is het kleinste varkenshok?"

antwoord:...............(vul in)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be