![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Mogen we zelf kiezen welk antwoord bij welke vraag hoort?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge zult het niet geloven hé, maar er zijn er zelfs die Talibanen in België menen te zien...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 februari 2008 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat was voor Nr. 10.
Dat van die ambetante onnozelaar, da's een vraag die ik jou nooit zou stellen Eric. Je voormalige dikke vriend Geert Lambert en zijn collega Stij Beckx hebben die ooit eens in de pers overbodig gemaakt. Je weet het vast zelf nog? http://forum.politics.be/showpost.ph...85&postcount=5 Vanop afstand (ook letterlijk, hij vertoeft weer in Cuba) kijkt SP.A-voorzitter Steve Stevaert toe. De kartelpartner van Spirit is gerust. Maar wat als Bucquoy of Feremans voorzitter wordt? Is er dan een probleem met het kartel? "Problemen die niet rijzen, los ik niet op'', zegt Stevaert. ![]() http://www.zeppo.be/annelies/media34.html
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Geert Lambert heeft zijn zetel. Alhoewel hij er natuurlijk twee zou moeten krijgen. (één voor zichzelf, één voor zijn ego). En ik zit gelukkig nog steeds op mijn gemak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn ego... slim!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kga er zeker geen geld op zetten hoor, tis maar dat ik het echt niet weet. Toen ik twaalf jaar geleden mijn psychologische testen aflegde voor de toenmalige rijkswacht vroeg de psycholoog van dienst me hoe ik er tegenover stond dat christenen in Marokko geen kerken mochten bouwen, maar moslims hier wel moskeeën. Ik nam dit indertijd dan ook voor waar aan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb die test nog helpen opstellen! 1) "Welke geometrische vorm benadert het beste de landkaart van Belgie?" 2) Teken deze driehoek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() "Deelnemen is belangrijker dan winnen" Akkoord... Peut, u hebt geen winnaarsmentaliteit meneer (hoeveel zouden er hier "niet akkoord" op antwoorden omdat ze nu eenmaal de Olympische Gedachte meer genegen zijn of gewoon omdat ze denken dat ze hun slecht karakter moeten verbergen? "Sorry mevrouw, u kijkt mij te weinig recht in de ogen aan. U bent timide. U zult als rijkswachter niet standvastig genoeg zijn om bij uw beslissingen te blijven". Dat sommigen van de "examenstress" niet voortdurend in de ogen van meneer of mevrouw de psycholoog durven te kijken, daar hielden ze geen rekening mee. Dat zijn er een paar die ik heb onthouden. Een andere die ik heb onthouden was de stakkerd die medisch werd afgekeurd wegens caries. Een uur later zaten we in de refter tijdens onze middagpauze te kijken naar rijkswachters met grote snorren en buiken die welhaast op hun knieën leken te rusten. Maar caries, dat kon niet. Tot op de dag van vandaag zijn er maar weinig mensen die dit geloven, maar caries, daar keurden ze je twaalf jaar geleden voor af. ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2008 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, verwart ge nu niet de intelligentietesten met de psychologische?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Vraag: "Wat is het kleinste varkenshok?" antwoord:...............(vul in) |
|
![]() |
![]() |