![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ga jij als allochtone islamiet de Nederlanders in hun eigen land de les spellen? Jij bent degene die hier komt bezetten, Rotterdam, Gouda, de schilderswijk in Den Haag, Ondiep in Utrecht..enz. Jouw plaats is in de zandwoestijnen van de Marokkaanse Sahara. En ja de Joden zijn onze broeders, zij steunen ons en wij steunen hen in hun strijd. Jammer voor jouw maar een beschaafd land als Nederland zal nooit de zijde kiezen van die Palestijnse fascisten dus blijf maar lekker in België, jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 2 maart 2008 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is er eigenlijk met dat godvergeten kaklandje in het Midden-Oosten dat het de gemoederen zo oplaait?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik bedoel: ze slaan daar al meer dan 3000 jaar elkaars schedel in. Lees het Oude Testament als je het niet gelooft.
Er is dus helemaal geen reden om partij te kiezen, noch voor Israel, noch voor de Palestijnen. Moge de beste winnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Fantastisch, zulke morele principes. Proficiat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De joden zijn niet enkel en alleen jouw broeders, meer nog mijn bloed en die van mijn voorouders hebben gemeenschappelijke bloedlijnen met de joden...dus hou je woorden maar koest en zuinig ! (mss bent u wel pro-zionistisch, maar dat wil niet zeggen dat u verwant bent met de joden via de bloedlijn ! en dat maakt een grote verschil) Nou ja, mijn ouders zijn naar belgie gekomen en dat is mijn schuld niet, mss zou je eens afvragen waarom dat dat zo was !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 maart 2008 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Dat is het probleem niet, het probleem ligt er wel verder, stel je voor als dit een universele principe wordt waarbij de sterksten in de wereld enkel het voor het zeggen hebben, wat zal het worden met deze wereld ? Als vandaag zelf de VN misbruikt wordt door de US (door gebruik te maken van een veto ) om de hallucinaties van israel goed te praten dan vraag ik mij nog af in welke wereld wij nog leven, of niet ? Je denkt toch ni dat je lekker gaat weg lopen zonder dat er gif in je eigen eten besmet wordt, en de wereld mag dan zo groot zijn...???
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 maart 2008 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Nou ja, je hebt aan ééne kant eigenlijk wel gelijk...
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Hamas is een bende moordenaars die zich verschuilt achter de burgerbevolking van Gaza. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Even wakker worden: Israel heeft zich teruggetrokken uit Gaza. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Alweer een treffend bewijs van hoe extreem-links de perfecte partner is voor anti-semitische neo-nazi's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Of neen, u verkiest ongetwijfeld dat men ongestoord Israelische burgers kan blijven vermoorden vanuit Gaza. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik praat geen geweld GOED,stel alleen maar vast,leg NOOIT woorden in mijn mond die ik niet geschreven heb.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp niet waarom Israël problemen heeft met het feit dat het regelmatig vanuit de Gaza met raketten wordt beschoten...
Ik begrijp trouwens ook niet waarom Israël niet aan tafel gaat zitten met een partij, die gezworen heeft de staat Israël van de kaart te blazen… Bovendien begrijp ik niet waarom men de grenzen voor de Palestijnen sluit... Toch niet voor menselijke bommen, zeker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |