Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2008, 22:25   #81
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Waarom ga je niet ineens naar israel om daar je kameraden ter hulp zijn ? Dan zijn we ineens van u af en uw consoorten hier in europa, oooh god bevrijd ons van.....je-weet-wel eh, en allah weet het best !
Ga jij als allochtone islamiet de Nederlanders in hun eigen land de les spellen? Jij bent degene die hier komt bezetten, Rotterdam, Gouda, de schilderswijk in Den Haag, Ondiep in Utrecht..enz. Jouw plaats is in de zandwoestijnen van de Marokkaanse Sahara. En ja de Joden zijn onze broeders, zij steunen ons en wij steunen hen in hun strijd. Jammer voor jouw maar een beschaafd land als Nederland zal nooit de zijde kiezen van die Palestijnse fascisten dus blijf maar lekker in België, jongen.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 22:29   #82
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gezang van de moordende-slachtoffer met een hartverscheurende toontje met een viooltje kennen we allang en dat liedje begint ook afgezaagd te worden, je blijkt zelfs blind te zijn voor je eigen terreur,. Kortom, het zal dan ook goed zijn om aan de wereld te tonen wat voor stille-moordenaars die zionisten wel niet zijn !

Als de zionisten tov hun partners verliezen op het veld, dan nemen ze maar wraak tegen de zwakkelingen zoals de kinderen en de vrouwen ! Indien israel kloten heeft dan zouden ze beter in het open veld moeten vechten ,ipv te vechten achter verschuilde tankjes en hoge muren van zes meter en nog eens kilometers verder van het pleintje rakketten af te schieten, pussies !

Zionistische soldaten zijn eigenlijk bange wezels als je ze laat afkleden en nog eens in een kamertje duwt voor een douchke , no more,. Anders laten ze enkel hun gespierde ballen tonen aan de zwakke vrouwen en kinderen !
De enigste moordenaars en bange wezels in dit conflict zijn dan toch wel ff lekker die gestoorde Mohammedaanse Hamas nazi,s. Wat raketjes afvuren op Israëlische burgers, wat schreeuwend en roepend met een AK-47 paraderen en dan de eigen Palestijnse bevolking als schild gebruiken als het IDF hen tracht uit te schakelen. Het woord "lafaards" is hier dan toch wel op zijn plaats zeker.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 2 maart 2008 om 22:30.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 22:34   #83
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Wat is er eigenlijk met dat godvergeten kaklandje in het Midden-Oosten dat het de gemoederen zo oplaait?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 22:39   #84
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik bedoel: ze slaan daar al meer dan 3000 jaar elkaars schedel in. Lees het Oude Testament als je het niet gelooft.

Er is dus helemaal geen reden om partij te kiezen, noch voor Israel, noch voor de Palestijnen. Moge de beste winnen!
Oud 2 maart 2008, 22:42   #85
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Ik bedoel: ze slaan daar al meer dan 3000 jaar elkaars schedel in. Lees het Oude Testament als je het niet gelooft.

Er is dus helemaal geen reden om partij te kiezen, noch voor Israel, noch voor de Palestijnen. Moge de beste winnen!
Fantastisch, zulke morele principes. Proficiat.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 22:42   #86
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Ga jij als allochtone islamiet de Nederlanders in hun eigen land de les spellen? Jij bent degene die hier komt bezetten, Rotterdam, Gouda, de schilderswijk in Den Haag, Ondiep in Utrecht..enz. Jouw plaats is in de zandwoestijnen van de Marokkaanse Sahara. En ja de Joden zijn onze broeders, zij steunen ons en wij steunen hen in hun strijd. Jammer voor jouw maar een beschaafd land als Nederland zal nooit de zijde kiezen van die Palestijnse fascisten dus blijf maar lekker in België, jongen.
Zo, zo, het kolonialistische aard van sinistra komt tevoorschijn naar boven, en euh sorry ,ik spel niemand de les, ik gebruik deze fora zoals u dit gebruikt om mijn mening te uiten, en we maken allebei er gebruik van met liefde en respect, en we mogen heel dankbaar zijn aan onze heere ,de schepper !

De joden zijn niet enkel en alleen jouw broeders, meer nog mijn bloed en die van mijn voorouders hebben gemeenschappelijke bloedlijnen met de joden...dus hou je woorden maar koest en zuinig ! (mss bent u wel pro-zionistisch, maar dat wil niet zeggen dat u verwant bent met de joden via de bloedlijn ! en dat maakt een grote verschil)

Nou ja, mijn ouders zijn naar belgie gekomen en dat is mijn schuld niet, mss zou je eens afvragen waarom dat dat zo was !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 maart 2008 om 22:58.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 22:43   #87
Lincoln

Standaard

Citaat:
De enigste moordenaars en bange wezels in dit conflict zijn dan toch wel ff lekker die gestoorde Mohammedaanse Hamas nazi,s. Wat raketjes afvuren op Israëlische burgers, wat schreeuwend en roepend met een AK-47 paraderen en dan de eigen Palestijnse bevolking als schild gebruiken als het IDF hen tracht uit te schakelen. Het woord "lafaards" is hier dan toch wel op zijn plaats zeker.
Dat kan, mss heb je gelijk maar mss heb je ook niet gelijk !
Oud 2 maart 2008, 22:46   #88
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Prima gasten die het beste voor hebben met hun kindertjes:

Als mijn buren mijn huis en mijn tuin inpikken, ga ik hen geen bloementuil geven, zoveel is zeker.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 22:48   #89
Lincoln

Standaard

Citaat:

Dat is het probleem niet, het probleem ligt er wel verder, stel je voor als dit een universele principe wordt waarbij de sterksten in de wereld enkel het voor het zeggen hebben, wat zal het worden met deze wereld ? Als vandaag zelf de VN misbruikt wordt door de US (door gebruik te maken van een veto ) om de hallucinaties van israel goed te praten dan vraag ik mij nog af in welke wereld wij nog leven, of niet ? Je denkt toch ni dat je lekker gaat weg lopen zonder dat er gif in je eigen eten besmet wordt, en de wereld mag dan zo groot zijn...???

Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 maart 2008 om 22:56.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 23:09   #90
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is het probleem niet, het probleem ligt er wel verder, stel je voor als dit een universele principe wordt waarbij de sterksten in de wereld enkel het voor het zeggen hebben, wat zal het worden met deze wereld ? Als vandaag zelf de VN misbruikt wordt door de US (door gebruik te maken van een veto ) om de hallucinaties van israel goed te praten dan vraag ik mij nog af in welke wereld wij nog leven, of niet ? Je denkt toch ni dat je lekker gaat weg lopen zonder dat er gif in je eigen eten besmet wordt, en de wereld mag dan zo groot zijn...???
De Joden en de Palestijnen, ik kan niet in hun plaats leven. Ze zullen vechten tot ze het moe zijn. Bovendien zijn er nog dozijnen andere conflicten op de planeet, wat moet ik daar mee aanvangen?
Oud 2 maart 2008, 23:22   #91
Lincoln

Standaard

Citaat:
De Joden en de Palestijnen, ik kan niet in hun plaats leven. Ze zullen vechten tot ze het moe zijn. Bovendien zijn er nog dozijnen andere conflicten op de planeet, wat moet ik daar mee aanvangen?
Nou ja, je hebt aan ééne kant eigenlijk wel gelijk...
Oud 2 maart 2008, 23:33   #92
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Fantastisch, zulke morele principes. Proficiat.
Morele principes zijn het gemakkelijkst als het gaat om dingen die je enkel op TV ziet.
Oud 3 maart 2008, 10:37   #93
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Nu ja, dat soort gemekker zijn we vandaag gewoon, en je hoort bijna hetzelfde liedje als er zulkse feiten getoond worden (eerst probeert men de bron als non-objectief te merken, en als het niet lukt dan is het de fout van den andere...)! Maar owee als er een gelijkaardige terroristische aanslag gepleegd wordt uit de andere kant van de wereld !!!

Als israel de hele gaza strook verhongert, boycot, en nog eens liquidaties vanuit de ruimte voert waarbij telkens onschuldige burgers vallen, vanaf dat hamas verkozen werd als een gelegaliseerde regering dan kan israel niets anders verwachten ! Breng een kat in het nauw en het maakt rare sprongetjes, niet dat ik pro-hamas ben, maar onschuldige burgers zonder pardon treffen en nog eens de moordende slachtoffer spelen die nog het lef heeft op een viool te spelen met een hartversheurende toontje bij zijn slacht, is voor mij een stapje te ver !!!

Te ver zelfs dat ik mij soms afvraag of dat deze israelieten toch nog wel mensen zijn ???
U had er uiteraard geen probleem mee dat Hamas de Fatah elimineerde en daarbij tientallen mensen op straat doodschoot.

Hamas is een bende moordenaars die zich verschuilt achter de burgerbevolking van Gaza.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 10:37   #94
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
En daarvoor was Fatah te extreem om mee te onderhandelen.
En voor Fatah was de PLO te extreem om mee te onderhandelen...

Snap je het niet?

ISRAEL is de partij die niet wil onderhandelen !!!
Ooit al een vredesplan gezien?
Ze hebben er al duizenden opgemaakt, maar durven nooit een plannetjes tonen:

...omdat Israel gewoon de huidige grenzen wil behouden & geen toegevingen wil doen.

Even wakker worden: Israel heeft zich teruggetrokken uit Gaza.
Oud 3 maart 2008, 10:39   #95
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Vernietiging van de staat Israël is de enige oplossing.
Of moeten we misschien wachten tot alle Palestijnen zijn uitgeroeid, zoals de kolonisten gedaan hebben in Amerika?
Alweer een treffend bewijs van hoe extreem-links de perfecte partner is voor anti-semitische neo-nazi's.
Oud 3 maart 2008, 10:41   #96
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
'meer dan 3500 personen per vierkante kilometer', daar bombardementen uitvoeren impliceert massamoord
Verkiest u dan dat Israel gewoon Gaza opnieuw bezet?

Of neen, u verkiest ongetwijfeld dat men ongestoord Israelische burgers kan blijven vermoorden vanuit Gaza.
Oud 3 maart 2008, 11:52   #97
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Verkiest u dan dat Israel gewoon Gaza opnieuw bezet?
Opnieuw?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 17:24   #98
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U praat geweld goed, dat is ook genoteerd !

Wanneer er een aanslag gebeurt tegen uw vriendjes dan zal ik deze kaart naarboven halen, eens zien hoe je dan gaat piepen !

Ik praat geen geweld GOED,stel alleen maar vast,leg NOOIT woorden in mijn mond die ik niet geschreven heb..
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 17:38   #99
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet waarom Israël problemen heeft met het feit dat het regelmatig vanuit de Gaza met raketten wordt beschoten...

Ik begrijp trouwens ook niet waarom Israël niet aan tafel gaat zitten met een partij, die gezworen heeft de staat Israël van de kaart te blazen…

Bovendien begrijp ik niet waarom men de grenzen voor de Palestijnen sluit... Toch niet voor menselijke bommen, zeker...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 18:05   #100
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wow, gij wordt zeker 's morgens op uw werk afgezet met een helicopter van Mossad? Of zijt ge de kanker die in de kont van Dick Cheney groeit?
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be