Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2008, 18:40   #81
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik ben blij dat iedereen stilletjes aan begint in te zien dat we hier krapuul politie hebben.
Niet alles over dezelfde kam scheren. We hebben krapuul in uniform dat hoger geraakt dan de eerlijke agenten.

De manier waarop mijn man de laatste keer bevooroordeeld afgeblaft werd, omdat hij een PVtje ging laten opmaken, als slachtoffer, doet mij geen seconde twijfelen aan het verhaal van mevrouw Dirie, die ik enorm bewonder voor het werk dat ze verricht.

De rotte appels uit de mand gooien, zou onze ordehandhaving iets geloofwaardiger maken.

Ik weet wat ze waard zijn en heb er genoeg van. Het is erg demotiverend voor de mensen die bij het corps gaan, omdat ze wel hun medemensen willen helpen en beschermen.

Het is voor deze mensen zeer erg dat ze het schorem dat ze moeten oppakken, op bevel van hogerhand weer moeten lossen.

Mevrouw Dirie heeft gelijk dat ze het niet zo laat. En laat ze stomdronken zijn geweest ... iedereen weet dat de champagne rijkelijk vloeit op het soort feestjes en recepties waar zij op verschijnt.

Is dat een reden om haar voor hoer uit te schelden? Is dat een reden om haar aan te randen? We worden hier poco opgeroepen om verdraagzaam te zijn en vooroordelen opzij te zetten. Alleen als je die regels aan een ander mag opdringen, heb je de macht om ze zelf te overtreden en dat misbruik past de politie hier toe.

En al wie hier staat te bleiten over De Bie en anderzijds kankeren op mevrouw Dirie, zijn gewoon verdraaide hypocrieten die warm en koud tegelijk blazen en geen snars voorstellen.
Oud 12 maart 2008, 18:42   #82
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
Ja? Ik vind het weerzinwekkend dat een dame in de hoedanigheid van VN-ambassadrice (hoedanigheid die ze sind 2003 niet meer heeft) agenten beschuldigt van racisme. Wie moet ik eerder geloven? Agenten in dienst of een zatte dweil?
Bovendien: als ge het eens zijt met woorden die ge niet begrijpt, zegt dat veel over u! ("scrupuleus" betekent net "gewetensvol", maar ik denk dat Giserke niet bedoeld heeft dat ik gewetensvol ben, maar gewetenloos....)
Ach, als je zelf de politie ooit nodig hebt als slachtoffer en je krijgt achteraf alles als dader in je boot, zal je anders piepen over de blauwe macht in dit landje.

Trouwens: de manier waarop je mevrouw Dirie een zatte dweil noemt, bewijst enkel dat jij een systeemslaaf bent van hetzelfde niveau als de agenten die ze tegengekomen is.

En ik weet uit ervaring hoe erg de trauma's van mevrouw Dirie kunnen zijn om enkele dagen zo danig in de war te zijn, dat ze inderdaad het er moeilijk uit krijgt.

Als je haar dus met andere woorden nog 1 maal belasterd, na alles wat ze al heeft moeten meemaken, kan ik al meteen besluiten dat je hier enkel je minute of fame zoekt en geen zin hebt om genuanceerd te denken en naar de verhalen van de andere kant te luisteren.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 maart 2008 om 18:44.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 18:48   #83
Marlientje
Banneling

Standaard

Mijn sjakosse is ooit eens gepakt door ene met camino brommer met zop een lawaai uitlaat en ik naar de bureau en die zeiden, madam gaat u echt klacht indienen, zo op een afschepende manier en als slachtoffer wordt men slechter behandeld.
Debie flikken zitten overal, in de Walen, in Brussel, maar ook de hypocrisie kan hier weer tellen, al die vuile Brussele en Waalse flikken die Dewinter een pak rammel verkochten,maar nu het over racisme gaat, zijn het plots goede flikken en is het slachtoffer fantaste.... joeng joeng joeng
Marlientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:13   #84
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
Debie flikken zitten overal, in de Walen, in Brussel, maar ook de hypocrisie kan hier weer tellen, al die vuile Brussele en Waalse flikken die Dewinter een pak rammel verkochten,maar nu het over racisme gaat, zijn het plots goede flikken en is het slachtoffer fantaste.... joeng joeng joeng
Het valt idd op dat uitgerekend zij die hier een half jaar terug hevig tekeer gingen tegen de behandeling van de anti-islamiseringsbetogers en Frank Van Hecke door de "racistische Brusselse flikken", het nu plots gaan opnemen voor diezelfde racistische flikken en het slachtoffer gaan zwartmaken.

Over een bende hypocrieten gesproken....
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:23   #85
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
Het valt idd op dat uitgerekend zij die hier een half jaar terug hevig tekeer gingen tegen de behandeling van de anti-islamiseringsbetogers en Frank Van Hecke door de "racistische Brusselse flikken", het nu plots gaan opnemen voor diezelfde racistische flikken en het slachtoffer gaan zwartmaken.

Over een bende hypocrieten gesproken....
Wat de Winter is overkomen, heeft iedereen kunnen zien.
wat dat gestoord vrouwmens verteld is een verhaal, dat samenhangt met haken en ogen.
dus niet vergelijkbaar. die dame is in een bistro-tje geweest en heeft waarschijnlijk iets geslikt of te slikken gekregen. ze weet van de wereld niet meer af. wanneer ze haar verklaring aflegde met de parketmagistraat, zag men zo dat ze onder invloed was. waarom loopt ze met nen glazenwasser aan gaar zij? kon ze geen contact opnemen met haar VN?
allee, geen fabeltjes vertellen he!
en neen, ik hou ook niet van de polies!
heb ook zo mijn ervaring mee. maar de dame geloof ik nog minder!
of werd ze onder schot gehouden op de persconferentie?
nie zwanzen he!!!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:32   #86
Marlientje
Banneling

Standaard

Ze is in ieder geval moeten vluchten of uitwijken naar buitenland, gezien haar leven in gevaar was, tenslotte kennen de flikken alles van moorden die op ongevallen lijken, een honderdtal getuigen in de zaak Dutroux zijn "verongelukt" net voor het grote proces.
Oud 12 maart 2008, 19:42   #87
Gargamel
Banneling

Standaard

Jawatte.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:48   #88
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze is in ieder geval moeten vluchten of uitwijken naar buitenland, gezien haar leven in gevaar was, tenslotte kennen de flikken alles van moorden die op ongevallen lijken, een honderdtal getuigen in de zaak Dutroux zijn "verongelukt" net voor het grote proces.
Jawadde... wa spul jaagt gij door uw neusgaten?
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:49   #89
Gargamel
Banneling

Standaard

begin even geshift te worden als ik het lees

Laatst gewijzigd door Gargamel : 12 maart 2008 om 19:51.
Oud 12 maart 2008, 19:52   #90
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ach, als je zelf de politie ooit nodig hebt als slachtoffer en je krijgt achteraf alles als dader in je boot, zal je anders piepen over de blauwe macht in dit landje.

Trouwens: de manier waarop je mevrouw Dirie een zatte dweil noemt, bewijst enkel dat jij een systeemslaaf bent van hetzelfde niveau als de agenten die ze tegengekomen is.

En ik weet uit ervaring hoe erg de trauma's van mevrouw Dirie kunnen zijn om enkele dagen zo danig in de war te zijn, dat ze inderdaad het er moeilijk uit krijgt.

Als je haar dus met andere woorden nog 1 maal belasterd, na alles wat ze al heeft moeten meemaken, kan ik al meteen besluiten dat je hier enkel je minute of fame zoekt en geen zin hebt om genuanceerd te denken en naar de verhalen van de andere kant te luisteren.
Kijk hier eens.
Ik kan niet anders dan besluiten dat de politie hier serieus in vraag gesteld wordt door de meerderheid van het forum. Ook al zitten er smeerlappen in, ik behoud mijn vertrouwen in het apparaat in zijn geheel.
Maar de laffe manier waarop die "geïntoxiceerde kip" ons land besmeurt, roept bij mij veel meer vragen op.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:53   #91
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:

Niks jagen,die is zo geboren in de zandstraat

Laatst gewijzigd door Gargamel : 12 maart 2008 om 19:54.
Oud 12 maart 2008, 19:53   #92
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Die wordt hoe langer hoe zotter da pianogeval!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 19:54   #93
Marlientje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
ach, het foorwijf is hier ook
Oud 12 maart 2008, 19:55   #94
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht

Beetje normaal hoor.
Haar halve god,Ruben de dolfijn heeft geen reet meer te zeggen.
Oud 12 maart 2008, 20:00   #95
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
En voor de rest alles in orde!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 20:00   #96
Vinzcent
Burger

Standaard

Citaat:
Nog efkes en het VB zal weer de schuld krijgen...
Vinzcent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 20:01   #97
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:

Indien ik het goed begrijp bent u hier de mensen van de "foor" aan het beledigen.
Ik ken u héél goed,en zou in dezelfde termen kunnen verdergaan,maar op risico af van een ban te krijgen doe ik het niet.Anders zou u volledig ten gronde gaan met uw misplaatste arrogantie.

In naam van de "foorkramers" en dere marktkramers,zoals den Eddy vraag ik een ban voor dit uit zijn ankers geslagen wezen Marleen B.
Oud 12 maart 2008, 23:43   #98
Boadicea

Standaard

Citaat:
Kijk hier eens.
Ik kan niet anders dan besluiten dat de politie hier serieus in vraag gesteld wordt door de meerderheid van het forum. Ook al zitten er smeerlappen in, ik behoud mijn vertrouwen in het apparaat in zijn geheel.
Maar de laffe manier waarop die "geïntoxiceerde kip" ons land besmeurt, roept bij mij veel meer vragen op.
Jij geeft dus toe te vertrouwen in iets, waarvan je weet dat er elementen bij zij, die niet te vertrouwen zijn.

Dat is zoiets als: ik rij elke dag met een gerust gemoed over een brug, waarvan ik weet dat er enkele losse bouten in zitten. Of hoe een mens die zijn verstand niet gebruikt, gewoon de kudde blijft volgen.

Die vrouw heeft gelijk dat ze haar verhaal uit doeken doet. Enkel naïeve mensen zeggen dat er smeerlappen in een blauw uniform rondlopen, maar dat mevrouw Dirie ons land besmeurt. Ik geloof dat ze nergens iets zegt dat heel ons land zo is. Ze klaagt enkel de soms nogal smakeloze, kortzichtige houding van onze politiediensten aan.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 maart 2008 om 23:44.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 01:06   #99
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik behoud mijn vertrouwen in het apparaat in zijn geheel.
.
Tsja, het zit 'm in de details he?
''Ze spraken geen engels, ze wilden alleen maar frans spreken''
Dat kan nooit over de Brusselse politie gaan, hoe ongeloofwaardig...
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 08:06   #100
Huylebeke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ietwat geroutineerd forumganger heeft al snel Marlientje in zijn/haar negerlijst.
Huylebeke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be