![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kopvod al gestreken vandaag?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ja man ik heb me doek gestreken, en jij moet je haren strijken het ziet er zo slordig uit.
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() .
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 29 april 2008 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tjah dat jij geen hechte band hebt met je familieleden of ze hebben het niet over voor jou is uw probleem niet het mijne. Hoezo rijk? men kan er nog net van leven hoor. en wat gaat TENKOSTE van jou rijkdom ach schei toch uit. we werken met bloed zweet en tranen en er kom hier iemand zeggen ze laten ons KAAL pluimen, Schaam je dood, wie knapt vieze werk op? wie spaart zijn centjes? wie denkt aan zijn toekomst? en betalen wij grootschalig ook niet belasting?
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 29 april 2008 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 29 april 2008 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() OK, ik ken u dus niet persoonlijk, en mischien hoort u bij de goede "1 %" der allochtonen, die ons land komen verrijken, waarvoor onze eeuwige dank ![]() Nu, ik geef u een vriendelijke raad: om goed te laten zien dat u "een goeie" bent, laat een badge maken waarop "1%" gedrukt staat, dan weet iedereen het. Zonder dank ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laya, het verschil zit hem in het misbruiken van het systeem hier.
Als ik morgen mijn hypotheek niet kan betalen, komt de bank mij uitkleden, met de Belgische staat als handlanger. Als de "islamitische" bank, als eigenaar van de woning niet kan betalen, wat onwaarschijnlijk is, dan kan de Belgische staat er nog geen kloten aan veranderen, al schrijven ze 5000 harde protestbrieven. En de generatieleners, die hebben er alle baat bij. En ja, ik heb toen ik de hypotheek wou aanpassen, met de Iman hier gesproken, en hij kon me duidelijk vertellen dat de "Islamitische financieerders" die hij kende, geen enkele niet duidelijke moslim zou aanvaarden als "begunstigde geldgebruiker". Discriminatie op geloof??? Zou je denken? (vergeet niet, de koran is een boek wat ik aandachtig lees)
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Als ik morgen een huis wil laten bouwen, of er één kopen, en ik ga naar de bank, dan lenen die mij enkel geld als ik garanties kan tonen (= inkomsten, andere bezittingen) waar ze op kunnen terugvallen indien ik niet terug kan- of wil betalen.
Bij de islamietische bank onderzoeken ze of de aankoop die ik wens te doen een intelligente aankoop is, en zij kopen dat dan. Ik betaal terug in de vorm van een soort huur. Dat kunnen heel kleine maandelijkse sommen zijn, lopende over tientallen jaren, en die mijn erfgenamen kunnen verderbetalen na mijn dood. In het geval van een appartementsgebouw, zoals dus dikwijls het geval is bij de Marokkanen die van dit systeem gebruik maken, gaan de "huurders-eigenaars" in het gebouw wonen, en verhuren de rest van de appartementen, wel aan een normale huurprijs dan, en waarvan ze kunnen leven. Dat is dus eigenlijk onderverhuren, vermits de bank nog steeds de eigenaar is in werkelijkheid. Door de Belgische Staat worden deze huurders-eigenaars beschouwd als huurders, maar ze kunnen wel leven van wat ze verdienen met zoals een echte eigenaar appartementen te verhuren aan derden. Valt uw euro ? Probeer het maar eens, als Belg. Want in die banken worden alleen moslims "bediend" hoor. Daar sturen ze ons, de échte Belgen, wandelen. En de Belgische fiscus is ook wat strenger met zijn eigen onderdanen, u moet een 2de nationaliteit hebben, liefst de Marokkaanse, om zulke stoten te mogen uitsteken. Discriminatie dus, en nog zo geen beetje ! Dit terwijl er meer en meer Belgen in tenten wonen, of in een kartonnen doos, op het voetpad, waar de allochtonen grijnzend , en met minachting , op spuwen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
beste circe, probeer wat vriendelijker te zijn; het zal je sieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of het meegaan voor de fun met een idee dat mijn toon veranderd is. iK blijf het een zwart/wit discussie, waarbij duchtig met onwaarheden en veralgemeningen wordt gegooid, zonder enig concreet bewijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja, ik lach er maar mee, maar in feite is het toch in-triestig dat zulke schandalen zomaar mogen gebeuren, en dat onnozele mensen ze dan nog ontkennen, en goedpraten...Walgelijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die bank moet niet hier gevestigd zijn: een (al dan niet Amerikaanse ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2008 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2008 om 01:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Daar gaat het toch net om: in die moslimbank hoeft u niet kredietwaardig te zijn. De bank koopt, en blijft eigenaar van uw pand, zolang het niet in zijn geheel is afbetaald. Maar niet-moslims worden er niet geholpen.
|
![]() |
![]() |