![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() uwen titel is FOUT !!!!!
het zou moeten zijn "koninklijke kinkels krijgen WEERAL opslag" ! ![]()
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DOEN!!!!! Ik doe gegarandeerd ook mee. Ik heb, buiten de kerk, het hoogste gebouw in omstreken met boven op het dak een belvedère, waarvan je uitzicht hebt tot aan de Ijzertoren, en waarop die dag de zwartste vlag die je kan dromen zal wapperen. Wel nog even dit. Aan alle gebruikers van dit forum. Verzoek al uw vrienden en kennissen om het zelfde te doen en het door te vertellen aan hun vrienden en kennissen. Meld dit op alle gratis zoekertjes zoals Kakaza, 2dehands en alle andere die je kent zodat het bij zoveel mogelijk mensen bekend wordt. Laatst gewijzigd door Garry : 15 mei 2008 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weer een kaakslag voor alle sukkelaars met vervangingsinkomens en mensen met kleine pensioentjes.
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 mei 2008 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
helaas ben ik nogal 'n kluns als het op informatica aankomt. Als jij daarvoor de tijd en de energie kunt vinden, mag je wat mij betreft gerust zo'n site beginnen maken, hoor. Ik wil je daar zelfs voor betalen. Helaas ben ik niet zo rijk als de Saxoburgers, je zal er dus zeker niet veel aan verdienen, maar misschien kan je via die site ook financiële steun vragen? Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, Garry, zelfs al zijn we het voor de rest nogal vaak met elkaar oneens, ik wil je toch danken voor de steun. Overigens stel ik voor dat we over die 'nationale rouwdag' hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=105832 verder discussiëren. Dan kan in deze draad het topic 'loonsverhoging voor de Saxoburgers' verder worden besproken. ![]() Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 mei 2008 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=105832 heb ik al een reactie op jouw bericht geplaatst, ik zal het in deze topic dus niet nog eens herhalen. In elk geval bedankt voor de sympathie ![]() djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 mei 2008 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Hoe laag, platvloers, onbehouwen moet je wel niet zijn om dergelijke post te plaatsen? ![]() ![]() Bij gebrek aan degelijke tegenargumentatie gaat men tegen de man spelen ipv tegen de bal. ![]() Daar doe ik niet aan mee. Ik wil enkel maar zeggen dat je hiermee enkel maar je ongelooflijke zwakte en ongelijk hebt aangetoond......................... ![]() Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zwijg dan!
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Een foto van jezelf Heftruck? Ik dacht al altijd van: 'maar wat voor een zwijnemanieren heeft die jongen toch'. Blijkt dat hij een zwijn IS
![]() ![]() ![]()
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() HAHAHAHAHAHAHAHA
![]() ![]() ![]() Benieuwd wat daarvan tercht zou komen? Mjah, we zullen er wel niks van opmerken................. ![]() En daar is een goede reden voor. Mensen klagen hier steen en been, over allerlei zaken waar zijzelf geen zaken mee hebben. Over zaken waar het gaat waar het een bepaald persoon nu eenmaal makkelijker gaat dan zichzelf. dit noem ik jaloezie. Dit is zoo lelijk. ![]() Nuja, dit forum heeft zn nut om de zielige frustratie's van de simpele lieden te kanaliseren. Want die zielige frustratie's hebben echt géén recht te bestaan. Want iedereen in België heeft het relatief goed. En erg goed in vergelijking met de meeste buitenlanders. Dat is ook de reden waarom nooit effectieve protesten, stakingen enzo gebeuren: de mensen hebben véél te verliezen, en kiezen noch steeds het zoet gemak en de zekerheid boven eventuele idealen en het aanpakken van de kleine redens van hun zielige frustratie's. Dus kunnen we besluiten dat de mensen hier héél welvarend leven, zich bijna alles kunnen permitteren wat ze maar wensen (binnen het redelijke uiteraard, het kunnen niet allen Koningen zijn), maar toch ontevreden zijn. Omdat er nog steeds mensen zijn die het beter hebben. Maar toch gaan ze niet gaan betogen, rebelleren ofwat, want ze kunnen nog dieper vallen. Dus ik ben er vrij gerust in dat België met zn monarchie BLIJFT bestaan. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja, een beetje vulgair op het eerste zicht natuurlijk, maar weet wel dat dit in alle kranten zou komen, wereldwijd, als een paar duizend mensen hun blote kont laten zien uit protest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vaststel dat die oude mummie 30000 euro!!! per week ontvangt terwijl andere alleenstaande weduwen het met 800- 900 euro per maand moeten doen is dat wel onze zaak. Als ik vaststel dat de dotaties van het Nederlands koningshuis amper de helft bedragen tegenover wat die rovers uit Laken ontvangen is dat wel onze zaak. Als ik vaststel dat wij de enigste monarchie zijn waar heel die rotzooi van van een koninklijke familie een dotatie krijgt is dat ook onze zaak. Als ik vaststel dat door de indexsprongen van de laatste jaren het loon van de man/vrouw in de straat de 35% minder is gestegen dan de dotaties aan die rovers is dat zeker onze zaak. Een duidelijk geval van discriminatie!!!! Laatst gewijzigd door daiwa : 16 mei 2008 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Als je een rouwdag van 21 juli wil maken, moet je kunnen zorgen dat de media er mee opspringt. ( deze hiervan op de hoogte brengen)- Zij zorgen dan zeker voor genoeg reclame via tv en kranten.
De reden van deze rouwdag moet goed gedefinieerd worden ( 1 punt - geen 10 dat is te warrig) Bv: rouwdag tegen opslag dotatie koningshuis ( geen BHV of ander communitair gedoe - dat is voor de pers reeds oud vuil) De acties moeten zodanig zijn, dat iedereen, zonder schroom zijn steentje kan bijdragen Je kan bv enkele verschillende voorstellen naar voor brengen, zodat de mensen kunnen kiezen o.a 1) Zwart vlag buiten hangen 2) Zwarte rouwband dragen als je buiten loopt 3) Zelf samenkomsten organiseren met atrakties geflankeerd met zwarte vlaggen en rouwbanden 4) Naar Brussel trekken met zwarte vlaggen, lijkkisten en rouwbanden 5) Naar de parade gaan kijken met allemaal een rode clinicneus op ( van de cliniclowns) ![]() Proberen er voor te zorgen, dat je wat BV's achter je actie hebt staan. Doch zulk een organisatie kost massa geld Politiekers er bij betrekken, kan je enkel rekenen op VB en LDD (Misschien geen slecht idee) Dit is maar een voorstel, wie heeft er nog meer suggesties ? Heb nog een idee Wilders uitnodigen te Brussel, met hem rondrijden en wandelen en de pers hiervan verwittigen dat deze komt kijken naar een toekomstige Nederlandse provincie.( dat haalt zekers de inleiding van het nieuws op tv - Wilders op 21 juli die komt inspecteren ![]() Laatst gewijzigd door Crochettie : 16 mei 2008 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Al hebben sommigen het - totaal onverdiend - natuurlijk wel veel en veel beter dan de meeste anderen. Niet alleen relatief, ook nog eens absoluut. 2. Ah, en waaruit kan je d�*t besluiten? In Bulgarije wordt ook niet vaak gestaakt of geprotesteerd, meen ik te weten. Dus mogen we besluiten: Bulgaren leven zeer welvarend, en kunnen zich bijna alles permitteren wat ze maar wensen? En waarom zou een Koning - als superieur blauwbloedig wezen - zich niet ook tevreden kunnen stellen met welvarendheid binnen het redelijke? Hé, misschien is dat wel omdat er aan zo'n Koning niks, maar dan ook echt helemaal niks, redelijks vastzit? Toch niet aan zo'n Saxoburger.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 mei 2008 om 04:28. |
|
![]() |
![]() |