![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat iemand hem meteen meeneemt en goed verwent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die woonde in mijn ouderlijk huis en woont nu bij mijn zus.
Als ik op bezoek ga neem ik altijd wel ergens een potje kattesnoepjes voor 'm mee als cadeautje ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2008 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I wish... Maar ik heb er lang mee onder 1 dak gewoond hoor. Het beestje is intussen niet meer van de jongste en hoewel mijn vader, ik en mijn zus nu op appartementjes wonen, blijft die kerel een familielid, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze beide katjes hadden elk hun voederbakje en een bakje met vers water op de grond. En ze waren er niet vies van. Ik hoor wel van mensen die de katten op bed laten slapen, en mijn zus heeft dat ook nog gedaan, maar dan ben je pas HARD bezig om je dekbed en hoeslaken proper te houden. Dus daar is ze wel mee gestopt. En Fritsje is gewoon naar het vilbeluik of de opvolger ervan gegaan en dat zal met Froes ook ooit gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De parkiet of de hamster door het wc spoelen voor kids die het concept "dood" of "eindigheid" nog niet goed te pakken hebben lijkt me dan minder een goed idee dan het beestje maar in een sigarendooske te steken en te begraven met wat uitleg over het leven en de eindigheid erbij. Als ze naar school zijn kan je die sigarendoos er weer uithalen en het geheel in een vuilzak kappen als je er zelf weinig emotionele banden mee hebt en niet wilt dat de lieveling van de kids verhakseld weer boven komt als je je groententuin gaat frezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. Ik veroordeel niemand hoor. Maar een graf voor een kat, hoezeer die ook deel uitmaakt van de familie kan mijns insziens enkel op je eigen grond in je eigen tuin. Willen mensen kerkhoven maken voor huisdieren, dan doen ze dat maar, maar ik vind dat niet nodig. En willen mensen hun erfenis doorgeven aan hun huisdier, dan zou ik maar de ambulance bellen.
Ik vind huisdieren vaak wel lid van de familie, maar je moet het niet overdrijven. Froes, net als Frits trouwens, zal voor mij altijd lid blijven van mijn familie. Net als onze rosse dikke cavia die extreem oud is geworden voor zo'n beest, maar ik ga geen psychologen of psychotherapeuten eisen voor dat soort dieren. Ergens trek je een grens. Ze zijn geen mensen. Verzorg ze goed en zorg dat je ergens een mooie foto hebt die je kan koesteren eens ze er niet meer zijn. Voila. Ik denk dat ik niet veel meer ga zeggen in deze draad. Mijn bijdrage was de voor de forummers ongekende Fritz (ipv. Froes) met een mooie foto van hem (*trots* zelf gemaakt) en het feit dat mensen soms meer de beest uithangen dan een beest zou doen. Ik zal nog wel even de reacties lezen, maar ik ga me (hmpfggggg....) proberen te onthouden van reactie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je een spin doodgeklopt? Des te beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |