![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een makkelijke ...:
Wat is jouw oplossing voor de huidige "belgische crisis" ?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je' wint 2.5 euro , wat doe je daar mee ...
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemrecht of stemplicht ???
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. niet 2. wie is er nu de shlijmerd? ![]() 3. paella gaat er gemakkelijk in (is dat exotisch genoeg?) 4. It takes a lot to laugh, it takes a train to cry van bob dylan, ik vind de titel alleen al prachtig! 5. pff wat een meisjesvraag, weetikveel, blauw zeker 6. nee 7. ja 8. en 10. horen meestal wel bij elkaar, uitgaan en alcohol drinken gebeuren zo meestal in periodes. periode voor de examens en van de examens zelf bv gaan gepaard met een dieptepunt, terwijl in de periode die hierop volgt ik elke nacht wel ergens plezier en een druppeltje aan het opzoeken ben. gewoon onder het jaar ga ik wel regelmatig de vrijdagavond weg. komend jaar zal met het afleggen van de middelbare verplichtingen mijn uitgaansgemiddelde ook wel een goeie boost krijgen. 9. ik koop ongeveer 1 keer per jaar nieuwe schoenen. ik wil chille gemakkelijke plooibare schoenen met een dunne zool. 11. niet echt, ik kijk weinig tv 12. ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
favoriete film is denk ik shawshank redemption (prachtig!) favoriet dier is de luipaard. dit is al zo van sinds ik een klein kind was, dan stoefte ik er altijd mee dat mijn lievelingsdier het snelste ter wereld was. damn ik pwnde toen wel de boel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() hm ik heb wel iets zeer dom in gedachten dat ik vorig jaar heb voor gehad: ik ben toen de trein op gestapt hier in leuven naar dour festival, pas toen ik ginder trein en bus enal gepasseerd was merkte ik dat mijn ticket nog thuis lag. al die uren van het naar ginder gaan en terug en terug naar ginder heb ik dus niet als een lamme hond daar op de weide kunnen doorbrengen. ofdat het het domste is weet ik eerlijk gezegd niet.. misschien zijn er nog dommere dingen die ik niet heb durven onthouden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() mooie vraag!
ik wil in mijn leven zoveel mogelijk van mijn dromen waargemaakt hebben (ik moet gewoon op het einde van mijn leven kunnen terugblikken en tevreden zijn) ik wil vrede op aarde en mensen van goede wil en de laatste wens denk ik in stilte, da's er eentje voor mezelf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oGeen aontw:oord op het duveltje
![]()
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() ook een toffe vraag!
een meiske dat met haar twee voeten stevig in de wereld staat, dat weet wat er rondom haar gebeurt, waar ge een volwassen gesprek mee kunt voeren, dat verder kijkt dan haar eigen borsten, dat er niet bijloopt als een hoer, dat niet schrikt van een pintje en dat knap is. hiermee ben ik te verleiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() er is nog veel dat ik graag wil doen
wat ik nooit meer wil doen: met een traktorretje van de oprit langszij naar beneden razen en pas halverwege opmerken dat de poort vanvoor gesloten is en dat er geen remmen op het traktorretje zitten. (jaja malle berre toch, wat heb jij allemaal uitgespookt toen je klein was) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thnx
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel bomen staan er in uw tuin?
|
![]() |
![]() |