![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jawablief. Dit is freaky... Bij mij hebben ze (2 allochtonen) op klaarlichte dag in Ukkel in 2004 in een zeer drukke straat, onder het oog van vele getuigen de ruit van mijn auto ingeslagen en enkel en alleen mijne nokia gsm meegegraaid (maar dat was model 6310) ). Die lag zelfs slecht zichtbaar in de middenconsole. Ik was letterlijk voor 40 seconden uit de wagen gesprongen om iets af te geven. Nadien wilde ik dezelfde GSM nieuw kopen, en die was niet meer beschikbaar... ![]() De flikken vertelden mij toen dat het om een gegeerd model ging omdat dit het enige was dat -toen- in een Mercedes GSM uitrusting kon geplaatst worden??!!
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het crimineel milieu bestaat dus inderdaad het geloof dat oudere nokias bescherming bieden tegen tracering. Ik heb dat zelf mogen aanhoren. Maar bij navraag bij iemand waarvan je mag verwachten dat die kennis over zaken heeft, kreeg ik geen bevestiging. dus ik weet niet wat er van waar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat zijn dus wel véél crimi's die hier rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() tof
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Oh ja, mijn vriendjeuhs wisten trouwens van niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Eerder dan terrorisme, denk ik dat er op één of andere manier iets te doen valt met die specifieke GSM's, dat geld opbrengt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burgemeester
|
![]() Eenmaal een GSM is aangemeld op het netwerk is ze traceerbaar. Anders zou je niet kunnen bellen. Al de rest is zever. Ik heb een neef van OPEC-voorzitter( en tevens minister v allerlei in Algerije) Khelil, die een hoge piet is binnen de Algerijnse inlichtingen gevraagd of hij er iets over wist, dan laat ik het hier weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Merkwaardig verhaal, ik ben nu ook benieuwd waarom ze die types zoeken. Ik vind na een paar seconden op Google al een zoekertje van een kerel die 500EUR (of een iPhone) over heeft voor zo'n telefoon
![]() http://link.marktplaats.nl/199812136 De modellen van na 2002 hebben denk ik ook een zaklamp en bovendien zijn er nog andere telefoons van Nokia en andere merken met die feature. Het zal dus wel iets anders zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.com/search?hl=en&q...earch&aq=f&oq= Normaal dat over een massaal verkocht model dergelijke geruchten de wereld worden ingestuurd en dat goedgelovige mensen erin trappen Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Deze post intrigeerde me wel en ik heb het gisteravond aan mijn man gevraagd. Van het type 1100 weet hij niets maar in Syrië zou een ander type enorm gegeerd zijn. Daar luistert de staatsveiligheid volop telefoongesprekken af waarna men mensen gaat oppakken die de regering in diskrediet brengen. Met bepaalde oude Nokia toestellen zou dat niet mogelijk zijn.
Die zouden dus niet in België gebruikt worden maar in het 'land van herkomst' van de allochtonen. Niet persé om criminele feiten mee te plegen maar zodat anderen niet hun neus in hun privé gesprekken kunnen steken. Is het een urban legend of niet? In Syrië doet dit alvast al jaren de ronde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hewel, van al de mogelijke opties die ik hier las vind ik deze de meest plausibele! en voor zoiets wil ik dan natuurlijk wel meewerken (enfin, �* rato van 500 euro voor dat toestel). hoe kom ik nu te weten van welk jaar mijn ding is aub? welk nummertje moest ik daarvoor bellen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() *hekje nul nul nul nul hekje
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() ja zonder de komma
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() ma nee gij MET EEN STERRETJE VOOR!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Voor de laatste keer :
*#0000# en niks op 'bellen' drukken... En als je je IMEI code hier eens online wil zetten: *#06# doen ! ![]() Laatst gewijzigd door Diplomatius : 24 oktober 2008 om 15:52. |
![]() |
![]() |