Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 13 april 2004, 16:31   #81
Yort
Burger

Yort's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Face it. Morel zit in de juiste partij én ze heeft gedaan wat jullie met de mond beleden maar NIET met de daad.
Net alsof het Blok dat wél met de daad doet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Gewoon eventjes intermezzo over Geert.

Oke ik ben niet moeders mooiste en niet dat ik naar het uiterlijk van mannen kijk. Maar jongens toch, Wat een lelijk iemand. Soms moet men echt weten of men naar Extreme Makeover kijkt of naar een politiek debat als die man aan het woord is.
En zijn neus, jongens toch. Misschien niemand opgemerkt, maar bij de trekking van de partijnummers voor de volgende verkiezing, hing er dus een snottebel aan zijn neusvleugels.
Om op de thread terug te komen, ik zou ook janken moest ik met zo een kop op een affiche staan.
Ik hoop van harte, Bakkebaard, dat jij wel iets aan je infantiele en allesbehalve hoogstaand intellect kan doen. Anders zouden ze beter een plaatsje reserveren in Geel...

Gelieve in het vervolg met zinnige dingen af te komen. Je maakt nu enkel en alleen jezelf belachelijk.
Oud 13 april 2004, 16:52   #82
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yort
Gelieve in het vervolg met zinnige dingen af te komen. Je maakt nu enkel en alleen jezelf belachelijk.
Zoals zeggen dat Vlaanderen moet afgescheiden worden van Wallonië?
Zo een zinnige praat bedoelt u?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline  
Oud 13 april 2004, 18:00   #83
Yort
Burger

Yort's schermafbeelding

Standaard

Ik bedoel zaken waar je argumenten voor kan vinden. Geen puur subjectieve rancunes tegenover iets of iemand.

Weet je, op de man spelen is zoveel gemakkelijker dan op de bal. En zoveel laffer...
Oud 13 april 2004, 18:26   #84
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik bedoel zaken waar je argumenten voor kan vinden. Geen puur subjectieve rancunes tegenover iets of iemand.

Weet je, op de man spelen is zoveel gemakkelijker dan op de bal. En zoveel laffer...
Zoiets dat ik hier op elke post van mij te horen krijg? Er wordt hier elke dag op mij gespeelt. En jullie beweren dat mijn intellect lager is, wel, wordt er niet meer geluistert naar minder-intellectuele mensen?

Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline  
Oud 13 april 2004, 19:35   #85
Yort
Burger

Yort's schermafbeelding

Standaard

Er wordt zeker nog geluisterd naar 'minder intelectuele' mensen. Maar niet als die klinkklare onzin komen verkopen, daarvoor moet je ergens anders zijn. Niet hier.

Ik heb niets tegen u als persoon. Wel tegen wat je hier schrijft. Het trekt op niets en draagt tot niets bij ook. Nogmaals, er zijn andere plaasten waar je dergelijk gelal kan neerschrijven.
Oud 13 april 2004, 20:45   #86
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:

Zoiets dat ik hier op elke post van mij te horen krijg? Er wordt hier elke dag op mij gespeelt. En jullie beweren dat mijn intellect lager is, wel, wordt er niet meer geluistert naar minder-intellectuele mensen?
U noemt zichzelf "minder intellectueel"? Een dijk van een eufemisme...
zorroaster is offline  
Oud 13 april 2004, 20:47   #87
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Het is dan ook niet omwille van de ideologie dat ze vertrokken is hé...
Was jij het niet die van mij verweet dat ik 'insinueerde' dat het jullie om de postjes ging? Meer nog, dit noemde jij 'onversneden Blokpraat'
Waarom is ze dan blijven verklaren dat ze achter het Vlaams Kartel stond? Waarom wachten tot na de lijstvorming om haar schup af te vegen...
zorroaster is offline  
Oud 13 april 2004, 20:57   #88
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen u als persoon. Wel tegen wat je hier schrijft. Het trekt op niets en draagt tot niets bij ook. Nogmaals, er zijn andere plaasten waar je dergelijk gelal kan neerschrijven.
Zei ik dat mijn post over bourgeois iets moest bijbrengen, was dat de bedoeling? Maar ik mag toch mijn mening kwijt over hoe lelijk die vent wel is. Vandaar mijn openingszin: een kort intermezzo. Dat stond daar dus werkelijk niets voor niets e.
En daarbij, vrije meningsuiting, een belangrijk punt waar het vlaams blok en de nv-a zo trots en fier over zijn. Ik maak er gebruik van en het wordt meteen in de kiem gesmoord.

Bakkebaard is offline  
Oud 13 april 2004, 23:40   #89
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zei ik dat mijn post over bourgeois iets moest bijbrengen, was dat de bedoeling? Maar ik mag toch mijn mening kwijt over hoe lelijk die vent wel is. Vandaar mijn openingszin: een kort intermezzo. Dat stond daar dus werkelijk niets voor niets e.
En daarbij, vrije meningsuiting, een belangrijk punt waar het vlaams blok en de nv-a zo trots en fier over zijn. Ik maak er gebruik van en het wordt meteen in de kiem gesmoord.
Uit uw mening zo vrij als u wil. Als die alleen bestaat uit kinderachtige platitudes, wees dan ook niet zo jankerig als men het opmerkt...
zorroaster is offline  
Oud 14 april 2004, 00:20   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Was jij het niet die van mij verweet dat ik 'insinueerde' dat het jullie om de postjes ging? Meer nog, dit noemde jij 'onversneden Blokpraat'
Waarom is ze dan blijven verklaren dat ze achter het Vlaams Kartel stond? Waarom wachten tot na de lijstvorming om haar schup af te vegen...
Morel wil persé aan politiek doen. Bij de CD&amp;V geraakte ze blijkbaar niet aan de bak. Bij het Vlaams Blok wel. Ze zit dus bij wie haar hebben wilde.
Moet ik jou daar nu onversneden blokpraat voor in je schoenen schuiven?
Oud 14 april 2004, 13:31   #91
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

Morel wil persé aan politiek doen. Bij de CD&amp;V geraakte ze blijkbaar niet aan de bak. Bij het Vlaams Blok wel. Ze zit dus bij wie haar hebben wilde.
Moet ik jou daar nu onversneden blokpraat voor in je schoenen schuiven?
vreemd, eens zien wat de partijvoorzitter van uw partij ervan denkt:

Citaat:
Hoed af ook voor Marie-Rose Morel. Na Patrick De Boever, Klara Hertogs, Lieve Vandenberghe en vele anderen is Marie-Rose Morel de zoveelste die totaal ontmoedigd de deuren van de N-VA achter zich toetrekt.

Aan de oprechte bedoelingen en de Vlaams-nationale overtuiging van Marie-Rose Morel kan en mag niet getwijfeld worden. Wie beweert dat ze door het Vlaams Blok met een parlementszitje werd weggekocht bij de N-VA maakt de mensen wat wijs, want Marie-Rose zou ook binnen het kartel met CD&amp;V op een verkiesbare plaats kunnen rekenen. Daarvoor hoefde ze het dus echt niet te doen. Nee, Marie-Rose heeft haar hart gevolgd en gekozen voor haar overtuiging. De moeilijkste weg gekozen.
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 15 april 2004, 21:05   #92
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hierom ging het Seba. Iemand ervan beschuldigen dat het hem/haar enkel om een postje te doen is, dat heet volgens Zorroaster: onversneden Blokpraat. Althans, zolang iemand dit van N-VA-ers zegt die naar de CD&amp;V stappen. Beschuldigt echter een N-VA-er een ex.partijgenoot van postjesjagerij...

Verder heb ik gezegd: 'Nu is ze niet meer jullie Morelleke maar HUN Morelleke' en NIET: 'nu is ze niet meer jullie Morelleke maar ONS Morelleke'.
Met andere woorden: 'mijn' partij bestaat niet.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be