![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Liever vandaag als morgen.. nu bekend is gemaakt dat het BIPT (mensen die al een jaartje of twintig de straling in gans het land controleren) al vanaf begin dit jaar is afgeschaft en moet worden uitgevoerd door de gewesten, waar helaas geen expertise zit.. en dus ook al drie maand ondertussen geen stralingscontrole meer gebeurd. Dank u regering.. maar voor mijn part staan jullie morgen allemaal op straat.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een schijngevecht ? zoals de banaanvlieg vleugels poetst zonder er te hebben !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog niet !! zolang "in den bezliek" de CD&v en VLD en SPa aan de macht blijven zal dit niet veranderen !!
![]() stem ze alledrie weg op 7 juni ! NVA Vlaams Belang en LDD aan de macht ! Dan zal het pas veranderen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anders gaat BDW Belgie redden alleen al om het VB te koeieneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk duidelijk dat je Bart niet moet. Ik merk hieraan dat je Bart gewoon niet kent. Spijtig dat je altijd met hetzelfde argument "Bart" komt. Guido
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Als ik Bart hoor uitgruwelen zoals zijn vriend en medestander Bourgois, dat ze geen separatisten zijn, dan denk ik, wie wil de man daarmee eigenlijk overtuigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"we" (de separatisten) kunnen dus alleen maar zorgen voor een separatistische Vlaamse meerderheid. Het zou bijzonder leuk zijn dat er hiervoor bij voorbaat tussen de "separatistische partijen" publiekelijk afspraken gemaakt worden. Dat men dit niet met de nodige helderheid en duidelijkheid doet, doet bij mij het vermoeden rijzen dat de partijen in kwestie beseffen dat het "separatistisch diskoers" op zichzelf hen niet voldoende stemmen zal opleveren ie. ze schatten de wens van de Vlaamse Kiezer om voor een Vlaamse onafhankelijkheid te gaan redelijk laag in.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leest duidelijk niet alle kranten en polls die er in verschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al uitvoerig besproken in een andere topic. Er hier nu op terugkomen met dezelfde argumenten, zonder rekening te houden met de tegenargumenten zegt veel meer over u dan over de uitspraak van Geert in de Knack.
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
We kunnen dan gewoon stoppen en naar huis gaan zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijlange niet. Maar hier kom je steeds met hetzelfde gezaag dat niets bijbrengt, terwijl je niet geluisterd hebt naar de argumenten.
![]() |